Skocz do zawartości

korozja tylnej klapy w touring'u


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem e34 530i V8 touring.

I właściwie jedno co mnie gryzie, to okropna!!! korozja dolnej części tylnej klapy.

Z tego , co zauważyłem, to nie jest tylko przypadłość mojego egzemplarza, ale wielu innych.

Co jest powodem tak małej wytrzymałości tylnej klapy?

Cały samochód znajduje się w naprawdę dobrej kondycji jak na swoje 14 lat, asilnik jest po prostu rewelacyjny!!!

Czy macie podobne spostrzeżenia i problemy w przypadku tylnych klap w touring'ach?

Opublikowano
To jest normalne,mozesz jeeszcze miec slady korozji w dolnej czesci drzwi od wewnetrznej strony i spodu.W serii 3 z tych lat tylna klapa tez koroduje.A czemu? MOze za slabo cynkowana,lub wcale.Na innych czesciach karoserii nie ma sladu rdzy.
Opublikowano
u mnie w e39 jest tez lekka korozja klapy i własciwie jest to jedyny element skorodowany w samochodzie, podobno te klapy są felerne - jakis podwykonawca je dostarczał dla bmw i sie nie spisał
Opublikowano
Bo pewnie byly kiedys robione,wszystkie oryginalne rdzewieja,bez wyjatku.Albo z garazu nie wyjezdzaja wasze bmki.
Opublikowano
Hehe,najlepsze jest to,że moja nigdy nie była bita/malowana-sprawdzone. :) jak chcesz moge zrobic zdjecia rantów ro zobaczysz.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Witam,

u mnie takze rdzewieje tylnia klapa, ale co ciekawe tylko ta czesc, w ktorej znajduje sie spryskiwacz. I mam 2 teorie na ten temat:

- wine ponosi spryskiwacz, bo po jego uzyciu odkapuje plyn i powoduje korozje od wewnatrz.

- brak zaslepki do spryskiwacza (pewnie ktos wczesniej zwina, bo gdy kupilem samochod juz jej nie bylo) i gdy pada deszcz to woda dostaje sie do wnetrza klapy.

Reszta klapy bagaznika jest w miare ok, tylko ta prawa dolna czesc mnie denerwuje.

Pozdrawiam.

Opublikowano
A ja uważam że to jest zależne od kraju w którym auto jeździło wcześniej i od tego jak było szanowane ( mycie, woski itp ). Te elementy widocznie były słabiej zabezpieczone i po tylu latach tak bywa. Ja swoje poprzednie auto kupiłem w Holandii z rejonów nadmorskich- klimat dość wilgotny- ogółem autko laleczka, ale pod maską wszystkie śróbki (chyba najbardziej podatne na korozje) skorodowane strasznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.