Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdy stanę moją bemką na światłach ta strasznie mi rośnie temperatura silnika gdy jadę spokojnie to skacze około 90 stopni co chwila się zmienia jest mniej lub więcej niż 90 a gdy chce ją trochę przy katować to znowu rośnie podejrzewam visco i termostat dopóki nie wymienię to nie będę miał pewności a nie chce wydawać na darmo pieniędzy

(gdy otworze ciepłe powietrze na wentylatorze to trochę spada temp.)

 

NIE WIEM CO MAM ROBIĆ???

Opublikowano

pierwsze co zrób to :mad2:

później zastanów się co chcesz zrobić silnikiem 1.6. bączka zakręcić?? może bokiem polatać???

 

dalej: to logiczne że jak otworzysz ciepłe to temp spadnie.no..ale mogłeś nie wiedziec.

 

dalej> widze ze jestes nowicjuszem wiec napisz ile ci wskazuje na wskaźniku bo możesz się przerażać nie potrzebnie.

Opublikowano
pierwsze co zrób to :mad2:

później zastanów się co chcesz zrobić silnikiem 1.6. bączka zakręcić?? może bokiem polatać???

 

dalej: to logiczne że jak otworzysz ciepłe to temp spadnie.no..ale mogłeś nie wiedziec.

 

dalej> widze ze jestes nowicjuszem wiec napisz ile ci wskazuje na wskaźniku bo możesz się przerażać nie potrzebnie.

 

a Ty czym chcesz krecic??1.8???przetan.... kolega co ma bardzo mocne e-30.zeby sie krecic potrzeba przynajmniej 2.5 co z tego ze bedziesz sie krecil czy palil gume na 5tys bo na wiecej juz nie nie wkreci.jak bys mial 325 taka naprawde zdrowa to bys wiedzial co to znaczy palic gume i jeszcze pewnie masz LPG w swojej czterocylindrowej 318 :mad2:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
pierwsze co zrób to :mad2:

później zastanów się co chcesz zrobić silnikiem 1.6. bączka zakręcić?? może bokiem polatać???

 

dalej: to logiczne że jak otworzysz ciepłe to temp spadnie.no..ale mogłeś nie wiedziec.

 

dalej> widze ze jestes nowicjuszem wiec napisz ile ci wskazuje na wskaźniku bo możesz się przerażać nie potrzebnie.

 

a Ty czym chcesz krecic??1.8???przetan.... kolega co ma bardzo mocne e-30.zeby sie krecic potrzeba przynajmniej 2.5 co z tego ze bedziesz sie krecil czy palil gume na 5tys bo na wiecej juz nie nie wkreci.jak bys mial 325 taka naprawde zdrowa to bys wiedzial co to znaczy palic gume i jeszcze pewnie masz LPG w swojej czterocylindrowej 318 :mad2:

 

a żebyś wiedział że mam i LPG..Tyle że ja w przeciwieństwie zapewne do ciebie i jeszcze innych szanuje swoją BiMMkę. nie rajcuje mnie palenie kręcenie. a widzę że ciebie zapewne kręcenie przed "disco błysko" przed małolatkami sikającymi na widok BiMMki podnieca i to mocno. a po takiej imprezie mit o kierowcach BMW rozwija sie oj rozwija

Uważasz się za Bóg wie kogo bo przewinęło się przez ciebie kilka BiMM?? i co z tego?!? jak pewnie każdą po kolei zakatowałes jak zwykły małolat co śweżo odebrał prawko, a nie wie co to znaczy szanować BiMMkę....

Weź kolego daj na luz.Zacznij szanować samochody a w szczególność markę BMW.

I poczytaj trochę bo widzę że poza tym że miałeś tam kilka furek to nic nie wiesz...nawet nie wiesz do ilu się kręci silnik 4-cyl.

 

PS. a ty jakbyś miał trochę mądrzejszą główkę to byś zrozumiał o co mi chodziło w tym co napisałem "nowemu" forumowiczowi,

Opublikowano
mam to samo i jestem w trakcie usowania tego pompe chlodnice termostat sprawdzilem sa dobre kupilem juz nowe visko dla tewnosci wymienie jeszcze termostat to tylko 30zł jak bys wymienial termostat zwroc uwage na temperature otwierania bo jest na 88s i 95s doradzam ten 88s jutro bede to wszystko tobil zobaczymy co z tego wyjdzie
Opublikowano
dla twojego info niegy nie zniszczylem samochodu przez wlasna glupote.ale ty rzuciles "nowemu" podtekst ze nie ma czym krecic 1.6 ty tez nie masz wiec nie powinienes tak mowic.a 325 od tego jest

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
i wiem ile ma na obrotomierzu 1.8 i wiem do ilu sie kreci.czytaj ze zrozumieniem-powiedzialem ze jak bedziesz chcial gume spalic to nie bedziesz stal na odcieciu tylko na 5tys bo nie bedzie maia sily zeby pociągnc do 6500rpm.nigdy nie zajeździlem swojego auta i szanuje swoje samochody a po za tym kazdy posiadacz 325 e30 lubi szalec bo ten samochod naprawde ma mozliwosci.a jak swoja jezdzilem to moja spr a nawet nie wiesz co nia robilem to mnie z gory nie osadzaj.i nie mow zadna BIMMKA bo ta marka ma wlasna nazwe ktorej nie trzeba poprawiac

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Weź kolego z 735 zachowuj się dojrzalej, to nie przedszkole że "ja to ja tamto" i jeszcze jakies tam....

to raczej forum dla poważnych ludzi, :nienie: jak chcesz się popisywać i czepiać ludzi to wejdź sobie na czat dla nastolatków :twisted: i tam rób swoje.Nie będę sie z tobą bawił w dziecinadę.

 

a wypowiedź borystb popieram w 100% :clap:

Opublikowano
dla twojego info niegy nie zniszczylem samochodu przez wlasna glupote.ale ty rzuciles "nowemu" podtekst ze nie ma czym krecic 1.6 ty tez nie masz wiec nie powinienes tak mowic.a 325 od tego jest

 

 

....tak Bono rzucil ze m40b16 do krecenia sie nie nadaje, ale nie wspomnial ze sam kreci/pali, a ma co ma...... wiec w czym problem? wyskoczyles do niego jakby Ci brata zadusil!

moze juz nie dyskutujcie bo nie ma o co tak naprawdę, a czyjes oko patrzy!

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
o hu* wam chodzi ja nie pale kapcia ani nie kręce kółek tylko lekko dam więcej gazu na każdym biegu i mi rośnie temp. a wy wyskakujecie że się nie nadaje 1.6 czy coś innego szanuje swój samochód pewnie bardziej niż większość z was, mam problem z temp. a nie z mocą silnika wiec się ogarnijcie.
Opublikowano

znajdz sobie jak sie sprawdza wisco i je sprawdz, to proste jest.

jak jest zimny i odpalisz to poczekaj i sprawdz czy Ci otwiera termostat (jak sie zagrzeje silnik do ok.90stopni to dolny waz bedzie cieply sie robil)

zostaje chlodnica i czujnik. pozdrawiam

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
ja miałem to samo w mojej e36, mechanik juz mi chciał wymieniac pompe wody ale nie miałem kasy, ostatecznie posciskałem dlony waż z chłodnicy dolałem 2 litry wody i smiga jak nowy.
Opublikowano
Prawdopodobnie bedzie do wymiany sprzeglo wiskotyczne i tutaj dam Ci rade zebys KONIECZNIE ZWROCIL UWAGE JAK BEDZIESZ TRANSPORTOWAL TO SPREGIELKO ZE SKLEPU!!!! Wiele osob nie zwraca na to uwagi a jest to bardzo istotne. Najczesciej jest wszystko opisane na pudelku. :hand:
Opublikowano
Gdy stanę moją bemką na światłach ta strasznie mi rośnie temperatura silnika gdy jadę spokojnie to skacze około 90 stopni co chwila się zmienia jest mniej lub więcej niż 90 a gdy chce ją trochę przy katować to znowu rośnie podejrzewam visco i termostat dopóki nie wymienię to nie będę miał pewności a nie chce wydawać na darmo pieniędzy

(gdy otworze ciepłe powietrze na wentylatorze to trochę spada temp.)

 

NIE WIEM CO MAM ROBIĆ???

 

Mialem to samo i dzis moja bemka przemowilado mnie z nowa pompa i termostatem. Jak sie okazalo tylko pompa byla walnieta i lecialo z niej przez co ubywala ciecz i sie silnik grzal. Sprawdz pompe!!!!

 

LUDZIE NIE SKACZCIE SOBIE DO GARDZIEL :mad2: :mad2: :mad2: , ZACHOWUJECIE SIE WSZYSCY JAK BYSCIE POZJADALI WSZYSTKIE UMYSLY. NO I TAK MI SIE WYDAJE ZE POUCZAC MOZNA SWOJE DZIECKO ALBO ZONE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.