Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wreszcie udalo mi sie dziś odpalic test zegarów ! coś sie naprawilo jednym slowem bo juz wszyscyrece opuszczali, dzis z braku laku mowie sproboje i jest !!!!.....I w zwiazku z tym kilka pytan :).....

Test zegarow sie odpalil i zaczelo wyswietlac takie rozne rzeczy :

 

BMW code 1389554

Code nr 23039

K-Zahl - 4534

FG.NR BC63080

sw.ver 0.80

i na koncu wartosc 05 - nie pamietam co tam pisalo...

___>>>

po tym zrobil sie tescik zegarow....wszystkie zegary zadzialaly do konca i spowrotem...oprocz predkosciomierza...= ktory doszedl tylko do 120:D:D:D podobnie jak u kolegi Basti :) widocznie on ma szybszy model bo u niego doszlo do 130 :)...

 

Jakbyscie pomogli mi w rozszyfrowaniu tych danych? .....

 

I jeszcze jedno pytanie podczas testu zegary swiecily bardzo mocno czy to normalne? a obok tekstowego wyswietlacza....zauwazylem ze jest drugi wyswietlacz ! - nigdy go nie widzialem....od czego on jest?(poprawej stronie...nie jest duzy , ale wsamraz zeby wyswietlic jakas litere lub cyfre x2 , moze to od automatu? D N R P itd ?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
hmmm hmm nie ejstem pewien czy cos bylo majstrowane....bo na budziku 360 tys...chociaz nigdy nic nie wiadomo :)....A czy predkosciomierz jest regula? ze jak nie idzie do konca to cos bylo grzebane przy kM? czy to taka twoja spekulacja?Dodam ze reszta dziala Ok

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

No widze zdania podzielone na ten temat...Dodam ze zegary mam sprawne bo spokojnie 210 pokazuje....

 

No a co z druga czescia mojego postu?

Test zegarow sie odpalil i zaczelo wyswietlac takie rozne rzeczy :

 

BMW code 1389554

Code nr 23039

K-Zahl - 4534

FG.NR BC63080

sw.ver 0.80

i na koncu wartosc 05 - nie pamietam co tam pisalo...

 

Co to ?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

zegary nie muszą isc do konca ... jezeli zatrzymują się w pewnym momencie nie oznacza to ze bylo cos kombinowane z przebiegiem :nienie:

widziałem kilka samochodow w ktorych zegary nie szly do konca

to ze powinny isc do konca jest takim samym mitem jak faktyczny przebieg w tescie zegarow

bylo to nawet opisane w ktoryms z numerow BMW trends

Opublikowano

To,że powodem dojścia tylko do 130 jest kombinacja przy zegarach wykluczyłem odrazu na 90%.Też znam takie przypadki.

Ale w mojej 735 i obu 520-test był do końca. :)

Widocznie-tak miało być...

 

To któryś z tych tematów można zamknąć,albo pozostawić dla "poszukujących".

Dzieki za odpowiedzi.

Co do BMW Trends-własnie nie mam kilku ost.numerów :/

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

No mysle niech ten powisi ma wiecej odpowiedzi :)....

 

1) Panowie jeszcze raz ponawiam pytanie odnosnie wyniku z tego testu

co to za cyferki o co oznaczaja? versje softu??? hmm moze ktos mi powie co to za soft i z ktorego roku.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Jak nie znalazłeś gdzieś na forum odpowiednich linków, to wieczorem zamieszczę opis tych rzeczy i jak to zrobić dla tych co nie wiedzą gdzie szukać.
A wszystko to przez REKINA ;-)
Opublikowano

No dobra trochę mi się zapomniało :mad2: , ale lepiej późno niż wcale (powiedziała babcia spóźniając się na pociąg).

Za wiele to do opisywania nie ma, po prostu:

1 - wew.nr.BMW,

2 - nr wtyczki kodującej,

3 - liczba K wew. dane BMW,

4 - nr podwozia,

5 - wersja oprogramowania,

6 - wew. indeks przeprowadzonych zmian.

Jeżeli chodzi o pkt (4) to te cyfry powinny się zgadzać z końcówką numeru wbitego w dowód rejestracyjny :D

Acha miało być jeszcze o testach dla tych co nie wiedzą jak.

Więc na przykładzie mojej bez dodatkowego komputera pod zegarami i z jednym przyciskiem od resetu kilometrów:

Przy wyłączonej stacyjce wciskamy przycisk kasowania przebiegu dziennego, trzymając wciśnięty przycisk przekręcamy stacyjkę na zapłon. I to w zasadzie tyle :lol: potem tylko możemy obserwować kolejne testy i cyfry, na koniec jest test zegarów. W zasadzie wszystkie wskazówki powinny płynnie iść do końca :clap:, powodzenia.

 

A tak przy okazji dla ciekawych "świata wg BMW" całkiem przydatny link :arrow:

http://www.bmwe34.net/

A wszystko to przez REKINA ;-)
Opublikowano

Małe sprostowanie do testów.

Przekręcamy kluczyk tylko raz, a ja napisałem że na zapłon :duh:

wyświetlacz na moment zgaśnie i wyświetli się nr testu, można już puścić przycisk. W wersjach z dodatkowym przyciskiem "check control" chyba jego należy użyć, ale na forum już to bylo nie raz.

A wszystko to przez REKINA ;-)
Opublikowano
No wlasnie o to mi chodzilo ! Dzieki wielkie....Haaa zgadzaja mi sie nr...w kompie z nr.nadwozia :) jest dobrze...a Bylem pewien ze to nie oryginalna czesc - bo raczej watpie zeby ktos to programowal :D Fajnie...Dzieki za pomoc

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja już w paru BMW widziałem jak licznik idzie do 130, więc nie jest to raczej żadne grzebanie przy liczniku

 

W mojej E34 też licznik zatrzymuje się na 130km/h. pewnie ma tak być:)

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.