Skocz do zawartości

318is jak tu zdobyć jeszcze troche więcej mocy.


Radop

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. Posiadam autko jak w temacie: e30 318 is :cool2: .zastanawiam się co jeszcze może wskrzesić ten silniczek i tak juz przyzwoity. jak do tej pory zostały zmienione mapy sterujące silnikiem, zmieniony filtr na K&N (wkładke) i zmodyfikowany dolot powietrza do obudowy filtra. przerobiłem układ wydechowy, obliczony do tego modelu. autko juz przyzwoicie sobie radzi, zwykłe 325 raczej nie mają szans do 120km/h, a wyżej nie miałem okazji sprawdzić. :mrgreen: zastanawiałem się nad wałkiem GT :?: ( oczywiście układ wydechowy bym musiał zmienić) ale czy ktoś juz wkładał do tego modelu takie wałki??? może ktoś posiada wykresy z hamowni, albo chciałby odsprzedać takie wałki w dobre ręce??? w niedługim czasie wybieram się na hamownie tak więc postaram się wrzucić na forum charakterystyki mojego autka. a może ktoś ma inny sprawdzony pomysł na ulepszenie tego modelu??? :twisted2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
...autko juz przyzwoicie sobie radzi, zwykłe 325 raczej nie mają szans do 120km/h...
co? co? co? chcialbym to zobaczyc!! tez mam zmapowany silnik i wkladke K&N ale to nie znaczy ze od razu nie wiem jak duzo koni przybylo!!!! to raczej powrot do oryginalnych osiagow bo wiadomo ze nasze auta do najnowszych nie naleza. A poza tym to najpierw bym pojechal na hamownie na twoim miejscu a nie przechwalal sie ze wygralem z kolega sprint do 120km/h i na tej podstawie opieral swoje teorie ze mam szybsze auto od 325. :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zamieściłem tego w celu żeby sie przechwalać. bardziej mnie interesują odpowiedzi typu, co wy zrobiliście w swoich is... ale na tych forach jako pierwsi najczęściej wypowiadają sie ludzi którzy nie mają zbyt wiele do wniesienia do tematu tylko potrafia oceniać bądź krytykować. gdybym chciał sie chwalic to bym wystawił tego posta dopiero po hamowni. a wystawiłem przed bo może coś jeszcze rozbuduje. ale co ravja to racja. jeżeli chodzi o 325 to nie wiele ich spotkałem na swojej drodze. ale te do tej pory nie dały rady. A jeżeli ktoś wierzy w cuda zmieniając filtr bez przebudowy obudowy albo zakładając storzek który niczym nie jest odizolowany od ciapła silnika i chip wydaje mi sie dość prymitywny. do dyskusji na temat czy wygra z 325 czy nie powrócimy po wykresach z hamowni. a puki co czekam na rozsądne osoby które chcą wnieść coś interesującego a nie tylko swoje niesprawdzone teorie. pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tym tematem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez mam IS-a e36 sedan z silnikiem z e30 1.8 is i na wszelkie sposoby probuje dodac mojemu autku troche konikow i po zmianie wydechu calego , wymianach filtrow na sportowe i przerobieniu dolotow jest lekka roznica ale do bmw 325i to mojemu napewno jeszcze troszke brakuje za nie dlugo zamiezam wpiac chip i jezeli spelni on moje oczekiwania napewno sie pochwale osiagami pozdrawiam!!!!http://img134.imageshack.us/img134/891/p9120010vm1.th.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez mam IS-a e36 sedan z silnikiem z e30 1.8 is i na wszelkie sposoby probuje dodac mojemu autku troche konikow i po zmianie wydechu calego , wymianach filtrow na sportowe i przerobieniu dolotow jest lekka roznica ale do bmw 325i to mojemu napewno jeszcze troszke brakuje za nie dlugo zamiezam wpiac chip i jezeli spelni on moje oczekiwania napewno sie pochwale osiagami pozdrawiam!!!!http://img134.imageshack.us/img134/891/p9120010vm1.th.jpg

 

 

witam!!! wez pod uwage ze autor postu posiada e30 do ktorego m42 zostalo stworzone, czyli lzejsza buda Ty jak piszesz masz sedana i to e36, mysle ze na starcie tracisz jakies 120 kg.poza tym nie porównuj go czasami z m50b25 bo podejrzewam ze is bez turba nie zaszaleje tu zbytnio, a autor chyba ma na bysli m20b25.

ps. moj is wazy razem ze mna 1180kg, nie pamietam ile paliwa mialem. pozdrawiam

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suchy ma racje chodzi o silnik m20b25 czyli e30. licze na to że w tym temacia pojawią sie jakies interesujące informacje na temat is... a jeśli chodzi o wydech to wieże tylko w dedykowany (dostosowany pojemnościowo i rezonansowo do czasu ptwarcia zaworów) bo jeżeli chodzi o strumienice i układy przelotowe to jeszcze nie zdąrzyłem poznać ich możliwości a opinnie są podzielone. konstruktorzy dedykowanych układów twierdzą że strumienica nic nie daje ze względu na zbyt niska prędkość obrotową silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na tych forach jako pierwsi najczęściej wypowiadają sie ludzi którzy nie mają zbyt wiele do wniesienia do tematu tylko potrafia oceniać bądź krytykować. gdybym chciał sie chwalic to bym wystawił tego posta dopiero po hamowni. a wystawiłem przed bo może coś jeszcze rozbuduje. ale co ravja to racja. jeżeli chodzi o 325 to nie wiele ich spotkałem na swojej drodze. ale te do tej pory nie dały rady.

 

Więc musiałeś trafiać na straszne padła taka prawda i niema co płakać bo objechać IS`em 325 M20 to trzebaby mocno popracować nad silniczkiem... to ci pewnie pomoże

 

Tu był zajebisty link

 

Pzdr

Edytowane przez MAJSU_WuWuA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam też mam IS-ka...w e30....i nie wierzę..i nie uwierzę póki nie zobaczę jak IS-ka myka 325....

 

moj pomysł na wzmocnienie IS-ki w najbliższym czasie.

 

oto przepis.

1.Kupić 2.5

2.Wyjąć 1.8 IS

3.Włożyć 2.5

4.sprzedać 1.8IS żeby mieć na paliwko :twisted2: :twisted2:

5. kupić znaczek 318IS

6.Przykleić na klapę i patrzeć na miny zapaleńców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baardzo dobra recepta, szczególnie z tym 318is na klapie, znajomy miał oznaczenie 316i w e36 a pod hoodem 192 HP...

 

ale mam lepszą:

sprzedać całą 318is

kupić 325

 

co do przekładki to chyba zbyt wiele zachodu... z drugiej strony konia z rzędem temu co znajdzie zdrowe 325 e30... dodam zdrowe i do sprzedaży, bo teraz jest trend że ludziska nie chcą sie tak ochoczo pozbywać ostatniego z rekinów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym rzecz że jak szukałem...to szukałem zdrowej ..... a dokładnie chodziło mi bardziej o nadwozie a nie o silnik...choć to też wchodziło w grę a i jak już zdecydowałem że kupie na początek r4 to wiedziałem że apetyt rośnie ... i że jak już nadwozie będe miał git to po co handlować cały samochód jak mogę mu tylko serducho wymienić i git...a szukałem 6 miesięcy...

 

a co do znaczków...ja nie mam znaczków a moja mała i tak już SWAPik miała z 1.6 na IS....może trzeba będzie 316 nakleić :norty: :norty: hehe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JESTESCIE JAK CI KOWBOJE Z DzIKIEGO ZAcHODU .. ZA JEDNYM KONIEM GANIAcIE DO UPADLEGO

 

 

dobre dobre :D :mrgreen:

ja sie przykladalem do turbiny ale moje prace zakonczylem na zmianie zawieszenia i tyle za wiele zachodu ( dzikiego ) a osiagi jak beda marne tak beda oczywiscie ze mozna cos tam zawsze zmienic dolot wydech mozna wypolerowac gniazda ( to najbardziej rozsadne i pewnie najbardziej efektowne na hamowni) ale w cuda 10 czy 20 KM nie liczyl bym moze z 5 wiecej ale czasem cuda sie zdarzaja :D POWODZENIA czekamy na wydruk z hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie! Wy macie frajde z tego że kupicie sobie seryjne 325 i będzie dobrze jeździło??? Ten post stworzyłem po to żeby się wymienić swoimi pomysłami na poprawe osiągów is.. żeby był wyjątkiem w swoim modelu!!! A nie jakieś 325. jak już chcecie zmieniać silnik to lepiej pobawcie się z sinikiem ety bo w nim drzemie olbrzymi potencja niewielkim kosztem, a naprawdę zamiata niesamowicie. Może wróćmy do tematu który miał być głównym tego tematu!!! Co zrobić żeby IS jeździł jeszcze lepiej!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie! Wy macie frajde z tego że kupicie sobie seryjne 325 i będzie dobrze jeździło??? Ten post stworzyłem po to żeby się wymienić swoimi pomysłami na poprawe osiągów is.. żeby był wyjątkiem w swoim modelu!!! A nie jakieś 325. jak już chcecie zmieniać silnik to lepiej pobawcie się z sinikiem ety bo w nim drzemie olbrzymi potencja niewielkim kosztem, a naprawdę zamiata niesamowicie. Może wróćmy do tematu który miał być głównym tego tematu!!! Co zrobić żeby IS jeździł jeszcze lepiej!!!!

 

Chyba dostałeś wyczerpującego linka ? Więcej chyba w tym temacie nie znajdziesz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAJSU_WuWuA Jeżeli chce3sz otwierać nowy temat to go otwórz a nie zmieniasz sens istniejącego. temat swapu był setki razy poruszany na takich forach, więc po co zaśmiecać.??? a jeżeli MAJSU_WuWuA Nie zauważył to by jeszcze poruszony temat wątków na który nikt sie nie wypowiedział na żadnym z tych forów, więc może nie próbuj być mądrzejszy od samego siebie. i zastanów sie nad sensem wałkowania ciągle tego samego, i jak nie masz nic interesującego do wniesienia to sie porostu usuń z tej dyskusji. Jeszcze słyszałem cos na temat zmiany czujnika obciążenia wału, może ktoś coś na ten temat wie???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAJSU_WuWuA Jeżeli chce3sz otwierać nowy temat to go otwórz a nie zmieniasz sens istniejącego. temat swapu był setki razy poruszany na takich forach, więc po co zaśmiecać.??? a jeżeli MAJSU_WuWuA Nie zauważył to by jeszcze poruszony temat wątków na który nikt sie nie wypowiedział na żadnym z tych forów, więc może nie próbuj być mądrzejszy od samego siebie. i zastanów sie nad sensem wałkowania ciągle tego samego, i jak nie masz nic interesującego do wniesienia to sie porostu usuń z tej dyskusji. Jeszcze słyszałem cos na temat zmiany czujnika obciążenia wału, może ktoś coś na ten temat wie???

 

NAUCZ się czytać albo kupp sobie lepsze okulary bo ja nic o swapie nie wspomniałem w tym wątku a jako jedyny wkleiłem bardzo pomocnego linka od tuningu IS`a od A do Z ale jak ci się nie podoba to elo mędrkuj dalej sam :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedziałeś na moją uwage o osobach któłre zmieniają wątek tematu. a ten twój link jest do d... bo nic ani o wałkuani czujniku nie ma a niemieckie strony nic mi nie dały chyba że przetłumaczy ktos., tak więc jeszcze raz. Nie bądz mądrzejszy niż jestes. bo Napisałem czego tam barkuje. a jeśli uwazasz że śa takie pomocne te linki to mi pokaż co jest tam takiego co mi moze poomóc. tylko najpierw przeczytaj co w swoim e30 juz zroniłem. więcej się skupiaj nad całym postem a nie nad pojedyńczymi wiadomościami na które odpowiadasz wyrywając je z sensu całego tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedziałeś na moją uwage o osobach któłre zmieniają wątek tematu. a ten twój link jest do d... bo nic ani o wałkuani czujniku nie ma a niemieckie strony nic mi nie dały chyba że przetłumaczy ktos., tak więc jeszcze raz. Nie bądz mądrzejszy niż jestes. bo Napisałem czego tam barkuje. a jeśli uwazasz że śa takie pomocne te linki to mi pokaż co jest tam takiego co mi moze poomóc. tylko najpierw przeczytaj co w swoim e30 juz zroniłem. więcej się skupiaj nad całym postem a nie nad pojedyńczymi wiadomościami na które odpowiadasz wyrywając je z sensu całego tematu.

 

Stary to że nie ogarniasz to już nikt nie poradzi bo jest tam opisane wszytsko a to że nie czaisz ani angielskiego ani niemieckiego a co najgorsze polskiego bo i przetłumaczone taesty są to tylko pogratulować. Nie jestem mądrzejszy niż jestem. :cool2:

Edytowane przez MAJSU_WuWuA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może napisz coś wreszcie od siebie a nie tylko potrafisz wklejać linki których nie rozumiesz bo zapewne nie masz o tym zielonego pojęcia. więc daruj sobie wypowiedzi w tym temacie. Takich cwaniaków jest pełno tyko po co sie wypowiadasz skoro jesteś tak tępy że sam nic od siebie nie napiszesz tyko wklejasz coś czego sam nigdy zapewne nie rozumiesz!!!! przykładem na to jest fakt że nie odpowiadasz na moje zarzuty tylko na coś co sam sobie wymyślasz. albo udzielasz się w wypowiedzi której sensu nie rozumiesz. daruj sobie udział w tym forum bo poprostu niue masz o tym pojęcia co przesyłaśz!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.