Skocz do zawartości

Skrzypienie kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wiem że już temat był poruszany ale żaden pomysł nie pomógł!!!

Mam E-36 Compact, od dłuższego czasu coś skrzypi podczas obracania kierownicą. Skrzypi tylko w momencie gdy kierownica ustawiona jest prosto i delikatne ruchy w lewo lub prawo powoduja skrzypienie! Przy wiekszym obracaniu jest cisza!!! Smarowałem już plastiki koło kierownicy i sprężynę wychodzacą z komory silnika! Nic nie działa! Skrzypi zarówno podczas upałów jak i mrozu! Proszę o pomoc!!! Bardzo mnie te odgłosy irytują!!! :mad2:

Opublikowano
całkiem możliwe ze taśma poduszki w kole kierownicy zaczyna umierać, proponuje zdjąć kierownice i obejrzeć taśmę
http://img258.imageshack.us/img258/7452/bmw9aq.jpg
Opublikowano
Mam podobny problem z trój ramienną kierownicą z airbagiem, obstawiam, że to wina własnie taśmy, ale jeszcze tego nie rozkręcałem. Czy pomaga tylko wymiana taśmy??, czy można coś z nią zrobić??
Opublikowano
U mnie tez tak skrzypiało dość długo i nikt nie wiedział co to było, a przyczyna była banalna, odkręciłem osłonę kierownicy i pod kierownicą jest taki czujnik który ma styk z pierścieniem, posmarowałem troszkę smarem silnikowym pierścień i spokój przestało piszczeć.
Opublikowano
Ja wymieniałem na skórzaną u siebie i też mi zaczęła skrzypieć, i podobnie jak Dr.Om posmarowałem pierścień tylko że smarem miedziowym i już prawie rok mija i wszystko cichutko.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Wczoraj odkręciłem osłonę pod kierownicą, przesmarowałem ale nic w moim przypadku to nie pomogło!!! Przypomnę że smarowałem też sprężynę wychodzącą z komory silnika. Naprawdę nie wiem co mam zrobić? Mam skórzaną trójramienną kierownicę i widzę po postach że to głownie z nią są problemy. Nie chciałbym jej odkręcać ale chyba będę do tego zmuszony! Ale to już w ostateczności. Denerwujące są te skrzypienia. Występują tylko w jednym ułożeniu kierownicy, przy większym obracaniu kierownicą jest cisza! Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co to może być?
Opublikowano

Dla tych którym nic już nie pomaga :

kupić smar do łańcuchów w sprayu, lub też biały taki (np w norauto). Chodzi

o to by był penetrujący i wodoodporny.

Psikamy gęsto w miejsce gdzie kolumna kierownicy wchodzi do komory silnika.

Ja walczyłem, wymieniałem taśmę itp - nic nie pomagało.

Dopiero zpsikanie kolumny kierownicy zarówno od góry po podniesieniu

maski jak i od dołu po podniesieniu na lewarku zlikwidowało problem

ostatecznie. Ciężko trafić, więc po prostu niech będzie go dużo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.