Skocz do zawartości

bmw e34 może ktoś wie o co chodzi????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Pojechałem dzisiaj z kolęgą do komisu samochodowego po BMW 520i 150KM. Samochód w ogólnym stanie dobrym nie ma śladów napraw itp. Problem jednak w tym że kolega po dokładnych oględzinach zauważył coś dziwnego a mianowicie:

- jakąś dziwną skrzyneczkę przy pedale gazu z przewodem prowadzącym za osłone plastikową nad pedałami. Nie mam pojęcia co to jest i do czego służy. Może ktoś z was będzie wiedział co to jest i do czego.

- oraz zdziwiło go odpalanie samochodu poprzez przyłożenie dwóch palców pod kierownice do 2 śrubek ponoć to "masa" jak się nie złączy to nie odpali. Czy to normalne w e34?? . Prosze o odpowiedź. Z góry THX

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prosimy o fotki tego wynalazku.Może to jaki patent zabezpieczający przed kradzieżą? :doh:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
- oraz zdziwiło go odpalanie samochodu poprzez przyłożenie dwóch palców pod kierownice do 2 śrubek ponoć to "masa" jak się nie złączy to nie odpali. Czy to normalne w e34?? . Prosze o odpowiedź. Z góry THX

 

Jest to rodzaj zabezpieczenia samochodu. Kiedyś warsztaty zakładające autoalarmy , montowały takie blokady zapłonu na zyczenie klienta.

Opublikowano
Tak te śrubki z masą to tz. "imobilaiser",ale nie orginał tylko zakładany gdzieś prywatnie, co do skrzyneczki koło pedału - może to jakiś alarm bo e 34 nie ma żadnych takich wynalazków :jawdrop: . Ale to nie problem ,jak ci to przeszkadza jedziesz do elektryka i zdejmie ci ten wynalazek.Taka duperela nie powinna skreślać tego auta w twoich oczach jeżeli reszta jest ok.
Opublikowano
Witam. Z tym przykladaniem palcow do tych dwoch srubek to takie zabezpieczenie przed nie pozadanym uruchomieniem auta. Moj kolega mial takie cos w e36. Powiem szczerze, ze zdawalo to egzamin. Pozdrawiam
Opublikowano
Te śrubki to ten "immobilaiser" (odcięcie zapłonu), skrzyneczka to coś z alarmem ,jakieś zabezpieczenie lecz nie orginalne tylko dokładane. Śmiesznie założona bo prawie na widoku powinna być schowana. To ze znakiem zapytania to chyba czujnik temp. wewnątrz samochodu - wyłącza automatyczne dogrzewanie kabiny podczas chłodnych dni, drugi powinien być też od strony pasażera-orginał bmw.
Opublikowano
Problem jest w tym że samochód nie posiada alarmu tym bardziej innych innowacji:? . Ma troche elektryki w postaci podgrzewanych foteli łacza tel.,el.lusterek czy szyb. Właściciel twierdzi że to tak było i pojęcia nie mo co to i do czego. A tak na marginesie da się coś z tym immobilaizerem zrobić samemu bez wizyty u elektryka?
Opublikowano
Jeśli się nic nie dzieje to zostaw tą skrzynkę i immobilaiser. Immobilaiser ten na śrubki można samemu odłączyć mając jakąś wiedzę o elektryce. Trzeba znaleźć ten immobilaiser i odłączyć go od układu i złączyć przewód w który został wpięty, odłączyć go od zasilania- to są ok4 lub 5 przewodów. Co do tajemniczej skrzynki to raczej musi zobaczyć to elektryk i stwierdzić co to jest dokładnie.Może to jest ten immobilaiser. Odradzam obcinania tych przewodów od skrzynki bo można nie ruszyć autem. Polecam jednak wizytę u fachowca lub osoby mającej pojęcie o tych sprawach bo grzebanie samemu może spowodować że nie odpalisz auta. Jak kupisz te auto to i tak chyba założysz alarm? I wtedy przy okazji elektryk może ci to zdjąć. Uważam że to nie jest żaden problem przeszkadzający w kupnie autka, a będziesz miał jakieś zabezpieczenie zanim założysz sobie autoalarm.
Opublikowano

Szczerze mówiąc ja tym samochodem nie zainteresowałbym się z powodu syfu jaki widać na tych zdjęciach.

Co można myśleć o historii samochodu, który ma takie wnętrze? (ciekawe ile kosztuje?)

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

solaris520 masz racje ale ja jestem zwolennikiem tej marki dlatego namówiłem kolega na bmw. Akurat w tym przypadku nie ma znaczenie że samochód jest brudny bo biorac pod uwage pogode i ile razy się do niego wsiadało i wysiadało to naprawde trudno zakażdym razem sprzątać go pod blokiem. Najważniejsze że jest w bardzo dobrym stanie technicznym. a co do syfu to z tyłu wygląda to zupełnie innaczej :D

TAK CZY SIAK TO BMW!! i za "rozsądne pieniądze"

Opublikowano (edytowane)
Najważniejsze że jest w bardzo dobrym stanie technicznym. a co do syfu to z tyłu wygląda to zupełnie innaczej...... i za "rozsądne pieniądze"

chyba, że tak

może autko kiedyś doczeka się jakiejś przepierki tego przodu:)

pozdr.

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Według mnie ta skrzyneczka to jest od czujnika udarowego(uderzeniowego) lub czujnika ruchu. Są w aucie czujniki ruchu dwa przypominające mikrofoniki od tel. w rogach przy przednich słupkach? Czy dioda w tym pudełeczku zapala sie jeśłi np. ją pukniesz? Chyba zakładał to początkujący montażysta alarmów albo ktoś sam próbował.
www.bmw-wgr.pl stowarzyszenie miłośników BMW- Grójec i okolice
Opublikowano
Witam. Z tym przykladaniem palcow do tych dwoch srubek to takie zabezpieczenie przed nie pozadanym uruchomieniem auta. Moj kolega mial takie cos w e36. Powiem szczerze, ze zdawalo to egzamin. Pozdrawiam

 

Mój znajomy miał tez kiedys cos takiego ale szczerze mówiąc nie zdawało to u niego egzaminu ponieważ kluczykiem jak ktos nie wiedział o tym to nie odpalił , natomiast auto bez problemu odpalało na pych :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.