Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanie czy warto zawracać sobie głowę wymianą uszczelniaczy tylnego mostu bo rozmawiałęm z jednym mechanikiem że on by tego nie ruszał bo potem może most zacząć się sypać co o tym myślicie?

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano
zależy jak duży jest wyciek jeśli jest "spocony" to daj se spokuj ale obserwuj co się dzieje. Jeśli to oryginalny uszczelniacz to długo jeszcze pojeździsz. Mi w Fordzie pocił się simmering przedni na wale w silniku przejeździłem na nim 150tyś km i nic sie nie pogorszyło

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

u mnie tez ciekl simering ale od strony walu, kupilem w aso uszczelniacz ~80zl

wymienilem w warsztacie + wymiana oleju w tylnim moscie

wole dmuchac na zimne - najbezpieczniej bedzie sprawdzic ile masz oleju w moscie - zeby sie kiedys nie zdziwic :shock:

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano

mam pytanie czy ktoś się wie jaki olej można dolać do tylnego mostu ?

 

castrol podaje :

- SAF-XO bez blokady płytkowej samochodów BMW i VW/Audi

- SAF-XJ z blokadą płytkową samochodów tylko BMW

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.