Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jak wczesniej pisalem mialem problem z grzaniem swiec zarowych w mym 324d :lol: po dluzszym grzebaniu doszedlem do przekaznika (chyba przekaznik) idzie tam wiazka kabli od stacyjki jakis grubszy "+" i wyjscie na swiece zauwazylem rowniez peknieta blaszke (nie przypuszczalem ze to bezpiecznik) okazalo sie ze po wymianie wszystko tita jak wczesniej bezpiecznik 80A :shock: wszedzie gdzie pytalem patrzyli na mnie jak na :roll2: no ale tak bywa czasami. Po wymianie pojezdzilem troche czyli od poniedzialku do dzis srody i znowu ta sama sytuacja, bezpiecznik sie spalil co moze byc przyczyna.

Opublikowano

Hmm.... :idea: a moze wczesniej komus spalil sie bezpiecznik 100A i wsadzil 80A jako ze nie mogl dostac odpowiedniego.

Sprawdz w jakiejs ksiazce serwisowej jaki powinien byc tam bezpiecznik czy aby na pewno 80A ;-)

Opublikowano

Bezpiecznik 80A to i tak dużo, więc 100A to już chyba trochę byłoby za. Moim zdaniem trzeba sprawdzić styki i miejsca połączeń przewodów, bo jeśli któryś jest luźny to może dawać takie objawy. :idea:

pzdr

Opublikowano
na pokrywie bezpieczników powinnopisać w jak miejscu jak bezpiecznik (ile amper). SPrawdziłbym jescze przekaznik bo moze byc winny, a moze nieoryginalne świece, tzn wiesza ich moc lub napiecie.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.