Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

szukam części : dwa tłoki, zawory, może głowica. Interesują mnie koszty części. :cry:

____________________________________________________________

 

Czesci kupiłem troche sie naszukałem ale znalazłem i to nawet za rozsądna cene. Pozdro dla kolegi z Płocka.

 

Jak wszystko zmontuje i bedzie chodzic opisze ile mnie to kosztowało.

 

Pozdro...

Edytowane przez lukasss
Opublikowano
jesli to m30 to ok 2000 za kompletny silnik --- pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
głowice na allegro do m30 2,5l widziałem za 300zł. Moim zdaniem lepiej kupic drugi a ten rozebrac i sprzedac na czesci.
Opublikowano
głowice na allegro do m30 2,5l widziałem za 300zł. Moim zdaniem lepiej kupic drugi a ten rozebrac i sprzedac na czesci.

Tak jest. Remontowany to już nie jest to. :diabel_faja:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak już wcześniej pisałem zajechem silnik w mojej siódemce. Trwało to dwa tygodnie i już z powrotem jestem na drodze. Pisze o tym bo mam jeszcze kilka problemów, a może ktoś będzie wiedział jak mi pomóc.

 

Ale najpierw co zepsułem i jakie były tego konsekwencje!

 

Więc tak, przywiozłem auto z niemiec w listopadzie jeździłem miesiąc i dokładnie 29.12.04 przestała jeździć. Urwał sie popychacz(niewiadomo dlaczego) a zawór wpadł w cylinder i zrobił dziure w tłoku(drugim) potem rozwalił też piąty.

 

Uszkodzienia:

- dwa gniazda w głowicy

- dwa tłoki

- świeca

- zawór(ssący)

 

Koszt naprawy i wymienione częsci:

 

- używana głowica( bez wałka, popychaczy, itp.) 300,-

- przełożenie(ze starej) wałka, popychaczy, uszczelnienie, szlif płaszczyzny, sprawdzenie pod cisnieniem itp. 400,-

- dwa tłoki i dzwigienka 200,-

- uszczelki: pod głowice i kolektory 250,-

- świece i olej 300.-

- robocizna 500,-

- koszty szukania( wysyłek, transportu, dojazdów itp.) 200,-

 

_________

 

razem: 2150,-

 

Jak narazie jeździ, wymaga jeszcze drobnych regulascji.

 

I tu mam własnie pare pytań:

 

1. nierówne obroty nornalnie 1000/min ale czasani mniej nawet do 700/min

2. problem z odpalaniem rano jak zimny silnik( jakby niedostawał paliwa)

3. dość głośne syczenie z tyłu(pompa paliwowa???)

3. komunikat o zasłabym ciśnieniu oleju tylko na zimnym silniku ale to już było przed awarią( czy to przez pompe oleju?)

 

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czesc,

W tym modelu wolne obroty to wlasnie 700-800 jesli masz wiecej to nie masz wolnych obrotow.

Objawy o ktorych piszesz wskazuja na uszkodzenie silnika krokowego.Na forum bylo o tym nie raz co zrobic jak przeczyscic itd.

Syczenie ma prawo byc bo pompa pracuje od momentu przekrecenia kluczyka, a co rozumiec przez glosne to juz nie wiem...

Jesli jest glosniej niz u innych to moze byc juz skatowana pompa,lub moze byc zapowietrzona i tez bedzie glosniej.

Co do cisnienia oleju, moze byc pompa,moze kwestia oleju, jaki tam teraz wlales?

A swoja droga sprawdz sobie cisnienie na cylindrach.

Pozdrawiam

kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Opublikowano
Co do cisnienia oleju, moze byc pompa,moze kwestia oleju, jaki tam teraz wlales?

 

Wlałem półsyntetyk MOBIL super S.

 

Dzaieki za rady pozdro>>>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.