Skocz do zawartości

Kasowanie inspekcji - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, mam e46 328i z 1999. Chiałem skasować inspekcje za pomoca metody z trzymaniem przycisku od kasowania licznika oraz z przekrecaniem stacyjki (metoda wiele razy opisywana na forum). Niestety po wcisnieciu wiadomego przycisku i po przekreceniu stacyjki pojawia sie napis "_ _ test_ _ _ 1_". Jak przyciskam przyzcisk kilkukrotnie to sie tylko zmienia nr testu. Pomozcie jak w takiej sytuacji skasowac inspekcje. dzieki Edytowane przez cgns
Opublikowano

na forum znalazlem opis nastepujacych 2 metod kasowania inspekcji:

Wyłączyć zapłon .

Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu

Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re

Zwolnić przycisk

Wcisnąć i przytrzymać przycisk

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.

Zwolnić przycisk

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk

Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.

Wyłączyć zapłon

 

oraz za pomoca zwierania odpowiednich pinow na złączce do komputera.

 

przyznam szczerze, ze drugiej metody wolalbym nie stosowac.

 

Czy mozna w E46 z 1999 skasowac inspekcej za pomoca stacyjki i przycisku restetu przebiegu kilometrow?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jakiś czas temu (ok 4 miesiące) przy okazji przeglądu i wymiany oleju kasowałem inspekcję.W tym momencie dokładnie nie pamiętam jak, ale stosowałem metodę cytowaną przez Ciebie i udało się.

Czyli obyło się bez zwierania pinów tylko kluczyk i przycisk.

Myślę, że w Twoim aucie jest tak samo pomimo że mój jest trochę młodszy.

 

Zachowaj spokój i cierpliwość.

Powodzenia :hand:

Opublikowano
probowalem skasowac inspekcje metoda kluczyk-reset kilometrow chyba z milion razy - za kazdym razem wchodzilem do opcji testow (opis powyzej). czy ktos wie dlaczego tak jest?
Opublikowano

W moim aucie kasowałem tą metodą bez problemu ok miesiąc temu, produkcja X.99.

Jeśli wchodzisz do testów może popełniasz jakiś błąd, choć przy tylu próbach powinno już się udać. Znajomy np. długo się z tym męczył bo kluczyk ustawiał na zapłon a miała być pierwsza pozycja.. powodzonka

Opublikowano

cgns ja również miałem problemy z metodą nr 1,

 

końcu zwarłem piny i wszystko gra.

 

Także nie ma co się obawiać, tylko dobrze odczytać piny i kasować.

Opublikowano
bez opisu da rade ;] ja zrobilem tak - drucik dotykalem do 7 pinu i do masy silnika przez 13 sekund a potem do 5 sekund i znikla inspekcja i oil service ;]
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Wlasnie dzisiaj sie bawilem i kasowalem: inspekcje oraz date wymiany plynu hamulcowego.

 

Mam E46 2005 r.

 

Podaje Wam jak to zrobilem, dziala w 101% bo u znajomego tez od razu to przetestowalem, z tym, ze on ma rocznik 2004.

 

Kluczyk wsadzony, ale nie przekrecony, wciskamy na dlugo lewy przycisk (ten od kasowania dziennego przebiegu km) i trzymamy go kilka sekund, po czym przekrecamy kluczyk w pozycje 1 lub 2 (zaplon) nadal trzymajac lewy przycisk. pojawi nam sie napis reset INSPECKJA i jakies tam slaczki, puszczamy lewy przycisk, po czym znow przytrzymujemy (dlugo) na kilka ladnych sekund lewy przycisk az napis reset zacznie mrugac, puszczamy lewy przycisk i naciskamy go raz (krotko) potwierdzajac tym kasowanie inspekcji, kolejne krotkie wcisniecie lewego przycisku spowoduje zmiane na wyswietlaczu na "RESET i ten zegarek od daty wymiany plynu hamulcowego" znow naciskamy na kilka sekund lewy przycisk az napis RESET zacznie mrugac, puszczamy i znow krotko naciskamy przycisk lewy, zeby potwierdzic kasowanie, czekamy chwile i data zmieni sie dokaldnie na "za dwa lata" :) naciskamy znow krotko lewy przycisk i pojawi sie napis END, naciskamy znow lewy na sekundke i koniec zabiegu, wyciagamy kluczyk i pozniej juz wszystko mamy czyste.

sprawdzone na 101% nie wiem jak w starszych autach.

powyzszy sposob w moim dziala bez zwierania pinow.

 

powiedzcie mi tylko jeszcze, bo widzialem ze opisywane byly tutaj te testy 1.0 1.1 1.2 itd gdzie pokazuje 5 cyfr z VINu i pozostale jakies rzeczy, ale ktos tam opisal jeszcze testy zegarow i pozostale o nr 2, 3 itd. ze spalaniem paliwa itp. nie wiem jak do tego wejsc.

 

wchodzenie do testow 1.x mam opanowane

majac przekrecony kluczyk (moze nawet silnik chodzic) wciskam i trzymam lewy przycisk az do pojawienia sie napisu TEST, po czym lewym przelaczam testy po kolei od 1 do 7 ale tylko tyle widzialem, a gdzie sa pozostale testy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.