Skocz do zawartości

E-34 czy E-30 za około 8-10 tys.???


patryku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Żeby nie przedłużać od razu przechodzę do sedna sprawy :)

 

Dysponując kwotą 8.000 - 10.000 PLN warto zająć się szukaniem E-34, czy lepiej sprawić sobie e-30? Będę niezmiernie wdzięczny za jakieś rady. Decyzja zapadła, że kupię BMW, ale mam właśnie wątpliwości, czy z w/w kwotą, wyprawa po E-34 nie będzie przypadkiem wyprawą na zbyt głęboką wodę :lol: Od razu zaznaczam, iż jeśli chodzi o eksploatację, nie mam w planie nabijać kilkadziesiąt kilometrów dziennie :wink: Poza tym nie musi być to jakaś super rakieta - 316/318/518/520 w zupełności mi wystarczą. Co radzicie w moim przypadku? :D

 

Nie wyobrażam sobie nic innego jak BMW :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż w tym przedziale pieniążków można kupić naprawdę zadbane E30 np. takie http://moto.allegro.pl/item252293626_bmw_325i.html ,a z E34 no to wiadomo wchodzą w grę roczniki podobne do E30 za taką kasę,ale wydaje Mi się że 520 za taką kasę można jeszcze wyłowić jakieś nie zajechane po dłuższych poszukiwaniach jak to http://moto.allegro.pl/item250835425_bmw_e34_150km_.html

Nie są to moje jakieś sugestie,tylko przykłady że możesz poszukać zarówno 3 jak i 5 za tą kaskę,tym bardziej że nie interesuje Cię diesel,ani duże pojemności :wink: [/url]

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ... za taka kase mozna kupic przyzwoita e-34 z gazem np.ta.....http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3579087
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E30 za tą kase to już trzeba naprawde to lubić.

No tak, ale ja właśnie nie byłem do końca pewny, czy w/w kwotę jest możliwy zakup zadbanego E-30 i stąd moje pytanie. Teraz widzę, że sprawa wygląda ciekawiej niż przypuszczałem :)

 

Przecież znajdziesz już za tyle przyzwoite E36 albo E34.

Tak jak wyżej (ostatnie zdanie) - no to uspokoiliście mnie, bo już myślałem, że o E-34 będę mógł sobie pomarzyć :lol: O E-36 również pomyślę :wink: A wracając do E-34 to wygląda na to, że te ceny, które mnie wcześniej zraziły, były za modele o większej pojemności, a mnie, tak jak już pisałem, interesują 518 i 520, więc wygląda na to, że się "cenowo zmieszczę" :)

 

Naprawdę dziękuję za odzew i rady :P Gdyby miał ktoś jeszcze jakieś sugestie, to piszcie, no chyba, że wszystko już zostało napisane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega DAREX mysli ze w raichu daja za darmo.. :mad2: Edytowane przez zbigniewst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszlosc nie obrazaj drugich.. :mad2:MAM na mysli kolege DAREX Edytowane przez zbigniewst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszlosc nie obrazaj drugich.. :mad2:MAM na mysli kolege DAREX

 

Niby kogo, obraziłem, wyskoczyłeś tu z jakimś szrotem za 7tys w gazie(pewnie jeszcze II generacji), jak Wy wszyscy macie takie ideały jak ta E34 w linku to ja dziękuje :mad2:

A głupoty to Ty piszesz następnym razem sie zastanów za nim polecisz jakiegoś grata z allegro.

PS.

 

Guzik Cię obchodzą moje ostrzeżenia, jak nie wiesz za co są to sie nie odzywaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty to ty moze masz ale jak nie ogladales to nie przesadzaj ja tez nie ogladalem ale nie pisze ze to sa graty /z gory nie zakladaj/ pomagaj ludziom a nie krytykuj kolego.......DAREX....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pół roku sprzedaję moje E-34 520I R6 24V 150KM stan bardzo dobry nie przetarta tapicerka rocznik 1990 przebieg 220tysi i na tyle wygląda nowa chłodnica opony założyłem miesiąc temu( nówki letnie ) alu szprychy z śrubkami komplet kluczy w bagazniku made in BMW ogólnie autko zadbane do pełni szczęścia trzeba się zając zawiechą ( tylko wachacze anie amory) i będę żądał koło 8-9 tysięcy gdyby nie zawiecha spokojnie 10 bo o zadbane E-34 trudno zwłaszcza z dobrą tapicerką.

Na tewoim miejscu odpuściłbym sobie motor 1,8 w E-34 w 3er ledwo daję radę a tu po miesiącu będzie żałował ja czuję niedobór mocy zwłaszcza na niskich obrotach lepiej kupić 525 192KM optymalny motor

Aha lepiej kup bez gazu bo jak auto jest za 10 koła i ma w sobie gaz za 4 to jest szajs kupinoy u wroga za 500 euro i odpicowany

 

Gaz lepiej sobie założyc samemu

 

A do małych przebiegów wogóle bez sensu

 

Uważaj na chłodnicę stukli za zawieszenia i wystrzegaj się sportowych kierownic gałek zmiany biegów bo to najprostszy sposób oszukiwania na przebiegu aha i wydaje mi się że E-34 wygląda o niebo lepiej od E-30 jest wygodniejsze bezpieczniejsze

 

No i najlepiej białe kierunkoi bez żadnych ciemnych lamp z tyłu i wiejskich tuningów :D

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie nawet nie zastanawiał nad E-30. Co prawda oba modele to już prehistoria jednak E-34 jest wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej klasowe od starej "trójki". Niestety w "piątce" nie ma zbyt ciekawych silników rzędowych, bo nawet 2.5 radzi sobie z tą budą przeciętnie (biorąc pod uwagę jego wiek i gaz jeszcze gorzej), a przy tym sporo pali. Dopiero pojawienie się 2.8 w e-39 nadało temu autu wigor i nie zmuszało do kupna V8.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ja właśnie nie byłem do końca pewny, czy w/w kwotę jest możliwy zakup zadbanego E-30 i stąd moje pytanie. Teraz widzę, że sprawa wygląda ciekawiej niż przypuszczałem :)

 

Kolego, za dyche to będzie takie E30 że na zlocie Ciebie będą w pięty całować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.