Skocz do zawartości

318is jak tu zdobyć jeszcze troche więcej mocy.


Radop

Rekomendowane odpowiedzi

może napisz coś wreszcie od siebie a nie tylko potrafisz wklejać linki których nie rozumiesz bo zapewne nie masz o tym zielonego pojęcia. więc daruj sobie wypowiedzi w tym temacie. Takich cwaniaków jest pełno tyko po co sie wypowiadasz skoro jesteś tak tępy że sam nic od siebie nie napiszesz tyko wklejasz coś czego sam nigdy zapewne nie rozumiesz!!!! przykładem na to jest fakt że nie odpowiadasz na moje zarzuty tylko na coś co sam sobie wymyślasz. albo udzielasz się w wypowiedzi której sensu nie rozumiesz. daruj sobie udział w tym forum bo poprostu niue masz o tym pojęcia co przesyłaśz!!!

 

Odpwoiedziałem na twoje zarzuty ale klasycznie zapomniałeś okularów, poproś jakąś koleżankę może ona ci przeczyta :cool2:

a jeśli uwazasz że są takie pomocne te linki to mi pokaż co jest tam takiego co mi moze poomóc.
Za rączkę z tobą trzeba ? paluszkiem pokazać ? Kotlecika pokroić ? Ooooj biedactwo jeszcze samo nic nie potrafi... :sad2: Edytowane przez MAJSU_WuWuA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Widze że powstaje na tym forum nerwowa atmosfera - spokojnie zwolnijcie! Kolega poprostu chce się dowiedzieć jak ze swojego is może coś więcej jeszcze wycisnąć, może zmienić wałki itp. Może ktoś z forum przerabiał swojego is-a tak żeby lepiej jeżdził bez zmiany silnika? Jeżeli podajecie jakiś link to najlepiej w języku polskim bo w innym języku za taką pomoc to z góry dziękuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gościu ty jakis niedorobiony jesteś. Wal sie frajeże. nie dałeś żadnej rady na tym forum od siebie bo taki głupi jestes że nawet nie potrafisz powtórzyc własnymi sowami tego co czytasz tylko wklejasz czyjeś wypowiedzi. nie mam zamiaru z takim tępakiem dyskutować to nmoja ostatmie odpowiedź na twoje debilne wiadomości. Napoisałem żebys cos od siebie wpisał a nie tyko wkejasz??? ale ty na to zbyt gupi jesteś. więc żegnam. może ktos normalny postanowi wpisać coś w jęxyku ojczystym a nie tak jak ten ćwok wcześnij. z góry dzikuj za odpowiedzi. tak jak mówiłem inbtrsuj mni tmat wałków gt, jeżeli ktoś coś wie na temat zmiany cujnika obciąrzenia ( chodzi chyba o połoenia wał.) ale nie mam pewności dlatego w domyśle, i jeszce na odnośnikach od kolego który kąpletnie nie potrafi poradzić, tylko uważa sie xa ideał było coś o wale od Diesla albo 318 którejś tam. cxzy ten wał pasuje bewz problemów??? korby zostaja od is??? a panewki od czego???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... jestem tu od niedawna i osobiście to wkurwia mnie fakt że połowa tematów właśnie tak sie kończy...

ludzie nie wiem czemu ale zawsze znajdzie sie jeden z drugim i namiesza!!

weźcie wrzućcie na luz a jak nie to wogóle na forum sie nie logujcie...

 

edit: wiem wiem e30 jako takie za rekina (ostatnim była e28) uznane być nie może ale w społeczeństwie jest tak nazywane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gościu ty jakis niedorobiony jesteś. Wal sie frajeże. nie dałeś żadnej rady na tym forum od siebie bo taki głupi jestes że nawet nie potrafisz powtórzyc własnymi sowami tego co czytasz tylko wklejasz czyjeś wypowiedzi. nie mam zamiaru z takim tępakiem dyskutować to nmoja ostatmie odpowiedź na twoje debilne wiadomości. Napoisałem żebys cos od siebie wpisał a nie tyko wkejasz??? ale ty na to zbyt gupi jesteś. więc żegnam. może ktos normalny postanowi wpisać coś w jęxyku ojczystym a nie tak jak ten ćwok wcześnij. z góry dzikuj za odpowiedzi. tak jak mówiłem inbtrsuj mni tmat wałków gt, jeżeli ktoś coś wie na temat zmiany cujnika obciąrzenia ( chodzi chyba o połoenia wał.) ale nie mam pewności dlatego w domyśle, i jeszce na odnośnikach od kolego który kąpletnie nie potrafi poradzić, tylko uważa sie xa ideał było coś o wale od Diesla albo 318 którejś tam. cxzy ten wał pasuje bewz problemów??? korby zostaja od is??? a panewki od czego???

 

opanuj sie!!! on nic takiego nie napisał żeby tak gościa objechać!!! gdzie jest mod?????!!!!!

powsciagnij emocje, bo sa nieuzasadnione!

a jeśli chodzi o język ojczysty, to Ty najpierw naucz sie nim pisać bo robisz błędy jak dziecko z 3 klasy podstawówki!

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gościu ty jakis niedorobiony jesteś. Wal sie frajeże. nie dałeś żadnej rady na tym forum od siebie bo taki głupi jestes że nawet nie potrafisz powtórzyc własnymi sowami tego co czytasz tylko wklejasz czyjeś wypowiedzi. nie mam zamiaru z takim tępakiem dyskutować to nmoja ostatmie odpowiedź na twoje debilne wiadomości. Napoisałem żebys cos od siebie wpisał a nie tyko wkejasz??? ale ty na to zbyt gupi jesteś. więc żegnam. może ktos normalny postanowi wpisać coś w jęxyku ojczystym a nie tak jak ten ćwok wcześnij. z góry dzikuj za odpowiedzi. tak jak mówiłem inbtrsuj mni tmat wałków gt, jeżeli ktoś coś wie na temat zmiany cujnika obciąrzenia ( chodzi chyba o połoenia wał.) ale nie mam pewności dlatego w domyśle, i jeszce na odnośnikach od kolego który kąpletnie nie potrafi poradzić, tylko uważa sie xa ideał było coś o wale od Diesla albo 318 którejś tam. cxzy ten wał pasuje bewz problemów??? korby zostaja od is??? a panewki od czego???

 

Radop, po pierwsze dostajesz ostrzezenie za to, co napisales.

Po drugie, jezeli znowu napiszesz cos takiego, to nie dostaniesz ostrzezenia, tylko bana.

Po trzecie, nad jezykiem ojczystym, to sam popracuj, bo to, co piszesz, nie nadaje sie do czytania.

Dociera do Ciebie?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypoleruj dolot tzk zeby powietrze wpadajace do silnika nie trafialo na zadne niedorubki odlewu dolot nusi byc gladki wtedy powietrze wpadajace leci prosto do cylindrow bez zawirowan moim zdaniem to najbardziej rozsądne rozwiązanie i najbardziej efektywne i najtansze rozwiazanie bez tego mozna zapomniec o innych zmainach (od tego sie zaczyna)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.