Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

kupiłem E39 zatankowane na 45 litrów. Dojechałem do rezerwy i zatankowalem ponownie. Niestety pistolet odbił przy dokłądnie 30 litrach.

Ponownie dojechałęm do rezerwy i znowu próbowałem zatankowac... i znowu tylko połowa.

Na zegarach pokazuje idealnie 30l

Co to moze byc?

 

Slyszalem ze mam 2 baki, czy mam zapchany czyms drugi ze sie nie przelewa do niego?

Opublikowano

hmm....a jak obrocenie pistoletu nie pomoze obroc buumke... :D.....

Tak powaznie mialem to samo w peugeotcie 405....taka blaszka za wlewem byla wygieta.....wystarczylo ja wyprostowac :D i lalem pod korek.Pozdro

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
siema! a może oszukuje Ci wskaźnik paliwa? w E-39 to częsta przypadlość. Ja np. leje do pełna a wskaźnik pokazuje 3/4 zbiornika. :lol:
Opublikowano

jutro zajrze czy nie jest coś pogiete przy wlewie, a co do poprawności działania wskaznika paliwa to mysle ze jest sprawny.

Bylby prosty sposob na sprawdzenie licznika poprzez wyjeżdżenie benzynki do zera i zatankowanie do pelna, ale wiem ze nie powinno sie oprózniać całkowicie baku bo syf z dna moze sporo kłopotów przysporzyć .

Popróbuję jeszcze tankowanie z odwróconym pistoletem, ale nie wiem czy to podziała bo sposob ten wydaje mi sie banalny. Jaki bedzie efekt??? Od razu dam znać!!

Opublikowano
U mnie wystarczy, że pistolet włożysz pod kątem 90 stopni, tzn spust ma być tam gdzie wycięcie na zatrzask korka od wlewu i tankuje bez problemu pod sam korek. Zresztą zauważyłem, że obsługa wielu stacji właśnie w ten sposób tankuje mój samochód, chyba wiedzą o co chodzi, być może nie tylko w E39 jest ten problem :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Bylby prosty sposob na sprawdzenie licznika poprzez wyjeżdżenie benzynki do zera i zatankowanie do pelna, ale wiem ze nie powinno sie oprózniać całkowicie baku bo syf z dna moze sporo kłopotów przysporzyć.

No widzisz. Skoro wiesz, że wyjeżdżenie do zera to prosty sposób, ale na spwardzenie wytrzymałości pompy paliwa, to po co takie kombinacje? Jak sobie wyjeździsz do momentu zapalenia rezerwy to przecież też sobie sprawdzisz spalanie.

A problemy z niemożnością tankowania do pełna to najczęściej złe odpowietrzanie wlewu paliwa.

Opublikowano
Bylby prosty sposob na sprawdzenie licznika poprzez wyjeżdżenie benzynki do zera i zatankowanie do pelna, ale wiem ze nie powinno sie oprózniać całkowicie baku bo syf z dna moze sporo kłopotów przysporzyć.

No widzisz. Wyjeżdżenie do zera to prosty sposób, ale na sprawdzenie wytrzymałości pompy paliwa. Po co takie kombinacje? Jak sobie wyjeździsz do momentu zapalenia rezerwy to przecież też sobie sprawdzisz spalanie. I pompa ci podziękuje za troskę :D

A problemy z niemożnością tankowania do pełna to najczęściej złe odpowietrzanie wlewu paliwa.

Opublikowano

rocznik 97-98 był zapraszany do serwisu w sprawie wymiany baku paliwa.

Jakaś usterka fabryczna.Wiem bo miałem wymieniany.

Pozdrawiam aris
Opublikowano

mieliscie racje!!! Pistolet pod katem 90st. i lejeee.... aż portfel sporo traci na wadze ;) Dzieki serdeczne za pomoc! Warto bylo zakładać posta, ale szczerze mowiac na poczatku watpilem w tą metodę na taknowanie. :))))

POZDR

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odświeżę trochę temat, jak tankuję bete to nie mogę lać paliwa pełnym strumieniem, bo ciągle odbija, jak już zbliża się do pełna, to zaczyna się meksyk, ledwo co do baku chce wchodzić.

Przy tankowaniu słychać jak uchodzi powietrze i to z jakimś oporem.

Jak wygląda tutaj odpowietrznik i jak go usprawnić, bo mniemam że to jego wina.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.