Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jaka jest wasza opinia na temat adaptera ?Zbliża sie zima , tylny napęd .Znajomi śmieją sie że Bunie zostawie w garażu , przegladałem oferte i natrawiłem na łańcuchy Pewag Spikes Spider SPORT!Może ktos je ma !Czy warto kupic .Będzie to pierwszy mój sezon z tylnym napędem i zastanawiam sie czy kupic .Wiadomo że 4 zimówki to podstawa !
Opublikowano

Miałem z dziesięć aut z tylnim napędem i nie było żle.Miałem też z przednim lepiej się jezdzi (bezpieczniej)..Podstawa to cztery dobre opony i wyobrażnia.Co do automatów to zimą przekichane nie można kombinować.Łańcuchy w bagażniku koniecznie.A jeżdzi się na nich super do póki na drodze jest śnieg.Ciężko się zakłada warto przed sezonem kilka razy

spróbować zamontować i warto kupić dobrej firmy szybko się zużywają i w/g rozmiaru opon.

Zapomniałem warto wrzucić do bagażnika parę kilogramów nie wspomnę o pełnym baku.

http://www.pewag.pl/film.php?k=sportmatik

Opublikowano
Dobrze miec butle :D i 65 L gazu za scianka działową :) lub w kole.....

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Jaką butle z gazem ? e39 prowadzi się lepiej po śniegu niż 95% przednionapędowych samochodów problem z trakcją na śniegu skończył się na e34 w e39 samochód prowadzi się i hamuje fenomenalnie , no jak wyłączysz trakcje to wiadomo ...

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
Co do automatów to zimą przekichane nie można kombinować.http://www.pewag.pl/film.php?k=sportmatik

 

Nie jest przekichane , a powiem Ci że nawet wolę .

 

Dlatego bo jak mam trakcje i na lodzie wcisne gaz to jade , a w manualu zgaśnie Ci , np. właśnie dlatego wole e39 w automacie bo mam i miałem e46 /oba 2,8/ tylko właśnie e46 było wmanualu i czasami gasł jak było ślisko i dałem gazu nawet maało z włączoną trakcja , a w automacie "mieli mieli" , ale powoli jedzie

 

pozdrawiam

 

ps.Dobre opony zimowe to podstawa ja polecam 205/65/15 do 5 przed liftem ,po 225/55/16

Opublikowano
Zależy ile będzie śniegu - raczej łańcuchy koniecznie trzeba mieć. Ale w sytuacjach ekstremalnych tylny napęd jest korzystniejszy - jak utkwisz z powodu zaspy powinieneś wrzucić wsteczny i wyjechać, a przy przednim jak się powiesisz to koniec - tylko kopać. Zaś co do automatów to potwierdzam - nie istnieje kierowca z tak lekką i precyzyjną nogą jak "pełzanie " automatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.