Skocz do zawartości

Najgorsze!!!!!!


puchatek26

Rekomendowane odpowiedzi

Takie rankingi są zawsze bez sensu bo... :

1)nie są poparte na żadnych badaniach

2)są to subiektywne odczucia autora

 

Ktoś poprostu chciał zyskać rozgłos bo sobie wymyśli ranking i tyle... Ja na to nie zwracam uwagi.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 i nawet 3 (z lampami od Lanosa) są brzydactwem ale do przyjęcia.

1, 6 i 7 to już totalna porażka. Trzeba mieć "inny" gust.

Zawsze bym wybrał MB (poprawił się ostatnio znacząco czy Audi) niż ten obciach.

Absolutnie nie mam zamiaru obrażać właścicieli nowych modeli BMW. Jeżeli IM się podobają to jest najważniejszą sprawą. To tylko moja subiektywna ocena.

Właśnie sprzedałem swoje E39 i zaczynam szukać nowego samochodu. Niestety ze względu na wygląd NIE BĘDZIE to BMW.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację nowa trójka z lampami od Lanosa jest tragiczna, jak ją pierwszy raz zobaczyłem to się załamałem, cholera gdzie jest Paul Bracq :?:

Moim zdaniem ostatnia piękna rodzina BMW to:

3 - E36

5 - E39

7 - E38

Potem już spadek po równi pochyłej :duh:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do rankingu to jest na maxa bezsensowny...

nowa trojka to kwestia sporna, jednym sie podoba innym nie, tak samo subiektywna opinia jak i ten ranking.

ale e46 tez bylo bardzo ladne, bo to było takie płynne przejście od e36 ;)

Bumier

http://img340.imageshack.us/img340/1074/bumier2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 i nawet 3 (z lampami od Lanosa) są brzydactwem ale do przyjęcia.

1, 6 i 7 to już totalna porażka. Trzeba mieć "inny" gust.

Zawsze bym wybrał MB (poprawił się ostatnio znacząco czy Audi) niż ten obciach.

Absolutnie nie mam zamiaru obrażać właścicieli nowych modeli BMW. Jeżeli IM się podobają to jest najważniejszą sprawą. To tylko moja subiektywna ocena.

Właśnie sprzedałem swoje E39 i zaczynam szukać nowego samochodu. Niestety ze względu na wygląd NIE BĘDZIE to BMW.

 

Juz tak nie musisz PODKREŚLAĆ ze nie bedzie to bmw,

CLS wedlug mnie odpada poniewaz jest paskudny z przodu i pojezdzisz nim tylko po asfalcie :twisted2: , to juz lepiej audi, tylko ktore? nowa buda S6 V10? ale one maja nisko profilowane 19calowe felgi idealny do jazdy po asfalcie i autostradach a nie po polach :mrgreen:

Edytowane przez A
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa trojka to kwestia sporna, jednym sie podoba innym nie, tak samo subiektywna opinia jak i ten ranking.

IMHO sedan 3 jest rzeczywiście nie najpiękniejszy, sam dlatego wybrałem kombi, które wydaje mi się zgrabniejsze. Ale już coupe jest moim zdaniem bardzo ładnym i eleganckim autem, to samo kabrio.

 

Design "5" jest jak dla mnie znakomity, odmiennie niż "7". To wszystko oczywiście kwestia gustu. Moim zdaniem nikt tak bardzo nie popsuł w ostatnich latach designu swoich aut jak moja poprzednia marka Alfa Romeo. Na tym tle BMW raczej idzie do przodu...

 

Pozdrowienia

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację nowa trójka z lampami od Lanosa jest tragiczna, jak ją pierwszy raz zobaczyłem to się załamałem, cholera gdzie jest Paul Bracq :?:

Moim zdaniem ostatnia piękna rodzina BMW to:

3 - E36

5 - E39

7 - E38

Potem już spadek po równi pochyłej :duh:

 

Ja bym jeszcze dodał E46. M3 jest piękne. Dalej to już porażka. M6 jest niewiele tańsza od Astona a jest brzydka jak noc długich noży. Kto to kupuje???

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację nowa trójka z lampami od Lanosa jest tragiczna, jak ją pierwszy raz zobaczyłem to się załamałem, cholera gdzie jest Paul Bracq :?:

Moim zdaniem ostatnia piękna rodzina BMW to:

3 - E36

5 - E39

7 - E38

Potem już spadek po równi pochyłej :duh:

 

Ja bym jeszcze dodał E46. M3 jest piękne. Dalej to już porażka. M6 jest niewiele tańsza od Astona a jest brzydka jak noc długich noży. Kto to kupuje???

 

Kupuja to ludzie ktorzy maja z pewnoscia wiecej pieniedzy od ciebie i to ich wlasny wybor :twisted2:

Czy nie mozesz sie pogodzic Bartku z tym ze nie wszyscy mysla tak jak Ty? :lol: jakby tak wszyscy byli , to z pewnoscia M6 juz nie byloby w sprzedazy.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się 6 podoba - na początku miałem mocno mieszane uczucia, ale jak mu się przyjrzałem bliżej, to mi się spodobał - wygląda jak czołg, ale ma to coś.

 

Nowe BMW mają w sobie coś dziwnego - niby ładne, ale jakieś takie niezgrabne - tak jakby projektant popełnił błąd podczas kreślenia linii - głównie chodzi o przód 3 czy 5 pod pewnym kątem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prosze o to, zeby ten temat jako kolejny nie przerodzil sie w zagladanie sobie nawzajem do kieszeni i w konsekwencji w awanture.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO - nowy design BMW bardzo mi się podoba. Uważam, że 5 i 7 (przed i po lifcie) wyglądają extra. 3 zwłaszcza kupeta - poezja (sedan jest trochę koślawy ale lift to poprawi). Nowe X5 jest w zajefajny sposób zaprojektowany, a X6 to bajka dla mnie. 6 najbardziej dyskusyjna ale ten masywny wygląd daje jednak radę. 1 jest spoko a kupeta wygląda b. zadziornie co pasuje do charakterystyki modelu. Nie oceniam wnętrza bo to osobny temat.

 

Co do rankingu - powstał pewnie pod wpływem jakiś bezsensownych przesłanek w stylu "H2 mi zajął miejsce parkingowe więc do rankingu", "gościu w 7 pokazał mi palec - do rankingu", "ojciec miał Pinto, które się ciągle psuło - do rankingu". Pontiac Aztec jest faktycznie paskudny ale ma wiele rewolucyjnych rozwiązań. Z innych opcji pozostaje tylko tekst motoryzacyjnego laika (jedno nie wyklucza drugiego). Gdyby ten ranking był zatytułowany "Najbrzydsze..." to może przymknął bym oko, ale biorąc pod uwagę ogólną ocenę samochodu to zestawienie jest (w wielu przypadkach) kompletnie bez sensu.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat z Fordem Pinto byla dosc glosna afera zwiazana z wybuchajacymi bakami (przy stosunkowo lekkim uderzeniu z tylu) i zatajeniem tego przez firme Ford - pewnie dlatego jest w tym zestawieniu.

Z kolei taki DeLorean DMC-12 (ktory nawiasem mowiac bardzo mi sie podoba) byl kompletnym niewypalem marketingowym, jakosciowo tez niestety duzo mu brakowalo do idealu.

No, ale o co chodzi np. z Fordem T, to nie rozumiem - to przeciez byl pierwszy seryjnie produkowany samochod, ktory byl dostepny dla wiekszej rzeszy ludzi (btw: moj pradziadek takiego mial).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby sie dowiedziec co czemu dziennikarz Time'a (a nie onetu) wytypowal, wypada znalezc oryginal z opisami

 

http://www.time.com/time/specials/2007/completelist/0,,1658545,00.html

 

The Munich company's flagship sedan was nothing less than everything the company knew about car building, and that was quite a lot. Perfectly constructed, astonishingly fast and utterly besotted with technology, the big, gracious 7-series had but two flaws: The first was something called iDrive, a rotary dial/joystick controller situated on the center console, through which drivers adjusted dozens of vehicle settings, from climate, navigation and audio functions to things like the sound of the door chime. The reason for iDrive and similar systems is that designers were running out of room for switches and instruments. The trouble was that the iDrive was hard to work. Damn near impossible, in fact. Drivers spent many hair-pulling minutes driving to figure out how to add radio presets, for example, or turn up the air conditioning. When confronted with complaints, BMW engineers said, with barely disguised contempt: Ze system werks pervectly. Dis is no problem. Since 2002, BMW has gradually improved iDrive to make it more intuitive, but it's still a pain. The other flaw? The silly bubble butt, called the Bangle Bustle, after lead designer Chris Bangle.

z grubsza dla nie anglojezycznych:

pierwsze idrive'y byly skomplikowane i krepujace, teraz sa poprawione.

 

ja w e66 co bmw dalo nam na zlot ledwie bylem w stanie zmienic bieg ta dziwna galeczka bojac sie ze ja urwe nie mowiac o jakiejs awersji do idrive'a, i chociaz robie w informatyce to w samochodach nie chce widziec czegos takiego jak idrive; ale co kto lubi.

 

 

Ktoś poprostu chciał zyskać rozgłos bo sobie wymyśli ranking i tyle... Ja na to nie zwracam uwagi.

"Dan Neil, Pulitzer Prize-winning automotive critic and syndicated columnist for the Los Angeles Times"

onet usiluje dorownac w glupocie interii

"Time opublikował...." (pierwsze zdanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze idrive'y byly skomplikowane i krepujace, teraz sa poprawione.

 

Argument słuszny. Jednak idea I-Drive'a dla mnie jest bardzo fajna - co prawda wynalazki typu "wash&go" rzadko kiedy się sprawdzają w praktyce ale jedyną ułomnością ID było to, że był 1-szy. Teraz jest lepiej (człowiek uczy się w końcu na swoich błędach) ale konkurencja już skorzystała z zamysłu BMW (Audi - MMI, MB - Command, Renault - Carminat, w Hondzie Legend też jest coś podobnego).

 

ja w e66 co bmw dalo nam na zlot ledwie bylem w stanie zmienic bieg ta dziwna galeczka bojac sie ze ja urwe nie mowiac o jakiejs awersji do idrive'a, i chociaz robie w informatyce to w samochodach nie chce widziec czegos takiego jak idrive; ale co kto lubi.

 

Dokładnie. Nawet u dealera odradzali mi zakup ID - chodziło o 3kę. Gdyby w każdym modelu było opcją sprawa wyglądała by znacznie lepiej. Z drugiej strony jak upchnąć sterowanie tym wszystkim. Z "trzeciej strony" :D np. w Lexusie jakoś się dało (vide "szufladka" w GS, kokpit w "LS")

 

"Dan Neil, Pulitzer Prize-winning automotive critic and syndicated columnist for the Los Angeles Times"

 

A więc to nie laik - cofam to co napisałem wcześniej (o autorze, resztę podtrzymuję). Ciekawe czy Pulitzer'a dostał za artykuł motoryzacyjny?

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc to nie laik - cofam to co napisałem wcześniej (o autorze, resztę podtrzymuję). Ciekawe czy Pulitzer'a dostał za artykuł motoryzacyjny?

tak

"is an automobile columnist for the Los Angeles Times, noted for his one-of-a-kind reviews of automobiles, which blend technical expertise with offbeat humor and astute cultural observations. Neil won the Pulitzer Prize for Criticism in 2004 for his columns in the Times."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy Pulitzer'a dostał za artykuł motoryzacyjny?

[/quote=zalew] tak

"is an automobile columnist for the Los Angeles Times, noted for his one-of-a-kind reviews of automobiles, which blend technical expertise with offbeat humor and astute cultural observations. Neil won the Pulitzer Prize for Criticism in 2004 for his columns in the Times."

 

Z powyższego wynika, że to taki amerykański Clarkson. Pulitzer za całokształt... ciekawe. Biorąc pod uwagę charakterystykę obu gentelmanów wynika, że żeby być popularnym (i nagradzanym) wystarczy ostro jechać po niektórych samochodach przyprawiając wszystko poczuciem humoru. :mrgreen:

BTW - Jeremy zwykle jeździ po beemkach ale szanuje i docenia ich zaawansowaną technologię, co wielokrotnie udowodniał w Top Gear i swoich publikacjach. W programie "Jeremy Clarkson's top 100 cars" są 2 czy 3 bunie z czego 1 w pierwszej 10 (M5 E39).

 

I jeszcze mały OT - co sądzicie o nagrodzie COTY dla Fiata 500? (Jeśli OT jest bez sensu proszę o usunięcie).

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.