Skocz do zawartości

Radop

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Mazowiecki

Osiągnięcia Radop

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gościu ty jakis niedorobiony jesteś. Wal sie frajeże. nie dałeś żadnej rady na tym forum od siebie bo taki głupi jestes że nawet nie potrafisz powtórzyc własnymi sowami tego co czytasz tylko wklejasz czyjeś wypowiedzi. nie mam zamiaru z takim tępakiem dyskutować to nmoja ostatmie odpowiedź na twoje debilne wiadomości. Napoisałem żebys cos od siebie wpisał a nie tyko wkejasz??? ale ty na to zbyt gupi jesteś. więc żegnam. może ktos normalny postanowi wpisać coś w jęxyku ojczystym a nie tak jak ten ćwok wcześnij. z góry dzikuj za odpowiedzi. tak jak mówiłem inbtrsuj mni tmat wałków gt, jeżeli ktoś coś wie na temat zmiany cujnika obciąrzenia ( chodzi chyba o połoenia wał.) ale nie mam pewności dlatego w domyśle, i jeszce na odnośnikach od kolego który kąpletnie nie potrafi poradzić, tylko uważa sie xa ideał było coś o wale od Diesla albo 318 którejś tam. cxzy ten wał pasuje bewz problemów??? korby zostaja od is??? a panewki od czego???
  2. może napisz coś wreszcie od siebie a nie tylko potrafisz wklejać linki których nie rozumiesz bo zapewne nie masz o tym zielonego pojęcia. więc daruj sobie wypowiedzi w tym temacie. Takich cwaniaków jest pełno tyko po co sie wypowiadasz skoro jesteś tak tępy że sam nic od siebie nie napiszesz tyko wklejasz coś czego sam nigdy zapewne nie rozumiesz!!!! przykładem na to jest fakt że nie odpowiadasz na moje zarzuty tylko na coś co sam sobie wymyślasz. albo udzielasz się w wypowiedzi której sensu nie rozumiesz. daruj sobie udział w tym forum bo poprostu niue masz o tym pojęcia co przesyłaśz!!!
  3. odpowiedziałeś na moją uwage o osobach któłre zmieniają wątek tematu. a ten twój link jest do d... bo nic ani o wałkuani czujniku nie ma a niemieckie strony nic mi nie dały chyba że przetłumaczy ktos., tak więc jeszcze raz. Nie bądz mądrzejszy niż jestes. bo Napisałem czego tam barkuje. a jeśli uwazasz że śa takie pomocne te linki to mi pokaż co jest tam takiego co mi moze poomóc. tylko najpierw przeczytaj co w swoim e30 juz zroniłem. więcej się skupiaj nad całym postem a nie nad pojedyńczymi wiadomościami na które odpowiadasz wyrywając je z sensu całego tematu.
  4. MAJSU_WuWuA Jeżeli chce3sz otwierać nowy temat to go otwórz a nie zmieniasz sens istniejącego. temat swapu był setki razy poruszany na takich forach, więc po co zaśmiecać.??? a jeżeli MAJSU_WuWuA Nie zauważył to by jeszcze poruszony temat wątków na który nikt sie nie wypowiedział na żadnym z tych forów, więc może nie próbuj być mądrzejszy od samego siebie. i zastanów sie nad sensem wałkowania ciągle tego samego, i jak nie masz nic interesującego do wniesienia to sie porostu usuń z tej dyskusji. Jeszcze słyszałem cos na temat zmiany czujnika obciążenia wału, może ktoś coś na ten temat wie???
  5. Ludzie! Wy macie frajde z tego że kupicie sobie seryjne 325 i będzie dobrze jeździło??? Ten post stworzyłem po to żeby się wymienić swoimi pomysłami na poprawe osiągów is.. żeby był wyjątkiem w swoim modelu!!! A nie jakieś 325. jak już chcecie zmieniać silnik to lepiej pobawcie się z sinikiem ety bo w nim drzemie olbrzymi potencja niewielkim kosztem, a naprawdę zamiata niesamowicie. Może wróćmy do tematu który miał być głównym tego tematu!!! Co zrobić żeby IS jeździł jeszcze lepiej!!!!
  6. Suchy ma racje chodzi o silnik m20b25 czyli e30. licze na to że w tym temacia pojawią sie jakies interesujące informacje na temat is... a jeśli chodzi o wydech to wieże tylko w dedykowany (dostosowany pojemnościowo i rezonansowo do czasu ptwarcia zaworów) bo jeżeli chodzi o strumienice i układy przelotowe to jeszcze nie zdąrzyłem poznać ich możliwości a opinnie są podzielone. konstruktorzy dedykowanych układów twierdzą że strumienica nic nie daje ze względu na zbyt niska prędkość obrotową silnika.
  7. nie zamieściłem tego w celu żeby sie przechwalać. bardziej mnie interesują odpowiedzi typu, co wy zrobiliście w swoich is... ale na tych forach jako pierwsi najczęściej wypowiadają sie ludzi którzy nie mają zbyt wiele do wniesienia do tematu tylko potrafia oceniać bądź krytykować. gdybym chciał sie chwalic to bym wystawił tego posta dopiero po hamowni. a wystawiłem przed bo może coś jeszcze rozbuduje. ale co ravja to racja. jeżeli chodzi o 325 to nie wiele ich spotkałem na swojej drodze. ale te do tej pory nie dały rady. A jeżeli ktoś wierzy w cuda zmieniając filtr bez przebudowy obudowy albo zakładając storzek który niczym nie jest odizolowany od ciapła silnika i chip wydaje mi sie dość prymitywny. do dyskusji na temat czy wygra z 325 czy nie powrócimy po wykresach z hamowni. a puki co czekam na rozsądne osoby które chcą wnieść coś interesującego a nie tylko swoje niesprawdzone teorie. pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tym tematem.
  8. Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. Posiadam autko jak w temacie: e30 318 is :cool2: .zastanawiam się co jeszcze może wskrzesić ten silniczek i tak juz przyzwoity. jak do tej pory zostały zmienione mapy sterujące silnikiem, zmieniony filtr na K&N (wkładke) i zmodyfikowany dolot powietrza do obudowy filtra. przerobiłem układ wydechowy, obliczony do tego modelu. autko juz przyzwoicie sobie radzi, zwykłe 325 raczej nie mają szans do 120km/h, a wyżej nie miałem okazji sprawdzić. :mrgreen: zastanawiałem się nad wałkiem GT :?: ( oczywiście układ wydechowy bym musiał zmienić) ale czy ktoś juz wkładał do tego modelu takie wałki??? może ktoś posiada wykresy z hamowni, albo chciałby odsprzedać takie wałki w dobre ręce??? w niedługim czasie wybieram się na hamownie tak więc postaram się wrzucić na forum charakterystyki mojego autka. a może ktoś ma inny sprawdzony pomysł na ulepszenie tego modelu??? :twisted2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.