Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, dla których pojazd z logiem obracającego się śmigła, znaczy więcej niż samochód...

 

Jestem osobą tu nową, jednak nie wątpcie w moją miłość do tych arcydzieł dróg.

 

Przymierzam się do kupna pierwszego samochodu (jednak spokojnie, obycie z autem mam już 4letnie).

 

Myślę o (moim zdaniem najlepszym) modelu e30 w kultowej odmianie Motorsport. Co o tym uważacie? Tj. do jazdy na codzień, trwałość, ekonomię, (o zabawach weekendowych nie mówię - M tłumaczy wszystko).

Jak ten samochód się spisuje ogólnie w użytkowaniu? Łasa bardzo na paliwo przy normalnej dziennej jeździe? Jak części?

 

Czy ktoś ma szczęscię większe niż w totku by jeździć tą legendą i mi odpowiedzieć na pytanie? Jednak będę wdzięczny za wszystkie informacje.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Pomysł dobry,każdy chciałby mieć m3e30.

Za auto trzeba zapłacić spore pieniądze, a i wszystkie części są jak przystało na M odpowiednio droższe. Dawno nie widziałem m3e30 za mniej niż 10k €. Wszystkie części karoseryjne są mega-drogie,bo nie wspominam o eksploatacji.

Moim zdaniem m3e30 kategorycznie nie jest autem do codziennej jazdy, jest to KLASYK pełną gębą zasługujący na garażowanie i użytek wyłącznie sezonowy.

Możesz też pomyśleć o 320iS, tam jest silnik od m3, no i w zakupie dużo taniej.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Dostępnośc części jest ale tylko w ASO, nie należą do najtańśzych, zamienników brak, używanych też brak.

 

M3 E30 na do jazdy na codzień bym odpóścił, szkoda samochodu.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

a niby dlaczego nie pyta? mam taki kaprys się zorientować akurat ile pali i ile kosztuje, być może przyda mi się w bliższej i dalszej przyszłości.

 

A reszcie ludzi dziękuję za odpowiedź, no to trochę mi się pewne wątpliwości rozjaśniły.

 

A ta wersja 320iS?? Co myślicie o propozycji mattissa? Koszty utrzymania bardziej przyziemne?

Opublikowano
A ta wersja 320iS?? Co myślicie o propozycji mattissa? Koszty utrzymania bardziej przyziemne?

 

Pewnie niewiele ale niech lepiej wypowie się kolega który ujeżdża to cudo (a jest i taki na forum:)). Ja mogę tylko powiedzieć że 320iS też nie jest łatwo kupić (właściwie to ogłoszeń jest mniej niż M3) a i zapłacić za takie trzeba minimum 5k euro.

Opublikowano

A ja tylko dodam,że wyprodukowano troszkę ponad 3000 sztuk 320iS. Prawdą jest,że ciężko dostać to auto,ale kosztuje połowę mniej niż m3 i za części karoseryjne nie płacisz jak za zboże.

Czekamy na wypowiedź właściciela 320iS :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Miałem 320is przez cztery lata, super auto za przyzwoite pieniądze. M3 w podobnym stanie jest ponad 2x droższe /dopłacasz głównie za legendę/.

Koszty utrzymania zdrowego auta są żadne, części eksploatacyjne stosunkowo tanie, a te droższe rzadko się wymienia, spalanie 12-13 miasto, 10 trasa, oczywiście 98pb /z klimą 1-1,5L więcej/

 

ps. gdybym mieszkał w normalnym kraju, tzn. nie byłoby tylu złodzieji a drogi byłyby drogami, popylałbym m3 e30 nawet po bułki... - choć pamiętać należy, że emki są dosyć męczące.., ja z upływem lat skłaniam się ku łagodniejszym autom, choć nie mniej szybkim :wink:

Opublikowano

Hm... To robi się ciekawiej :). :o . Wiecie co, raczej wątpie w moje szczęście bym napotkał taki egzemplarz...

A szkoda.

 

Może w ogóle lepiej się skłonić na 320i? Choć skoro już "zwykłą" 3ójkę kupować, to skłaniałbym się bardziej do wersji cabrio - to z kolei drugi typ e30, który podziwiam.

 

Jednak zimą cabrio... Widziałem parę na sprzedaż z hardtopem, więc może takie rozwiązanie by nie było złe? Spełniłby zadanie całorocznego samochodu i do tego samochodu "do utrzymania" w realiach polskich?

 

Pozatym dziękuję za wcześniejsze odpowiedzi :).

Opublikowano

Hm stara 6óstka jest bomba... Najładniejszy "rekinek". Z tym, że jak pisałem seria 6 i odpowiednio wszystko droższe... Jak części?

 

3,5L silnik to troche za dużo... Ale nie ukrywam, że jakby mniej palił i części były dostępne to brałbym emeczke tą poważnie pod uwagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.