Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według lakiernika z którym rozmawiałem,to każdy element fabryczny w który była ingerencja blacharsko-lakiernicza(nawet fachowa) będzie gnił.No chyba,ze wymienisz go na oryginał i tylko pomalujesz.

Filmik zarąbisty.Z tego co widzę kręcony w lutym 2002 roku.Pozdro!!!

Takim sam proces produkcyjny mają w gliwickim Oplu.Z tym,że przyczepiają inne znaczki i ludzie jakby mniej uśmiechnięci w czasie pracy. :)

Opublikowano
piaskuje się elementy skorodowane a używany błotnik tylko się gruntuje i maluje na kolor(pod warunkiem że jest to błotnik przykręcany-przód a nie zgrzewany-tył) bo zgrzewany gruntujemy po zgrzaniu z nadwoziem. elementów blacharskich nadwozia nie piaskujemy, rdze czyścimy szlifierką i zabezpieczamy gruntem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.