Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i mam takie pytanko. Otóż przy skręcie kół wspomaganie jęczy tak aż samochod wpada w wibracje. Po zmianie płynu jest jeszcze gorzej, i co raz to ciężej kierownica sie kręci. Bym był bardzo wdzięczny za pomoc. AHA ..... i żeby nie bylo że nie szukałem na forum - szukałem ale bez żadnych rezultatów, akurat takiego problemu raczej nikt nie miał (no chyba że nie potrafie korzystać z wyszukiwarki :D). Jak by ktoś znalazł przypadkiem podobny temat to niech da link. Z góry dzięki i pozdrawiam

 

 

 

_____________

BMW ? - Only TDS :D

Opublikowano

i to już wszystko na ten temat? :) i nic sie nie da zrobic pozatym czy jeszcze jakies szanse sa? albo moze jak jest z regeneracją- czy wogole sie da? jeżeli nie to ile kosztuje używka ?

 

 

_____________

BMW? - Only TDS :D

Opublikowano
uzywka jakie 150-250 zeta. chyba nie oplaca sie regenerowac.

Racja. I zawsze jest ryzyko, że cuś będzie nie tak :twisted: . W Audi miałem tak, że zacinał się zawór zwrotny w pompie. Dałem do regeneracji - 4,5 stówki poszło w błoto. :evil: Pompa nie działała jak powinna, wydawała różne dzwięki, a po wycieczce do dojczlandu zaczęła wyć niemiłosiernie. :evil: :evil: :evil:

Wymienić na używkie- no chyba, że masz zaufanego speca, który zrobi to dobrze za rozsądne pieniądze.

Opublikowano
Witam mialem cos takiego kiedys u siebie jak skrecalem to pół osiedla mnie slyszalo rozkrecilem ja i chyba ale nie jestem pewien cos bylo ze jakies lopatki sie przycinaja ale nie jestem pewien na bank bo dawno to bylo skrecilem i chodzi cichutko :) sprobuj ja rozkrecic moze cos bedzie widac
Opublikowano (edytowane)

Pamiętaj o tym ze podczas wymiany płynu powinno się potem układ odpowietrzyć bo inaczej będzie piszczał ale z czasem sam powinien się odpowietrzyć więc jeżeli u ciebie to trochę trwa to pompa pada znaczy padła.

Wstępne odpowietrzenie polega na tym ze po zalaniu nowym (sprawdź jakim zalałeś płynem bo to bardzo ważne żebyś nie zalał czasem jakimś innym chociażby od Mercedesa bo życzę ci powodzenia, musi być jak pisze albo CHF (firmy Febi) na kurku zbiorniczka wyrównawczego powinno pisać albo po prostu ATF (taki sam jaki powinien być w skrzyni biegów) to zależy jaka została zastosowana pompa) wracając po zalaniu nie zakręcaj korka od zbiorniczka tylko odpal autko i delikatnie w miejscu kręć kierownicą w lewo i w prawo ale delikatnie po troszeczkę w każdą stronę (powinno właśnie tak trzeć) no i kiedy uznasz że jest już znośnie a bąbelki nie lecą idziesz spać rano zakręcasz i jeździsz nawet jeżeli jeszcze będzie delikatnie jeszcze piszczeć to z czasem w przeciągu jednego czy dwóch dni samo się odpowietrzy do końca (aha podczas odpowietrzania kontroluj stan i dolewaj bo na pewno będzie ubywać.

Powinno wejść około litra a raczej dokładnie 1 litr.

Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.