Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pare dni temu wymienialem lozysko w tylnym kole w e46.Troche skomplikowane ale da sie zrobic.Musialem zdjac caly wachacz i wybic piaste z lozyskiem.Jest jeden pierscien zabezpieczajacy.Pisze o e46,ale podejrzewam ze w twoim jest podobnie.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano
Tak jak kolega pisze można ściągnąć cały wachacz,lecz prościej jest odkręcić i wyjąc półośkę i od tyłu wybić piastę.Mam e 36 i wymienialem juz lozyska z tylu
Opublikowano
oczywiście półośke należy wyjąć ale wcale nie trzeba wybijać piasty od środka wystarczy ściągacz lub śróby od koła i podłożyć jakiś młotek i wkręcając śróby ładnie wychodzi piasta i bez żadnego wysiłku typu walenie młotem ... tak samo później schodzi łożysko po ściągnięciu zabezpieczenia w postaci pierścienia w obu modelach E36 i E46 ale ściąganie wachacza to moim zdaniem głupota bo odrazu do ustawienia jest zbiezność tylniej osi którą równiez można uszkodzić wybijając młotem piastę i łożysko....
Opublikowano
pójdzie pójdzie pryśnij jakimś WD 40 albo polej płynem hamulcowym i cierpliwości jak dobrze pomyślisz to pójdzie bez problemu i nie trzeba młotka używac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.