Skocz do zawartości

POMOCY Wymiana łozyska tył - 318iS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy jestem w trudnej sytuacji , nabyłem Isa z głosnym szumem z tyłu po lewej stronie, myslałem ze to dyfer okazuje sie łozysko. Poniewaz pracuje od pon do piątku poza domem i dojezdzam autem nie mam mozliwosci oddac komus. Boje sie tak jezdzic chociaz nie mecze auta bo dojazd mam 40km.W sobote znajomy mógłby spróbowac , ale BMW z tyłu nie rozbierał i sie obawia za to z innymi autami radzi sobie spokojnie. Mam łozysko do E30 316 z tyłu na bęben a ja mam tutaj w IS tarcze. Czy bedzie to pasowac ??

Podpowiedzcie to moze jakos wymienimy, bo sprawa wyglada mi na pilną. Nie piszczy ale szumi strasznie :duh:

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

Witam,

 

lozyska na 99% sa inne, a jesli chodzi o wymiane...troszke zabawy jest i jeszcze zalezy jak bardzo zapieczone jest stare lozysko. U siebie wymienialem i musialem z tym troche powalczy ale da rade :) Bardzo fajnym patentem na wybicie starego lozyska jest kupic tak ok. 1 metra gwintowanego preta i zrobic z tego sciagacz :cool2:

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
Musze to jak najszybciej wymienic, tylko w przypadku auta z tylnym mostem nie mam pojecia jak to wychodzi. Prosił bym o jakis dokładniejszy opis i przy okazji jakie nietypowe narzedzia beda potrzebne. Moze jakos da sie bez wynalazków ??

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
Musisz zdjac zacisk, tarcze, rozmontowac szczeki recznego, odkrecic poloske i ja wymontowac (tutaj moze troche przeszkadzac stabilizator) nastepnie musisz wymontowac piaste (jest wcisnieta w lozysko) tutaj przyda sie pret o ktorym wspominalem ( no chyba ze masz dostep do profesjonalnego sciagacza), po zdjeciu piasty ukaze Ci sie lozysko zabezpieczone pierscieniem Seiger, musisz go wymontowac i teraz zajac sie lozyskiem i znow uzywasz gwintowanego preta, robilem to w ten sposob ze zalatwilem sobie tuleje wieksza od lozyska zeby mi sie oparla na jego gniezdzie, do tego duze podkladki i nakretkami wszystko skrecalem, troche wd40 i poszlo z malymi oporami, przy wkladaniu nowego podobnie ale w druga manke :) ...zycze powodzenia

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
Dzieki , teraz mi przejasniało. Dam to komus do naprawy ,ale nie wiem kiedy. Auta potrzebuje non-stop a w weekendy ciezko ustawic mechnika. Na ta sobote mam , ale na cos innego a łozyska nie chce sie podejmowac. Jednym słowem lipa ! :mad2:

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
nie do konca sie zgodze z tym wyjmowaniem wachacza...ale jak kto woli. zapomnialem jescze napisac o zdjeciu bierzni z piasty ale na zdjeciach jest to pokazane jak i opisane ;)

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
mattiss- super sprawa Twój link do opisu wymiany. dzięks

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.