Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Pękł pacek wieloklinowy.

Mogę założyć nowy sam czy muszę prowadzić auto do mechanika.

Mieszkam w Szwecji a tu mechanik jest baaaaaardzo drogi

:lol:

Pasek kosztuje 400 koron to jakieś 160 zł.

Tematu jak założyć nowy nie znalazłem a wcześniej tego nie robiłem.

Czy trzeba zdjąć chłodnię? i co z ewentualnym odpowietrzeniem układu?

Z góry diękuje za podpowiedzi i wyrozumiałość

Opublikowano
MOŻESZ PODZIAŁAĆ SAM CHŁODNICĘ TRZEBA DAĆ NA BOK TZN ZDJĄĆ NA PEWNO BO MOESZ JA USZKODZIĆ BO MAŁO MIEJSCA JAK NIE MASZ INSTRUKCJI TO POZOSTAJE CI DROGA PROB I BŁĘDÓW SPRAWDZ JAK CHODZI NAPINACZ BEZ PASKA TO POTEM BĘDZIE CI LŻEJ POWODZENIA . JAKBYŚ BYŁ W SZWECJI W OKOLICACH HELSINGBORGA TO ZADZWOŃ POD NR +4642128533 TAM JEST MECHANIK PIOTR POWOŁAJ SIĘ NA ADAMA ZE STARGARDU TO CI POMOŻE .POPZDRAWIAM
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano

chłodnicy nie ruszaj ! wyjmnij obudowe wentylatora (pogimnastykujesz się ale wyjdzie) odkręć wentylator z viskiem i droga wolna tylko uważaj na koło pasowe pompy bo jest plastykowe więc łatwo je rozwalić

ktoś przy nakładaniu paska musi Ci pomóc (zakładałem z żoną) ale naprawde nie ma wiele roboty

Opublikowano

Mam nadzieje że nie muszę wykręcać chłodnicy szczególnie po tym jakie miałem problemy z jej odpowietrzeniem.

Niedawno mechanik wymieniał mi visco i żle odpowietrzył układ po czym miałem spory problem z dojazdem do domu[trasa ponad 1000 km.]

W Szwecji za odpowietrzenie zapłaciłem ponad 400 zł. w serwisie bmw bo nie wiedziałem czemu silnik się grzeje.

a swoją drogą czemu mechanik w Polsce przy wymianie visco wyjął chłodnice

skoro można założyć pasek wieloklinowy bez tej operacji? :doh:

Opublikowano

a swoją drogą czemu mechanik w Polsce przy wymianie visco wyjął chłodnice

skoro można założyć pasek wieloklinowy bez tej operacji? :doh:

nie wiesz ??????????? jak byś mu zostawił auto na parę dni to doliczył by jeszcze za ładowanie akumulatora i jest to zgodne z cennikiem i prawem
Opublikowano
Witam,ja to zrobiłe sam,ale potrzebny jest kanał,pasek długi przełożysz przez łopatki wentylatora,zdemontowac trzeba tylko plastikową osłonę na górze silnika,poczym odpowiednim kluczem nasadkowym nałozonym na rolke napinacza odciagasz go i zakładasz pasek.Samemu jest ciężko fajnie jak ktoś może pomóc z odcągnięcie tej rolki napinającej,wszystko to robisz od dołu,pozdrawiam

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Opublikowano

No to lipa,kanału nie mam :mad2:

Jak się nie da od góry to chyba zaciągnę do serwisu

ooooooj będzie bolało

W Szwecji mechanik zarabia majątek a jeszcze z serwisu BMW.

A szkoda bo dzisiaj kupiłem pasek ale padał deszcz

więc sobie odpuściłem[garażu też nie mam]

:cry2:

Opublikowano
Wszystko się robi z góry , jak skończysz to sam będziesz się śmiał z tego jakie było proste -> tylko wkońcu wez sie za to
Opublikowano

Połamałem mopa ale pasek siedzi :lol:

Przy okazji wymieniłem drugi chyba od klimy.

A jednak da sie wymienić wieloklin samemu od góry bez wykręcania chłodnicy i wentylatora.

WIELKIE DZIĘKI DAJAN :modlitwa:

Opublikowano

a niech ///M-oc będzie z Tobą !!!!!!!! :cool2:

 

ja zawsze odkręcam visko bo trwa to sekunda a daje lepsze podejście do wszystkiego no i nie musza uważać by nie połamać wentylatora a te łopatki są bardzo kruche :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.