Skocz do zawartości

Po wymianie uszczelki pod glowica...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mozna sprobowac usunac z pamieci "parametry adaptacyjne", sprawdzic przeplywke i sterowanie turbiną i węze doładowania (moze zle zlozyli).

 

Po jakim przebiegu i w jakich okolicznosciach padła koledze uszczelka ?

Xdrive

Koder

Opublikowano
Przebieg 130000 km, weze zaczely puchnac (raz wywalilo tak ok 1 L plynu z chlodnicy przez korek), sprawdzilem na forum co moze byc przyczyna i bylo to opisane ze moze to byc wlasnie uszczelka, co sie okazalo wlasnie tak bylo. Wczesniej byla juz wymieniana uszczelka i nie zostala odpowiednio dokrecona glowica (z tego co mowil mi mechanik - za slabo) co spowodowalo jej uszkodzenie.
Opublikowano

Z tego co już wiem to reset komputera z błędów nic nie poprawi - zapisanych błędów możesz mieć tysiące i nie wpłynie to na pracę silnika (kiedy naprawy są porobione i silnik działa oczywiście ok). Można spokojnie tak jeździć.

Natomiast reset kompa przyda się do ponownej kalibracji kompa - w/g nowych odczytów komputer przyjmie inne wartości.

Reset możesz zrobić sam... na forum o tym było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.