Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I co forumowicze na to:

:norty: Objawy są takie:

- przygasa i rozjaśnia się ( czy na niskich obrotach, czy też wysokich, podczas jazdy i postoju) wszystko co jest podświetlone na desce, oświetlenie wewnętrzne oraz światła - pulsują sobie.

Raz są takie objawy a raz ich nie ma.( np. wszystko jest GUT przez tydzień a pare razy pulsuje sobie każda żaróweczka);

Co to może być? :norty:

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Opublikowano

diody w alternatorze czyli regulator. Juz 2 zgodne głosy jeszcze jeden i wymieniaj :lol:

A ładowanie nie zaczyna się tlić?? bo może końcówka szczotek

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

yyyy

1. diody, a regulator to dwie zupełnie różne rzeczy... ale należy je sprawdzić - na końcu,

2. kończące się szczotki są prawdopodobne, wymieniane z regulatorem,

3. kończące się pierścienie - też się zdarzają w autach ze sporym przebiegiem...

 

ale zacznij od naprostszego - podepnij żarówkę bezpośrednio na akumulator:

- jak pulsuje (przygasa) - pomyśl jednak o kłopotach z alternatorem (regulator, pierścienie)

- jak nie pulsuje, a światła pulsują - zerknij no na główny bezpiecznik, który "idzie" od akumulatora do instalacji (taki spory 70 czy 80A) - lubią się smażyć z wieku.

Kai
Opublikowano

1. diody, a regulator to dwie zupełnie różne rzeczy... ale należy je sprawdzić - na końcu,

 

Masz racje rozpędziłem się pisząc że to to samo, nie rozbierałem alternatora w BMW, ale w Fordach (alternator Bosch) regulator razem z diodami, szczotkami i szczotkotrzymaczem sa w jednym nierozbieralnym bebechu wię c trza wymieniać wszystko i alternator jak nowy :D. BMW bodajże stosuje ospżęt Valeo więc nie wiem jak tam jest ale ogólna zasada działania zawsze taka sama

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sprawdź główne masy [-] w aucie. Zacznij od aku a skończ na "masowniu" silnika. Mi to kiedyś zwróciło sen.

UIHZ9556.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.