Skocz do zawartości

Dziwne szarpniecia...(automat) 94r 4.0 V8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Problem jest juz od jakiegos czasu a mianowicie gdy wrzucam na D czuc to szarpniecie tak jak by ktos nas puknal w tyl autka, no ale jedziemy jedziemy liczmy do 100km/h sie rozpedzamy pozrzuca nam biegi do najwyzszego i hamujemy wszystko jest ok az do momentu kiedy z najwyzszego biegu musi zredukowac czyli kolo 60km/h znowu jest szarpniecie... :mad2: Nie znam sie totalnienaautomatach wiec prosba. Wie ktos co sie dzieje :?:

 

Dodam jeszcze ze jezdzac na "4" jest wszystko ok nic nie szarpie wszystko gra jak trzeba. Olej w skrzyni byl wymieniany okolo 2 miesiecy temu.

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

te pukniecia to sa luzy z reguly na laczeniach walu, podporze walu a nawet na przegubach. potrzebny jest zmyslny mechanik, ktory zerknie i poszuka.

w najgorszym wypadku (w starszych samochodach) luz moze byc tak troche wszedzie...

Opublikowano
..no ale to by bylo na kadzym biegu a nie tylko na D...mam racje?? I nie puka tylko szarpie :?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

czy skrzynia szarpie caly czas czy tylko na zimnej cieplej ?

 

 

 

wedlug mnie :

1- sprawdz poziom oleju !

2- podjedz na komputer ktory ma mozliwosc zdiagnozowania skrzyni - moze cos pokaze

3- dobry mechanik nie zaszkodzi.

 

 

a jak wyglada sprawa z R - jak rusza na r np pod gore ?

Opublikowano

Czy zimna czy ciepla nie ma roznicy.

Jak sprawdzic poziomoleju :oops: :?:

A co do R to musze brata wypytac bo to u niego jesttaki kaszan :| Alechyba jest wszystko ok....

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Co do szarpnięć, to najczęściej spowodowane są wadliwą pracą elektrozaworu w płycie sterowania (odpowiadającego za dany bieg lub biegi) lub zbyt dużym luzem na koszu, lub innym elemencie w skrzyni. Jeśli elektrozawór, to jeszcze nie najgorzej. Jeśli luzy, to skrzynia ma jiż dość i może wkrótce umrzeć. Olej sprawdzasz na ciepłym silniku ( i nie mam tu na myśli oleju silnikowego ) W misce masz korek, samochód ma pracować, po odkręceniu korka z otworu ma popłynąć olej. Przed odkręceniem kork przenieszaj biegami ze szczególnym uwzględnieniem wstecznego, który ciągnie najwięcej oleju. Jeśli popłynie jest ok. Szarpanie nie jest raczej spowodowane niskim stanem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.