Skocz do zawartości

2.0 vanos- strzela i slabo wkreca sie na obroty


vanwilder54

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem.

gdy po starcie silnika gdy wciskam szybko gaz do dechy silnik dlawi sie i strzela. na gazie wkreca sie lepiej ale mimo to strzela.

wymienilem wszystkie swiece i fajki i jakby na chwile problem znikl ale po paru sekundach znowu zaczelo sie dziac to samo. pojechalem na kompa- wykazalo ze przeplywomierz, po wymianie przeplywki nic sie nie stalo.

 

paranoja bo bylem chyba u 3 mechanikow i kazdy nie chce sie podjac. tylko mowia co kupic, ja kupuje a to nie pomaga. nie rozumiem tych ludzi ale mniejsza o to. przeciez zaplacil bym jakby zrobili ale nikomu sie nie chce najwyrazniej. jeden mi powiedzial ze to moga byc cewki ale 2 mowi ze to napewno nie cewki a ja kupie cewki a to ch..a pomoze znowu. sam zaluje z nie jestem mechanikiem bo pojecie mam .. takie sobie.

 

moze ktos cos pomoze. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gazie tez strzela ale lepiej wchodzi na obroty. latwiej. nie wiem moze to ma do czynienia cos z mieszanka. gaz mam sekwencyjny zakladalem go z miesiac temu. przed zalozeniem gazu mialem taki sam problem na benzynie wiec to nie wina gazu bynajmniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wymieniłeś same fajki czy całe przewody?

przyjrzyj się dobrze przewodom wieczorem czy nie iskrzą, bo to może być ta przyczyna (no chyba, że przewody masz nowe i jakieś przyzwoite). Nie jestem mechanikiem, ale wg mnie to nic oprócz obwodu WN, świec, przepływki i sondy lambda to nic nie ma na to wpływu. A na komputerze nic więcej Ci nie pokazało oprócz przepływomierza?

 

PS. Na forum na pewno ktoś się z tym borykał, poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komp pokazal takze czujnik polozenia walu. kupilem nowy i jak sie okazalo niepotrzebnie. bylo bloto pomiedzy laczeniami i wystarczylo przeczyscic. co do przewodow to kurde no.. wygladaja w porzadku ale przyjze sie wieczorem.

wysunales kilka hipotez ja mysle tak samo ale nie chce kupowac na hybil-trafil czesci bo juz tak zrobilem z tym czujnikiem i przeplywka. najchetniej to bym zostawil u mechanika, mechanik by naprawil a ja mu zaplacil za to nie instalujac na oslep roznych czesci bo taniej by wyszlo kupic caly silnik. tymczasem zaden na takie cos nie idzie. mowia ... kup czesci i przyjedz. to ja mam to w dupie.

 

ps. bylo kilka takich tematow na forum tylko ze.. raz byla to przeplywka raz cewki raz przewody... u kazdego cos innego. ale nie trace nadziei :)

 

dzieki w kazdym razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro komputer ci wykazywal to i tak trzeba bylo wymienic te zepsute rzeczy wiec zalowac nie ma co a mechanicy sie nie podejmuja bo boja sie stracic renome jesli by sie okazalo ze nie dadza rady naprawic fury
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja mam to w dupie.

 

Po pierwsze, mam do Ciebie prosbe o stosowanie sie do punktu 4 regulaminu forum, czyli o nie uzywanie przeklenstw.

 

Po drugie - na 90% przyczyna jest problem w ukladzie zaplonowym.

Wyglada na to, ze faktycznie masz problem z cewkami.

A czy nowo wymienione swiece nie sa w tej chwili czarne?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takimi "mechanikami" to wogule porazka... :duh: Umieja wszystko powiedziec a malo kto potrafi zrobic...

A co do problemu to kumpel mial tez problem z wkrecaniem sie na obroty,tylko ze nic nie strzelalo. Kupil przewody jakies tam i nic... Pozyczyl mu jeden znajomy orginalne bosha i wszystko odeszlo wiec...

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli swiece sa czarne, a niedawno je wymieniales, to przyczyna moze byc zly sklad mieszanki - np. zle dzialajacy przeplywomierz, albo zle wystrojona instalacja gazowa.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

mam taki sam problem w mojej 318 - juz ten temat kiedys poruszałem na formum, ale po przeczytaniu Twojego postu, podłącze się, bo mam takie same objawy.

Najpierw myślałem że to świece albo przewody WN, ale wykręciłem wszystkie świece i były pięknie bielutkie, czyli spalanie ma dobre, ale podczas jazdy czuc wyraźnie że paliwo nie jest spalane dobrze.

Jeśli chodzi o przepływomierz, to wydaje mi sie że działa dobrze, bo po odpięciu kostki, silnik gasnie.

Teraz na tapete biore czujniki - położenia przepustnicy i położenia wału, moze tu tkwi problem? Jak myślicie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ponwnie.

a wiec tak... kumpel jak sie okazalo sprzedal swoja beate dzien wczesniej na gieldzie wiec nie mialem od kogo przełożyć przepływki i cewek ale..

kupilem 2 nowe i wmontowałem jest wyrażna poprawa w przyspieszeniu i wchodzeniu na obroty w szczegolności na zimnym silniku natomiast nie jest jeszcze do konca dobrze, nadal strzela mi w kolektor i nie wchodzi na obroty od razu. być może jeszcze jakaś cewka pozostała do wymiany ale w każdym razie zadna nie błyska albo jest 2 opcja poprostu wyeliminowałem jedną z usterek. mam nadzieje ze ta 1 opcja.

a co wy myslicie ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.