Skocz do zawartości

Problem.Jedzie max 130 km/h...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Moze koledzy będą wiedzieli w czym leży problem.Od pewnego czasu moje auto stało się z lekka przymulone.( 316i).Wcześniej nie było problemu żeby poleciał 190 km/h teraz nie chce iść więcej niż 130 km.h.Przy wdepnięciu gazy przy tej prędkosći coś głośno pracuje, słychac jakby "bulgotanie". Czasami po lekkim puszczeniu gazu odzyskuje moc i zaczyna iść dobrze aby po chwili znowu sie przymulić.

Świece i wszystkie filtry wymienione, po odłączeniu lambdy przy niskich prędkościach nie odczuwalna poprawa mocy.

Co to może być ? Lambda, katalizator, pompa paliwa czy też coś innego ? Pozdrawiam.

Opublikowano
włącz czwórke to pojedzie szybciej :D A tak na serio to może być zapchany katalizator albo jakieś problemy z paliwem (pompka słabo pompuje, zagięta rurka zasilająca wtryski) Spróbuj jeszcze przejechać się z odłączoną przepływką
Opublikowano

Ja miałem podobnie w silniku M40 ale problem tkwił w wałku rozrzadu. Samochod wkrecał sie przy obcizeniu max do 4tys orbrotów i później nic....

Ale moze to takze być przyczyna wypalonego gniazda zaworowego, wytartych koników albo np. popychaczy.

Opublikowano
Jak mialem zapchany katalizator to jechalem maksymalnie 100km\h i wkrecal sie masymalnie do 4 tys wiec jak Tobie sie wkreca do konca to chzba pryzcyzna tkwi gdyie indziej.
Opublikowano
miałem identyczny problem , hmm ale w audi,u mnie działo się to że maksymalnie mogłem jechać ok 120 km/h po czym samochód robił się bardzo zamulony, po wizycie w warsztacie niczego nie stwierdzono, sam zaś zauważyłem popalone wiązki kabli oraz pośniedziałe przewody masowe , nie wiem jak jest w samochodach marki bmw,dodam jeszcze że czasami samochodem szarpało, coś jak by brakowało paliwa, ale samochód cały czas chodził i nie było problemu żeby go na jałowym wkręcić na maxymalne obroty
Opublikowano

kolego mam dokładne to samo. Zrobiłes to??

sam nie wiem czy to wałek czy filtr paliwa :doh: dodam ze przed wymiana popychaczy szedl 160km/h a po wymianie 140km/h czy to moze byc wałek??? nie inwestowac w auto juz za duzo bo mysle o sprzedazy. Ale nie zamierzam jexdzic 140;/ nie mam obrotomierza dlatego mówie o predkości. I jeszcze na nizszych biegach wchodzi na 2 do 50 maxx i koniec., Czy to wałek??

z góry dziekuje.

Opublikowano
a jak jest u was z powietrzem??nie macie gdzieś nieszczelności??bo przy tym moim szarpaniu , zapomniałem tez dodać że maszynka dostawała za dużo powietrza, było to spowodowane pękniętą gumą,
Opublikowano
kolego mam dokładne to samo. Zrobiłes to??

sam nie wiem czy to wałek czy filtr paliwa :doh: dodam ze przed wymiana popychaczy szedl 160km/h a po wymianie 140km/h czy to moze byc wałek??? nie inwestowac w auto juz za duzo bo mysle o sprzedazy. Ale nie zamierzam jexdzic 140;/ nie mam obrotomierza dlatego mówie o predkości. I jeszcze na nizszych biegach wchodzi na 2 do 50 maxx i koniec., Czy to wałek??

z góry dziekuje.

 

Na 90% to walek niestety, pewnie ci sie slabo wkreca na obroty i dusi sie przy tych 50km/h na dwojce?? tez mam M40 i na zimnym cykaja mi popychychacze wiec bede musial pomalu myslec o wymianie. Walek mysle mam jeszcze dobry bo na dwojce bez problemu dochodzi do tych 82km/h, a jak jade na LPG to nawet do 90km/h.

Opublikowano
Dziekuje stary. A dźwigienki tez mogą miec na to wpływ nie wiem czy je tez wymieniac ?? Jutro jeszcze zmienie filtr paliwa podejrzewam ze guzik to da ale trzeba sprawdzic moze akurat;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.