Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Jestem nowy na tym forum więc jeżeli popełnię jakąś gafę to z góry przepraszam i proszę o wybaczenie.

Zastanawiam się poważnie nad zakupem BMW

Więc mam prośbę podpowiedzcie za i przeciw mojemu wyborowi , czy warto , na co zwrócić uwagę przy oględzinach autka,jakie są spalania,ceny cześci i takie ogólne rzeczy.

Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuję

Link do aukcji która mnie interesuje

http://moto.allegro.pl/item256233983_bmw_524_td_diesel_1990_rok.html

Pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

Kolega z postu wyżej ma rację w tylu letnim dieslu może paść wszystko w każdym momencie od turba po pompę wtryskowa czy jakieś inne ustrojstwo

Z drugiej strony silnik ten był wytzrymalszy od TDS-a ale i tak polecam 525i 192KM najwyżej z sekwencją bo to ideaŁ do tego auta

 

A uważaj na :

 

1. Pixele w zegarach lubią znikać po kilku-nastu minutach ( u mnie tak się dzieje )

2. Sprawdź testerem grubość lakieru

3. Rdza może być co najwyżej trochę na dołach drzwi i nigdzie więcej

4. Silniki czy oleju nie biora czy w iare równo chodzą ( ideałów bnie ma to 6 garów rzędem )

5. chłodnice przy tych rocznikach lubią już puszczać płyn i robią się w nich dziury ale spokojnie ja za nówkę dałem 330zł

6. Posłuchaj zawieszenia bo wachaczy jest troszkę w tych autkach nie są strasznie drogie i prawie każdemu coś trochę puka byle na dużych dziurach a nie na prostej drodze

7. Obejrzyj opony czy to chińskie buble nie są za 160zł/szt. i czy mają dobrą ilość bieżnika bo te auta szybko go utylizują:) Swoją droga idealne opony to coś koło 205-225 węższe kijowe szersze bez sensu chyba że w M5 lub 540i

8. Obejrzyj tapicerkę często się foptele przecierają kierownice zobacz czy gładka jak lusterko czy ma jeszcze trochę rzeźby no i gałka ma być oryginala nie daj się nabrać że ta była ładniejsza

9. Sprawdź jak mototr ciągbnie w deislu czy czuć moment załączenia turba a powinno być to odczuwalne przy silnikach PB zwłaszcza tych 24V koło 355-4000RPM powinny dostac solidnego kopa no i wkręcać się bez problemu na obroty

10. Sprawdź czy w bagażniku są oryginalne klucze lewarek klucz do kół itp

11. Obejrzyj wydech vczy rdza go nie zjadła

 

 

I podstawowa rada :

 

KUP SOBIE 525 192PS I DELEKTUJ SIE JAZDA JAKA TO DAJE BO JEST SUPER ŻADEN TDS NIE DA TEGO DZWIĘKU I PRZYJEMNOŚĆI GDY WSKAZÓWKA OBROTOMIERZA PRZEKRACZA 5000RPM

 

II podstawowa rada:

 

KUP MODEL JAKI CHCESZ ALE NIECH TO BĘDZIE BMW MÓJ OJCZULEK MIAŁ PONAD 30 AUT 2 LATA TEMU KUPIŁ PIERWSZE BMW POWIEDZIAŁ ŻE : ,,JUŻ NIE KUPI NIC INNEGO "

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
KUP MODEL JAKI CHCESZ ALE NIECH TO BĘDZIE BMW MÓJ OJCZULEK MIAŁ PONAD 30 AUT 2 LATA TEMU KUPIŁ PIERWSZE BMW POWIEDZIAŁ ŻE : ,,JUŻ NIE KUPI NIC INNEGO "

To ja dobrze zaczalem ze 1 jest bmw ;)

 

a co do tematu...

nie bralbym diesla, naprawde, jesli kiedykolwiek, w co watpie, to nowy... (max pare latek)

autko z linku jest ladne, widac ze zadbane, ale ma za duzy przebieg jak dla mnie, i jakos za duzo o nim nie napisali ;)

Pozdrawiam
Opublikowano

zbaczajac z tematu, to teraz dokladnie wzialbym 525, a nawet moze i wiecej... nie wielka roznica w spalaniu, troszke w oc, a wielka w osiagach.

i tak tez polecam rozwazyc przed zakupem, moze nawet 3+ ?:)

Pozdrawiam
Opublikowano

No ja myślę że jak w grę wchodził diesel to ma to być autko oszczędne to 525 najlepsze będzie bo 530 V8 lub 3,5 R6 że o 4,0V8 nie wspomnę już nie będą ani ciut oszczędne bo między 2,5 a 3,0 będzie jeszcze różnicca w serwisie oprócz spalania

 

Ale popieram joohnego sam kupiłby,m minimum 525 192KM a pewnie byłoby to 530 V8 w manualu bo nasze skromne 150KM:) to trochę za mało na niskich obrotach a V8 to V8

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Mam te 170 koników... 190 juz pewnie by powiększylo usmiech na twarzy:D Ciekawe jestem jak by to bylo np z 530 na stacji paliw...czy tak wielka roznica do mojego 525 w automacie.
Opublikowano

Twój automat pewnie pali tyle samo co 530 V8 218KM w manualu ale jeżeli do V8 włożymy automat to znów pali więcej a droższy serwis ( świec 8 kable droższe oleju więcej itp. )

 

Swoją drogą M20B25 w E-34 plus automat to osiągi jak moje M50B25 w manualu

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

A ja tam jestem zqa dieslem... Miałem takiego samiutkiego ten sam rocznik silnik i wyposarzenie i przejechał mi ponad 600tys km...

Ta z allegro jest całkiem fajna :D

A teraz mam 520i vanos i niestety musze stwierdzić ze jeździ sie drożej hmm moze drożej to za duze słowo, ale tak samo jak na ropie.... a podstawową zaletą ropniaka jest to ze koło zapasowe mamy w miejscu do tego przeznaczonym... a przy gazie juz przestrzeń bagażnika jest ograniczona...

 

Pozdrawiam i życze dobrego Wyboru.....

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano

No sorki dębowy mam M50B20 małe przejęzyczenie albo nadzieja na nowy??:)

 

Miałem taki jak twój w manualu jest to mocniejszy motor ale automat robi swoje i o dziwo palił mi tyle samo co moje 2,0 ale ideał to chyba 525 192KM

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Spoko, ja sie nie gniewam:P Nom, takie m50b25 fajna sprawa;-) Chociaz wiesz..ja mam maly sentyment do swojego silnika. Tak jak kiedys juz rozmawialem tu na forum z Solarisem, z M50b25 jest chyba wiecej roboty jesli cos sie zepsuje. Chociazby te hydrauliczne regulowanie zaworów. Aczkowliek, cos za cos.. napewno osiagi są lepsze..a z Vanosem to juz w ogóle wypasik;) Trzeba kupic kiedys jeszcze m5 i lac benyzne, zero gazu:D Ah ta przyjemnosc z jazdy... ;)
Opublikowano
A ja tam jestem zqa dieslem... Miałem takiego samiutkiego ten sam rocznik silnik i wyposarzenie i przejechał mi ponad 600tys km...

Ta z allegro jest całkiem fajna :D

A teraz mam 520i vanos i niestety musze stwierdzić ze jeździ sie drożej hmm moze drożej to za duze słowo, ale tak samo jak na ropie.... a podstawową zaletą ropniaka jest to ze koło zapasowe mamy w miejscu do tego przeznaczonym... a przy gazie juz przestrzeń bagażnika jest ograniczona...

 

Pozdrawiam i życze dobrego Wyboru.....

 

Mam 60l butle w bagazniku, kolo na swoim wlasciwym miejscu, i nie narzekam na bagaznik :)

Jednak jak juz bym sie mial decydowac na oszczednosc to benz - ropa - gaz

to wybieram najtansze, a nie po srodku ;)

zawsze tracisz na dieslu wiecej km w porownaniu z pb, niz nawet na gazie...

Pozdrawiam
Opublikowano

Lubie mieć wybór, naciskam guzik i jadę na LPG, chcę deptać wciskam guzik na PB i auto ma nowe życie. A diesel.....?

No i ten zapach spalin w dieslu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.