Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oki tak zrobiłem zobaczę czy dobrze

A powiedz mi coś o kablach do tego np coś takiego http://motoallegro.pl/diagnostyka-bmw-interfejs-inpa-adapter-20-pin-i1227965309.html co o tym sądzisz bo jestem w tym nowicjuszem i chciałem się poradzić

 

O kablach z allegro nie powiem ci nic, bo to co tam piszą to czasami wyrywa z butów - takie bzdury. Jak chcesz porządny kabel i wsparcie to pisz do nerwusa.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zrobiłem tak jak mi kazałeś i nic dalej jest to nie aktywne i nie mam pojęcia co mam zrobić odezwę się jutro bo musze lecieć do roboty

Pozdro :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobiłem tak jak mi kazałeś i nic dalej jest to nie aktywne i nie mam pojęcia co mam zrobić odezwę się jutro bo musze lecieć do roboty

Pozdro :D

 

Zainstaluj dis od nowa, jak robisz nakładkę to świruje. Czyli basa 44 i zmodyfikowany V57, upewnij się czy twój dis V57 jest GB czy USA, pliki sa do GB

Opublikowano

@piotrek1

a jaka jest mozliwosc przestawienia tego protokulu na Fister i mw na off-czy jakos tam, w tej wersji Bazy V52- tam nie ma tego tajemniczego menu i w takiej sytuacji nie moge wejsc w Car & key memory w disie. Ja mam rownolegle zainstalowana druge wersje z Baza v44 i tam moge to przestawic i laczy mi sie bez problemow z tym Car&Key Memory. Zwracam sie z tym pytaniem do ciebie bo ty masz ta sama wersje bazy V52

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@piotrek1

a jaka jest mozliwosc przestawienia tego protokulu na Fister i mw na off-czy jakos tam, w tej wersji Bazy V52- tam nie ma tego tajemniczego menu i w takiej sytuacji nie moge wejsc w Car & key memory w disie. Ja mam rownolegle zainstalowana druge wersje z Baza v44 i tam moge to przestawic i laczy mi sie bez problemow z tym Car&Key Memory. Zwracam sie z tym pytaniem do ciebie bo ty masz ta sama wersje bazy V52

 

W tej bazie nie ma takiej możliwości, aby zmieniać protokoły, nie jest on a zmodyfikowana jak V44. Nic z tym nie kombinuję bo akurat u mnie koduję z zapalonymi didodami.

Opublikowano

Dzieki za szybka odpowiedz.

Ja mam w moim autku pneumatyczne zawieszenie z tylu i prawa strona stoi 1,5 cm nizej jak lewa ,idzie to jakos wyrownac, w impie ta mozliwosc widzialem, ale jeszcze brak mi odwagi zeby tak bez pytania grzebac......wole zeby sie madrzejsi wypowiedzieli :D

Czy istnieje cos takiego jak instrukcja obslugi do Disa? :D

Opublikowano
...... Wyszukal wszystkie sterowniki jakie mam w aucie, zaznaczyl je na szary kolor i przy niektorych sa znaki zapytania,wykrzykniki albo krzyzyki...prosze mi wytlumaczyc co to znaczy. :D .

 

Naprawde nikt nie wie co znacza te wykrzykniki, znaki zapytania i krzyzyki :?:

 

@szogun 21

Obrazy tych programow sa w spizarni chomika :D - tyle, ze po angielsku.Mialem je ,ale nic nie rozumialem.

Opublikowano
...... Wyszukal wszystkie sterowniki jakie mam w aucie, zaznaczyl je na szary kolor i przy niektorych sa znaki zapytania,wykrzykniki albo krzyzyki...prosze mi wytlumaczyc co to znaczy. :D .

 

Naprawde nikt nie wie co znacza te wykrzykniki, znaki zapytania i krzyzyki :?:

 

@szogun 21

Obrazy tych programow sa w spizarni chomika :D - tyle, ze po angielsku.Mialem je ,ale nic nie rozumialem.

 

Zapoznaj się z tym

Opublikowano (edytowane)
a powiedz mi ja coś takiego ściągam z chomikuj BMW MEGA - V39 - DIS GT1 SSS CIP TIS to może będzie dobre

 

Ale powiem ci, ze troszke leniuszek jestes :D

 

Prosze bardzo

 

http://chomikuj.pl/Cris2012

tam jest folder " BMW 3 E46 [Pro.Diagn]"

 

......to napewno jest wszystko po angielsku, ale probuj....

Jezeli chodzi o ten program co sciagasz to- brzmi groznie :lol: czy bedzie dobry? -to zalezy od tego jak TY go bedziesz obslugiwal, ale mnie sie wydaje ze przede wszystkim znajomosc jezyka jest potrzebna. Mozna bardzo narozrabiac jak sie ne rozumie 100% tekstu. :wink:

Edytowane przez markozlo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a powiedz mi ja coś takiego ściągam z chomikuj BMW MEGA - V39 - DIS GT1 SSS CIP TIS to może będzie dobre

 

Wersja v39 jest dużo trudniejsza w instalacji niż v44 w wersji easy (easyDISv44).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

a jak to sprawdzić czy DIS v57 GB czy USA bo nie mam zielonego pojęcia

 

Montujesz program np. w daemon tools, otwierasz go i tam jest folder z DAT.UK lub DAT.USA, jak masz UK to powinno działać

Opublikowano

panowie mam klopot z podlaczeniem sie za pomoca disa kabel ktory uzywam to przerobiony vag.... soft dziala, glowice wykrywa, 2 skale sie swieca jak trzeba a wiec wybieram diagzoza- seria3- e91 i nic blad 200.199 czy jakos tak...

 

czy ktos mial podobny przypadek?

 

dodam ze kabelek dziala z inpa bez problemu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
panowie mam klopot z podlaczeniem sie za pomoca disa kabel ktory uzywam to przerobiony vag.... soft dziala, glowice wykrywa, 2 skale sie swieca jak trzeba a wiec wybieram diagzoza- seria3- e91 i nic blad 200.199 czy jakos tak...

 

czy ktos mial podobny przypadek?

 

dodam ze kabelek dziala z inpa bez problemu

 

A api test przechodzisz? Podkrec sile sygnalu glowic w emulatorze na 100%

Opublikowano
sygnal glowic jest podkrecowy i ciagle to samo.... a gdzie powinny byc umieszczone plki ini... ediabas oraz obd moze tam jest cos przestawione
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sygnal glowic jest podkrecowy i ciagle to samo.... a gdzie powinny byc umieszczone plki ini... ediabas oraz obd moze tam jest cos przestawione

 

to czy masz ediabas poprawnie ustawiony mozesz sprawdzic probujac polaczyc sie INPA z autem.

Pytalem czy API test przechodzisz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.