Skocz do zawartości

Pompa paliwa


Sebastian-25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytkich ja z takim pytaniem czy jak włanczam rano stacyjke to czy pompa powinna sie włonczy czy dopiero jak krence rozrusznikiem bo wydaje mi sie ze wczesniej sie włanczała jak przekrencałem kluczyk i moze tu jest problem z tym moim odpalaniem.Dzienki pozdawiam wszystkich maniaków BMW :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Kolega chyba z tych, którzy pracują na "opinię" o użytkownikach BMW.

Rzeczywiście..., dodam, że tamten użytkownik powinien chyba poszukać odpowiedzi na jakimś polskim pseudo-stadionie (poza tym z takim nastawieniem można się kiedyś przeliczyć...)

 

Tak dla jasności - To jest bez wątpienia najlepsze w Polsce forum motoryzacyjne pod względem:

1 - wysokiego poziomu wiedzy technicznej, jaką tu można nabyć (nie tylko pytając, ale także dzięki :search: ),

2 - dobrego poziomu kultury większości wypowiedzi.

 

Błędy ortograficzne od wielkiej biedy możemy jeszcze jakoś znieść, ale chamstwa lepiej już nie...

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SAM MIAŁEM KŁOPOT Z POMPKĄ,PADŁA MI PO 300 METRACH JAZDY BEZ PALIWA NA SAMYM GAZIE...PS: JAK BĘDZIESZ SZUKAŁ DRUGIEJ TO PAMIĘTAJ,ŻE POTRZEBNA JEST POMPKA DAJĄCA 5 BAR CIŚNIENIA.

JEŻELI NIE WYJMOWAŁEŚ BEZPIECZNIKA ANI ŻADNYCH PRZERÓBEK NIE ROBIŁEŚ TO NORMALNIE POMPKA DZIAŁA (POMPUJE W SZYBKIM TEPIE) PALIWO DO SILNIKA ZARAZ PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU I OD SILNIKA SĄ PRZEWODY POWROTU PALIWA DO ZBIORNIKA. TAKŻE KRĄŻY CAŁY CZAS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Na wstępie pozdro dla kolegi polonisty, kiedyś się przejedziesz, trafisz na troszkę większego i będzie ałć,,, to nie forum naukowe tylko techniczne, a tu jak zwał tak zwał, czy napisał, jest mało ważne,,,tym bardziej że pisze się tu najczęściej w wielkim stresie spowodowanym niedomaganiem naszych bolidów,,,

Do rzeczy bo szkoda gadać o takich odp. Pompa paliwa powinna zaraz po przekręceniu kluczyka zacząć mruczeć,,,jak już przekręcasz kluczyk to masz napompowane paliwko,,,,po przekręceniu kluczyka burczy jak nie przekręcisz zapłonu na rozruch to przestanie, alej ak przekręcisz to daje dalej. Jeśli nie burczy po przekreceniu to sprawdź czy nie ucieka paliwko z węrzyka, rano po nocy powinno być paliwo w wężu lecącym do pompy,,jak nie ma, to gdizes może być nieszczelność, lub zaworek w pompie jakiś padł,,,Pozdrawiam :cool2: A tak na marginesie to mam posterunek policji za ścianą, a to co kolega mówił o spotkaniach, podpada pod groźby karalne :) pozdrawiam i życzę szczęścia.

Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takich postów i odpowiedzi jak Sebastiana-25 nie radzę puszczać ani płazem ani gadem, bo to forum schamieje. Posiadanie BMW nie powinno być dowodem na ukończenie edukacji pod budką z piwem. A gdyby tenże ortograf z Bożej łaski szukał mojego adresu to mu podam - na forum, żeby nie było gadania, że nie podałem.
PawełH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę się powstrzymać,,,, I muszę zauważyć że agresywność Pana Sebastiana25 może wynika z problemów z wyżej wymienioną POMPKĄ ???

Hmm, cóż,,,od tego to już tylko lekarz,,,forum w niczym nie pomożemy,,, niestety,,, Życze powrotu do zdrowia i powodzenia z leczeniu pompki ;) Kolejny przykład że problemy z pompką mogę wzbudzać agresję heheheh

Pozdrawiam.

Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytkich ludzie nie przesadzajcie nikt nie jest doskonały kazdemu idzie sie pomylic a tu odrazu gupie watki przepraszam jak kogos uraziłem to bardzo przepraszam tu nie na tym rzecz polega.Ja dalej walcze z tym watkiem ja włanczam rano staczyjke to pompka sie nie włancza dopiero jak krence rozrusznikiem i stad musze troszke krencic zeby zaskoczył.Pozdawiam wszytkich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytkich... ludzie nie przesadzajcie nikt nie jest doskonały...przepraszam jak kogos uraziłem to bardzo przepraszam....Pozdawiam wszytkich

 

To już bardziej rozumiem (ale nie przesadzamy)...

 

Co do tematu, ja mam podobne objawy - po przekręceniu w pozycję II bardziej słyszę pracę silnika krokowego niż pompy (właściwie pompy wcale nie słychać - syczy dopiero po uruchomieniu silnika) i też zazwyczaj muszę kręcić dłużej (wiele innych elementów, które mogłyby to powodować już mam nowe - kableNGK, świeceNGK, cewkaBosch... )

Nie wiem wprawdzie, czy pompa powinna w tym momencie działać, bo przekaźnik pompy chyba ma dawać jej zasilanie wtedy, gdy na włączonym zapłonie występuje jednocześnie impuls prędkości obrotowej.

Czas jaki potrzebuje sprawna pompa do napełnienia całego układu, to chyba ok. 1-2s (nie pamiętam dokładniejszych danych) - dlatego wydaje mi się, że może być tak, że pompa nie pracuje przed ostatnią pozycją stacyjki (zwłaszcza, że normalnie paliwo w układzie jest cały czas, co dodatkowo skraca czas do wytworzenia odpowiedniego ciśnienia).

 

Można sprawdzić działanie pompy - jej wydajność, oczywiście przy podaniu jej ciągłego zasilania (trzeba wyjąc przekaźnik i coś tam połączyć..., oczywiście odłączyć przewód dopływowy od listwy, włożyć go do jakiegoś pojemnika i nie spowodować pożaru) - sprawna pompa powinna przepompować w ciągu pół minuty ok. 875 cm3. Jeżeli tak nie jest, to albo coś z filtrem, albo z samą pompą...

 

Osobiście przymierzam się do kupienia nowej pompy i nowego regulatora ciśnienia w listwie wtryskowej (nowy filtr paliwa Bosch już włożyłem w lipcu).

Może stara pompa potrzebuje dłuższego czasu na spowodowanie odpowiedniego ciśnienia w układzie, zwłaszcza gdy jest też stary regulator ciśnienia.

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być tak, że po przekręceniu kluczyka w poz. 2 pompka powinna się na chwilke włączyć aby ciśnienie w listwie miało odpowiednią wartość.

 

Czy przy sprawnej pompie ta chwila powinna być słyszalna? (będąc wewnątrz samochodu)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak -myśle że powinieneś to słyszeć.Można też zrobić to z drugą osobą -niech po dłuższym postoju (ty wcześniej zalegnij koło pompy)przekręci kluczyk.Jeśli nic się nie dzieje to chyba czujnik ciśnienia nie podaje informacji lub masz idealnie szczelny układ-ale wtedy palił by od razu.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale koles ty madry jestes.Jestem ciekawy jak bysmy sie spotkali na prawde jak bys kwiczał cwaniaczku skarpetkach dłupich nie brakuje na forum. :duh: :duh:

 

gratulacje wysokiego poziomu IQ

 

POZA TYM GDZIE JEST MODERATOR?????????????

JA KIEDYS ZA TAKA ROZMOWE Z INNYM KOLEGA NA FORUM DOSTALEM OSTRZEZENIE-a nie bylo az takich tekstow!!

wiec chyba moderator daje ostrzezenia po jakims "KLUCZU PARTYJNYM??"

przepraszam za OT

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak -myśle że powinieneś to słyszeć.Można też zrobić to z drugą osobą -niech po dłuższym postoju (ty wcześniej zalegnij koło pompy)przekręci kluczyk.Jeśli nic się nie dzieje to chyba czujnik ciśnienia nie podaje informacji lub masz idealnie szczelny układ-ale wtedy palił by od razu.

 

Od stycznia już przyzwyczaiłem się do tego, że bardzo wolno idę po nitce do kłębka... następne będą, jak pisałem, pompa, regulator ciśnienia, potem może nowe wtryskiwacze...

Jest możliwe, że stara pompa albo regulator ciśnienia dają jakieś oznaki zużycia tylko w momencie rozruchu, a w czasie pracy silnika już wszystko jest bez zarzutu (równa praca, bez jakichkolwiek niepokojących objawów)?

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.