Skocz do zawartości

Luz koła tylnego prosze o radę !!!!


sprocet23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wczoraj zmieniałem u mojej Bestii koła na zimówki coprawda jestem jej posiadaczem od pół roku i po dokręceniu koła z tył a auto było na podnoścniku zobaczyłem ze jest luz na piaście czy da sie z tym jeszcze jeżdzić czy juz zabrać sie do roboty i lie to mnie moze kosztować

 

Dziękuje za przeczytanie i w miare posiadanych wiadomości i doświadczeń za pomoć Łukasz bma 525 tds 1997 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w moim tdsie też miałem lużne koła z tyłu trzeba to zrobić bo mnie np na śliskiej nawierzchni przy wcisnięciu osro potrafiło życać nie pamiętam doklądnie co tam bylo wymieniane troszke rzeczy było bo od luzów się części powyrabiały łączniki chyba wachacz już nie pamiętam ale kosztowało mnie to prawie 2 tyś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co nie wiem nie rozbierałem tego lecz jak miałem wcześniej mercedesa to jak zrobił mi sie luz na przednik kole i dokręcilem i zniknoł czy tutaj tez jest jakieś łożysko ktore trzeba wymienić jest to luz na piaście powtarzam Dziekuje Chłopaki za zainteresowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ludzie mnie tu zaraz zlinczuja ale ja bym stawiam na lozysko i zaraz bedzie odp czy cos ci huczy odp nie musi czasem lozysko sie wybije przy np wjezdzie na kraweznik jak to spr? bardzo prosto przejdz sie kilka kilometrow bardziej dynamicznie i zobacz czy tarcza na tym kole nie jest bardziej rozgrzana 2 rzecz prosta mozesz miec po prostu nie dokrecone sruby kol ktore dociskaja kolo do bebna a dopiero pozniej calu beben do piasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ludzie mnie tu zaraz zlinczuja

 

LINCZUJE !!!! :nienie: :nienie: :nienie: :nienie:

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz miec po prostu nie dokrecone sruby kol ktore dociskaja kolo do bebna a dopiero pozniej calu beben do piasty

 

BĘBEN w 5 ? ten kolega sam nie wie co pisze :duh: :duh:

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie raczej nie wiesz dokręciłem dokładnie na podnośniku koło było zablokowane poniewaz było na ręcznym hamulcu wiec wykluczam nie dociśnięcie. Podejzewam ze moze jest tam jakieś łożysko które sie zepsuło i pojawił sie ten luz jak miałem mercedesa miałem wytarte łożyska z przodu t też był luz na piaście czy tu czasem nie jest podobnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz miec po prostu nie dokrecone sruby kol ktore dociskaja kolo do bebna a dopiero pozniej calu beben do piasty

 

BĘBEN w 5 ? ten kolega sam nie wie co pisze :duh: :duh:

 

mi sie zdaje ze mam z tylu hamulce bebnowo tarczowe... :roll:

E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie raczej nie wiesz dokręciłem dokładnie na podnośniku koło było zablokowane poniewaz było na ręcznym hamulcu wiec wykluczam nie dociśnięcie. Podejzewam ze moze jest tam jakieś łożysko które sie zepsuło i pojawił sie ten luz jak miałem mercedesa miałem wytarte łożyska z przodu t też był luz na piaście czy tu czasem nie jest podobnie

 

moze TO ci cos pomoze..

E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

pozwólcie, że się przyłączę do tego wątku, ponieważ mam taki sam problem – luz pionowy na kole (około 5mm) w poziomie jest OK. Podejrzewam, że może to być łożysko i/lub tuleja wahliwa, a może jeszcze coś innego ? Co o tym sądzicie :roll:

pozdrawiam

http://img148.imageshack.us/img148/2350/lozyskotyqu2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybicie tulei można stwierdzić po oględzinach wzrokowych.Aby sprawdzić łożysko trzeba raczej je demontować.Z drugiej strony gdyby łożysko miało taki luz to powinno hałasować w czasie jazdy.Można ewentualnie spróbować dociągnąć nakrętkę nr4.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.