Skocz do zawartości

Zdjęcie komory silnika E39 TDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

czy ma może ktoś dokładne zdjęcia komory silnika E39 TDS. Chodzi mi szczególnie o okolice filtra paliwa (potrzebuje sprawdzić jak powinny być podłączone wężyki).

 

pozdrawiam

pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

juz tam zaglądałem, ale nie winika gdzie powinny byc podłączone przewody min. odchodzace z okolic filtra paliwa.

Ale oczywiscie dzięki za odpowiedź

 

pozdrawiam

pozdrawiam
Opublikowano

To może inaczej zapytam.

Z okolic filtra paliwa odchodza mi dwa gumowe przewody.

Nie wiem czy tak wygądały oryginalnie, ale jeden jest w plecionce a drugi z niebieskim paskiem.

I teraz pytanie

gdzie powinny byc one wpiete, domyslam sie, ze jeden do EGR a drugi moze do kolektora

 

pozdrawiam

pozdrawiam
Opublikowano
Witam,

juz tam zaglądałem, ale nie winika gdzie powinny byc podłączone przewody min. odchodzace z okolic filtra paliwa.

Ale oczywiscie dzięki za odpowiedź

 

pozdrawiam

 

To zdiecie też Ci nie pomoże na Realoem masz wszystko zaznaczone doklanie najdrobniejszy szczegól.Te wezyki masz luzne w czym masz problem ??? Tam sa przewody np: do EGR ,przetwornik cisnienia od turbiny,jeden mam zakończony filterkiem od paliwa.Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

sprawa wygląda następująco:

zmieniłem silnik w E39 z 98 roku na silnik z E36 z 93 roku.

Roznica jest min. w kolektorze: E39 ma plastikowy a E36 metalowy.

Mechanik nie podlaczy (ew. zle podlaczyl jeden z nich) dwa przewody zanzaczylem je na obrazku: niebiesko czarny i pleciony:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.puisk.xon.pl/bmw/001.jpg

 

druga sprawa to za filtrem paliwa mam na wezyku rozdzielacz z trzema wyjsciami. Na jednym z nich (tez zaznaczonym) nie bylo nic.

I teraz czy powinien zostac on otwarty, czy gdzies powinien byc podlaczony, ew. czy moze go zamknac .

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.puisk.xon.pl/bmw/3.jpg

 

będę wdzięczny za pomoc

 

pozdrawiam

pozdrawiam
Opublikowano
Witaj z tego co widze to ta plecionka czarna idzie do przetwornika ciśnienia od turbo.a tan z niebieskim paskiem to musze zerknać u siebie bo nie pamietam.Można wiedziec czemu zrobiłes taka przekładke??.Pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

kupilem E39 z niesprawnym silnikiem.

A ze w swojej pszczoleczce mialem silnik idealny i mial przejechane 170.000 to wymienilem.

Nie chcialem ryzykowac z kupnem w niewiadomym stanie.

 

 

pozdrawiam

pozdrawiam
Opublikowano
Właśnie sprawdziłem jak to wygląda u mnie.Wężyk z niebieskim paskiem idze do EGR-u.Ten rodzielacz też mam zaslepiony oryginalnie.Pozdrawiam
Opublikowano

Witam!

 

mam podobny problem z podłączeniem węży podciśnienia, tez tds, ale e34 m51, problem polega na tym ze mam dwa rozdzielacze z trójnikiem podłączone w aucie przy lewym nadkolu, nie wiem jak podłączyć jeden leżący przewód podciśnienia który idzie z vacum pompy (trójnika na przewodzie pompy).

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5191f9f77b53c7a4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bbfe7b0ff44fc7c.html

 

P.S: wolny przewód jest włożony w bagnet olejowy :D czyli z 3 do podłączenia podłączone są 2, przypuszczam że 3-ci jest od rolety chłodnicy, ale czy napewno, kupiłem specjalnie naprawiam sam e34 i nie ma nic o podciśnieniu.

 

Help - Help - Help :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.