Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak pamietam jakiś rok temu, auto mi ładnie, szybko nabierało temperatury i trzymało w pionie, nawet gazownik z tego powodu ustawił temperature przełączania na gaz przy 15 st. C i nie było nigdy problemu. Zagrzał się chwilke i sie przelaczal, nawet w zimie. Teraz zimy jeszcze nie ma, np przy temperaturze 10 stopni potrzebuje około 1,5 km żeby skazówka temperatury stanełą w pionie. Trzyma łądnie pion nie spada nie rośnie, tylko potrzebuje dłuższego czasu żeby sie nagrzac. Z tego powodu gaz czasem dziwnie się zachowuje. Ujade kawałek właczy sie gaz, przejade kawałek na gazie i spowrotem wlacza sie benzyna i musze jechac na niej z kilometr albo i dłużej zeby sie spowrotem na gaz przelaczyl. Kiedys gaz nawet w zimie załaczal mi sie po okolo 500-700 m i tak już zostawał (nie wlaczala sie benzyna spowrotem). :? To nie wiem co to bedzie jak przyjdzie mroz 20 stopniowy :doh: Czym to może być spowodowane? Wisko czy moze termostat? Nie chce sie pchac w koszty poprostu :? POMOCY!
Opublikowano
Termostat jest w plastikowym kolanku przy silniku do którego dochodzi gruby wąż od chłodnicy z przodu silnika,jak wykręcisz to zobacz czy nie jest cały czas otwarty.
Opublikowano
WITAJ ! JA ROK TEMU TEż MUSIAłEM WYMIENIć TERMOSTAT,NIESTETY JEST ON NIEROZBIERALNY W WERSJI DO MOTORU M43...JA ZA ORYGINAł MUSIAłEM WYWALIć PRAWIE 180 ZłOTYCH,CENA WYSOKA,ALE MYśLę żE NA KILKA O ILE NIE KILKANAśCIE LAT MASZ SPOKóJ..USZKODZONY MIAł 13 LAT.POZDRAWIAM.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
MIMO WYSOKIEJ CENY WARTO ZAINWESTOWAć W NOWY I ORYGINALNY...NIE WIEM,JAK ZAMIENNIKI,ALE MNIE SIę WYDAJE,żE TYLKO ORYGINALNY BęDZIE NAJBARDZIEJ PRECYZYJNY I NAJMNIEJ BęDZIE FIKSOWAł W OTWIERANIU SIE I ZAMYKANIU...CO DO UżYWEK,TO TEż BYM ODRADZAł,BO MOżNA WYMIENIAć CO MIESIąC,JAK BADZIEWNY SIę ZAłOżY,CHYBA,żE MA SIę SZCZęśCIE I AKURAT BęDZIE DOBRY.CZASEM TO WIęCEJ KASY NA PALIWO SIę WYDA JEżDżąC I SZUKAJąC DOBREGO,NIż JAKBY KUPIłO SIę W SERWISIE.TAKIE JEST MOJE ZDANIE.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
Bez zdejmowania też można sprawdzić jak dolny wąż i dolna część chłodnicy są ciepłe od razu to znaczy że termostat jest otwarty. Prawidłowo powinien przy około 90 stopniach otworzyć obieg i grzeje się dolna część chłodnicy poniżej tej wartości jest zimna.
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.