Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam chcialem sie dowiedziec od uzytkownikow e36 z konca roku 91

jak im chodzi wspomaganie kierownicy.czy bardzo lekko tj,jak przy nowych autkach czy ciezej ,pyatm bo np jednym palcem kulka nie zakrece,a moze te wspomagania takie byly wtedy, czy jest jakas usterka.

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano
no ja musze powiedziec ze paluszkiem nie ukrece,ogolnie jest dosc ciezko ale mam 205/60 wiec to tez ma jakies znaczenie,jak zaloze zimowke 185/65 to ciut lepiej ale rewelacji niema
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano

U mnie dość lekko chodzi - powiedziałbym, że w sam raz - to znaczy samochód da się wyczuć, a zarazem skręcanie praktycznie nie wymaga użycia siły (paluszkiem zakręcę - ale ja mam pewnie mocniej umięśniony paluszek).

 

Dodam, że w niektórych samochodach kierownica wydaje się nie być połączona z kołami - i to nie jest dobre, bo przy 200km/h chodzi tak samo jak przy 60km/h

Opublikowano
daj mi jakis nr tel.interesuja mnie te oponki,albo mi powiedz ile by kosztowaly z przesylka?
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
ja mam 205/60 nowiuska pompe wspomagania poprzednia zaczla wyc po wymiane plynu nowy plyn i wie tez kierownica nie chodzi za lekko ale tak jak jest jest oki co wystarczy mi do krecenia jedna reka a nie placem :) az tak leniwy nie jestem :D a rozmiar kol i cisnienie w nich ma duze znaczenia na prace kierownica
Opublikowano

witam ponownie

kolego cool_wicia efekt kręcenia jednym paluszkiem uzyskałem po uszczelnieniu iregilacji przekładni kierowniczej i wypłukaniu wszystkich przewodów i pompy wspomagania kierownicy.

ważne jest dobrze odpowierzyć cały układ wspomagania i do tego kupiłem jakiś tam płyn w hurtowni który miał za zadanie spowodować żę przy zalewaniu płyn hamulcowy się nie pienił i drugą zaletą tego płynu było zwiększenie ciśnienia na pompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.