Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie(i nieliczne panie :twisted2: ), zwracam sie do was z takim oto zapytaniem.

Co jest bardziej opłacalne bądź co byście zrobili na moim miejscu, lub co lepiej zrobić.

Czy: Zrobić generalny bądź nie do końca generalny(powymieniac trochę zużytych elementów, te na które bym natrafił podczas rozbiórki i te które wymagają) remont silnika m42 1.8IS, po prostu wpakować trochę kasy żeby chodził jak zegareczek.(i wywalić gaz w końcu)

Czy też Swap na 6 cyl, (myślę o 2.5, ale jak możecie to doraźcie co najlepsze..ale bez przesady)ale w tym wypadku jakby ktoś był miły jakieś przykładowe koszta takiej imprezy...i z czym to sie szamie...co trzeba wymieniać (oprócz kompa, SILNIKA, skrzyni, , hamulcy.......)oczywiście interesują mnie koszty elementów a nie przekładki.

 

No i skąd wziąc DOBRY silnik??nie jakiegos zajeżdżonego trupa.Taki w którym przykładowo wymienie sobie uszczeleczki, rozrząd, płyny ustrojowe :twisted2: itd itd, jak szukać???allegro??a kupić kotka w worku to ja nie chce.

 

Doradźcie mi..bo zamierzam w niedalekiej przyszłości cos wycudowac i wydac troszkę pieniędzy na "my love II" :twisted2: :twisted2:

 

Dziękuj z góry za wszystki rady

 

 

P.S.zapomniałbym ... ile mogę wziąć za ten silniczek co posiadam?? silnik nie klepie, łańcuszek nie gra, oleju nie bierze, naklepane ma nie wiele bo u Hansa był juz jeden Swapik z 1.6 na 1.8IS, a jest 2 lata u Nas wiec daje mu (tak jak w papierach) 180.000 km

Opublikowano

Twój silnik kompletny wart jest około 2k zł.

Co do przekładki - kupujesz 320i, 325i, 325e w dojczlandzie za góra 500€, najlepiej lekko przerysowane, stuknięte itp - ale działające i odpalające itp itd.

Przywozisz do Polski (kolejne 500zł-wariant optymistyczny)

Zaczynasz bawić się w przekładanie - zawias, hamulce, silnik, skrzynia, wał, dyfer .......... i przy okazji chcesz wymieniać wszystko,co zużyte (bo przecież robisz to auto na cacy, a nie odwalasz chałturę)

Koszt całkowity wychodzi Cię jakieś 3-4k zł w zależności, jak jesteś oszczędny...

Możesz też swapować na m50... m52, ale to już inna historia i co najmniej 2kzł więcej.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

mattiss liczyłem własnie na twoja odpowiedz bo widze ze całkiem całkiem orientujesz sie w temacie BiMMek..

powiem ze sporo kosztuje zabawa w swapa...i nie mysle odwalac chałtury bo chce zrobić sobie cudeńko.... a że mam zdrową ładna budę to nie zamierzam zmieniać całęj BiMMki tylko własnie swap..ucieszyłem sie jak zobaczyłem ile mogę wziąć za silniczek...to mnie uradowało i jakby mi sie tyle udało lub ok. tylu wziąć ...to swapik bedzie napewno...na 4kzł było by mnie stac jakbym opchnął ISkę.a zabawa przy tym to sama przyjemność ;)) no i Komputerka muszę szukać... bo ta zachcianka mi nie przejdzie :twisted2:

Dzieki i pozdrawiam.

Czekam na dalsze propozycje

Opublikowano

niechce sie sprzeczac ale jezali sam jestes w tanie zrobnic swapa to szukaj jakiejs e36 m50b25 rozbitej, tylko musisz to sam zronic i sam sprowadzic bez ponoszenia dodatkowych opłat, unas mozna kupic takie auto rok 91-92 ok 5tys do opłat wiec ktos jeszcze na tym zarabia bo nie wierze ze sprowadził i sprzedał po kosztach, a jezelis sprowadzis całe takie auto to i tak mysle ze sprzedasz z niego elementy które nie beda pasowały do e30 wiec tu jest zwrot kolejnych $$, tylko taka operacja wymaga duzo wolnego czasu....

 

a jesli chcesz isc po taniosci to za 1,5tys mozna kupic unas m30 z osprzentem... tylko nie wiedomo w jakim stanie, chociaz te m50 z rajchu tez nie musi byc igła, sprubuj poszukac czegos mocnego ale z uszkodzonym motorem, bo jesli potrafisz sam przeprowadzic remont to juz połowa sukcesu :8)

 

pozdrawiam

Opublikowano

no panowie 6,5-8 tys t ojuz droooga zabawa...bardzo droga..jak juz pisałem..ze sprzedanym silnikiem wykładam na to..4000 no może 4500zł.jeśli okaże sie że to niestety nie starczy to wtedy będe myślał dalej.

 

Swap akurat na mnie nie robi większego wrażenia poza długim czasem jaki będe "chodził na piechotę" hehe.

nie chce sie bawić w kupno e36 bo to ładowanie wiekszej kasy niestety a częsci zanim sprzedam.....szkoda zachodu, musiałbym przez 6 mies co niedziela na Słomczynie stac od 4 rano. :twisted2: jak kupie e30 walone z dobrym silnikiem to lepiej na tym wyjdę...zawias, hamulce, i sporo innych części mi się przyda..a z e36 co ja wyjmę naprawdę potrzebnego?? :worried: także e36 odpada :naughty: Ale dzięki za podpowiedź :modlitwa:

Pozdrawiam

Opublikowano
jak kupie e30 walone z dobrym silnikiem to lepiej na tym wyjdę...zawias, hamulce, i sporo innych części mi się przyda..a z e36 co ja wyjmę naprawdę potrzebnego?? :worried: także e36 odpada :naughty: Ale dzięki za podpowiedź :modlitwa:

Pozdrawiam

 

Masz rację. Z e30 to zawsze będziesz miał jeszcze parę fajnych gadżetów no i cały zawias i hamulec.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.