Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosze o pomoc. w moim autku tj. BMW 325TD od 2 dni mam taki problem: Auto bardzo slabo sie "zbiera" podejrzewam nastawnik w pompie. Przeczytalem chyba wszystkie watki na ten temat ale moj problem jest troche inny. Autko odpala normalnie na cieplym i zimnym silniku. Gdzie szukac winy? Wymienilem dzisiaj filtr paliwa, filtr powietrza tez ma wymieniony. Samochod reaguje raz troszke lepiej raz bardzo zle na dodanie gazu, aczkolwiek dalekie to jest od tego jak bylo. Moze cos z Turbo? Dodam jeszcze ze obroty faluja..zwlaszcza jak silnik jest zimny, ale na cieplym tez sie zdarza. POMOCY!!! Czy moze wiecie kto w okolicach slupska zajmuje sie BMW? wiekszosc mechanikow nie chce sie dotykac tego silnika, a moze zostal mi juz tylko bosch service?:(

 

Acha, ile powinno byc obrotow silnika na biegu jalowym w 325TD?

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Na jałowym skręć kołami do oporu, jak falują obroty to pompa. Słyszałem że w wersjach 93-95 pompy były raczej nie udane.
http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
Opublikowano

witam, mam podobne auto, co do problemy twojego to ciezko powiedziec. Na poczatek wyczysc sobie moze uklad dolotowy, tzn od intercoolera idzie rura do kolektora plastikowego, Miedzy nimi jest zawor EGR, przykrecony na 4 sruby odkrecasz, wyjmujesz 2 bodajze wezyki i wszystko dokladnie czyscisz w srodku benzyna ekstrakcyjna, kilka razy, nalewasz do srodka, czekasz az rozpusci troche itd

Mi po tym zabiegu auto od razu inaczej pracowalo.

 

tu masz ladny opis : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=58715

 

pozdraiam

Opublikowano
Witam! Kolego ja mam taki sam problem jak twoj. Wswojej bumie wymienilem nastawnik i głowiczke pompy, wtryski i jeszcze pózniej reszte to co zostalo do wymiany w pompie i nic to nie dało(koszt 4700zl) Radze Ci poszukaj jakiegos dobrego fachowca od beemek a jak znajdziesz juz przyczyne to napisz bo ja tez juz nie wiem co to moze byc. Pozdro.
Opublikowano
jak mogłeś zapłacić 4700zł za cos co nie wymagało wymiany, a już napewno nie dało oczekiwanych rezultatów??? przecież za te pieniądze można kupić prawie cała trójke :duh: ja bym się załamał jakbym zapłacił tyle i żadnego efektu albo bym kazał mechanikowi to powyciągać i wymienić to co trzeba
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam kolego sprawdz czujnik cisnienia doładowania to pierwsza rzecz jaka jest możliwa ja miałem podobny problem w swojej bumie 325 td. Wiem jak mozna sprawdzic ten czujnik jesli jestes ciekaw to pisz do mnie na pw. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.