Skocz do zawartości

X3 - b. proszę o opinie.


mms023

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Nie wiem czy czytałeś na naszej stronie tekst nt X3.

www.bmw-klub.pl Samochody / Klubowe testy

 

Może pomoże w decyzji... :wink:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tym samochodzie:

http://allegro.pl/show_item.php?item=259929331

 

Warto wziąć X3 czy raczej szukać czegoś stricte RWD?

BTW - jak sprawdza się X-Drive w BMW?

 

Dziękuję z góry za opinie i sugestie.

 

Jeździłem X3 w Monachium chyba 2.0D z tego co pamiętam. Ogólnie fajnie ale przyspieszenie porażka w tym nadwoziu z małym silnikiem.

3 litry to minimum moim zdaniem. Fajny silniczek 3.0D

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem X3 w Monachium chyba 2.0D z tego co pamiętam. Ogólnie fajnie ale przyspieszenie porażka w tym nadwoziu z małym silnikiem. 3 litry to minimum moim zdaniem. Fajny silniczek 3.0D

 

Zależy pewnie kto czego oczekuje po samochodzie - ja też miałem okazję przejechać się 2.0d i wg moich subiektywnych odczuć samochód zbierał się całkiem pzyzwoicie (naturalnie na 1/4 mili się nie nadaje ;) ) Generalnie jak dla mnie to taka wysoko zawieszona trójka i całkiem miłe auto - na pewno bardziej komfortowe i nadające się na szosę niż klasyczne terenowce...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem X3 w Monachium chyba 2.0D z tego co pamiętam. Ogólnie fajnie ale przyspieszenie porażka w tym nadwoziu z małym silnikiem. 3 litry to minimum moim zdaniem. Fajny silniczek 3.0D

 

Zależy pewnie kto czego oczekuje po samochodzie - ja też miałem okazję przejechać się 2.0d i wg moich subiektywnych odczuć samochód zbierał się całkiem pzyzwoicie (naturalnie na 1/4 mili się nie nadaje ;) ) Generalnie jak dla mnie to taka wysoko zawieszona trójka i całkiem miłe auto - na pewno bardziej komfortowe i nadające się na szosę niż klasyczne terenowce...

 

Dokładnie tak :wink:

...zależy do czego się porównuje. Ja trochę koni mam i prawie zawsze miałem ,więc to już jest jakiś podświadomy brak mocy, gdy wsiadam w coś z małym silnikiem do 200KM.

Wspólnik, który ze mną był i jeździ przeważnie dieselkami Audi 1.9TDI podniecał się strasznie tym X-em :D

 

Ogólnie auto sprawiało wrażenie bardzo dobre. Na teren się oczywiście nie nadaje wogóle :(

 

Większość tego typu aut to takie "chłytymarketingowe"

 

Mądre głowy siedzą sobie w Munchen i dumają jak głowy klientom urobić

:mrgreen:

 

Pozdr

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teren nie zamierzam się wybierać więc spoko - mierzę siły na zamiary (inaczej pewnie szukałbym czegoś na Jeep forum). Mnie też wydaje się, że 3.0 to rozsądne optimum chociaż b. rzadko spotykane. Praktycznie każde X3, które widziałem obnosiło się ze znaczkiem 2.0d na burcie. Czytałem test polecony przez Bastka i była to raczej pozytywna opinia nt. modelu.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pol roku mialem okazje jezdzic dwoma X3 2.0d.

Jeden: bialy z M-Pakiet (m.in. wyposazenie w srodku) + sportowe siedzenia.

Drugi: grafitowy, wersja basic.

 

Ten sam model, te same silniki a dwa rozne auta. Do bialego M az sie chcialo wsiadac. Ten drugi odpychal.

 

2.0d wystarczy w zupelnosci do sprawnej jazdy zwlaszcza jak chodzi o elastycznosc.

Nowy 3.0d i sd to inna bajka zwlaszcza finasowa.

 

Ten z allegro ma tanie nielakierowane zderzaki co przy czarnym sie maskuje. No i 2004 nie ma filtra DPF co np. w DE wplywa na pozniejsze koszty i ew. problemy (np. plany (moze nawet juz obowiazuje)zakazu wjazdu do niektorych kurortow w Alpach Italia, Francja, Szwajcaria)

 

Poza 18" kolami nie nic specjalnego: M-Pakietu, brak I-driva, Navi, Sound jest basic.

Cena ponad 28t€ to duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pol roku mialem okazje jezdzic dwoma X3 2.0d.

Jeden: bialy z M-Pakiet (m.in. wyposazenie w srodku) + sportowe siedzenia.

Drugi: grafitowy, wersja basic.

 

Ten sam model, te same silniki a dwa rozne auta. Do bialego M az sie chcialo wsiadac. Ten drugi odpychal.

 

M-Pakiet naprawdę tyle daje? Jak sobie radził X-Drive? Jeździłeś może na śliskim/śniegu/w ulewie?

 

Ten z allegro ma tanie nielakierowane zderzaki co przy czarnym sie maskuje. No i 2004 nie ma filtra DPF co np. w DE wplywa na pozniejsze koszty i ew. problemy (np. plany (moze nawet juz obowiazuje)zakazu wjazdu do niektorych kurortow w Alpach Italia, Francja, Szwajcaria)

 

Poza 18" kolami nie nic specjalnego: M-Pakietu, brak I-driva, Navi, Sound jest basic.

Cena ponad 28t€ to duzo.

 

Dzięki - o takie rzeczy mi chodziło. Ile Twoim zdaniem ten model powinien kosztować? Jeszcze raz dzięki i liczę, że odp. jeszcze na moje pytania.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie jezdzilem nim po terenie ani ekstremalnie po sliskich drogach - tak jak 99%

widzialem tylko testy gdzie xdrive ma krotszy czas reakcji jak naped permamentny, do tego rozdziela moment oddzielnie na 4 kola a nie tylko 2 osie, jest mniejsze spalanie, mniejsza waga i nie ma tarc mechanicznych

 

to dziala zwlaszcza zima w niebezpiecznych sytuacjach - nagly zjazd na oblodzone pobocze jedna strona, ruszanie po sniegu, za szybkie wejscie w sliski zakret i t d

 

za tego bym dal 25t€

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.