Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

miałem sprzedać :mad2: swoje E-32, ale coś mi nie bardzo szło, dziś pojechałem je umyć, popatrzyłem i NIE MOGĘ jej sprzedać-nie będzie to auto na co dzień, wywalę gaz, silnik dostanie remont kapitalny, a będzie to mój pupilek, do śmaigania czasem. Co Wy na coś takiego? Jeśli będziecie zainteresowani, będę wrzucał foty z przebiegu remontu :dance:

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
MAM zamiar zrobić to samo!!!! na razie wszystko po kolei doprowadzam do stanu początkowego ! silnika na razie nie ruszam oprócz kilku uszczelek , bo mam inne rzeczy do robienia ( zawieszenie)!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Chetnie poogladam fotki z remontu :D E32 zasluguje na to, sam chcialbym kiedys przygarnac takie i zrobic je tak jak wyjechalo z fabryki :!:
Opublikowano
Chetnie poogladam fotki z remontu :D E32 zasluguje na to, sam chcialbym kiedys przygarnac takie i zrobic je tak jak wyjechalo z fabryki :!:

 

 

dokładnie, moje jest seryjne, nic nie ma jakiegoś tam "tuningowanego" a jak skończe, to będzie wyglądało jak po wyjechaniu z fabryki, albo jeszcze lepiej :mrgreen: Trzymajcie :cool2:

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
auto z tego rocznika nie zyskuje na warosci w rzadnym wypadku :(

 

 

a kto tu mówi o zyskaniu wartości? Ja ją zrobię dla siebie i już

 

 

 

P.S.

 

 

żadnym a nie rzadnym...

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
bardzo dobre podejscie a ci co owia o wartosci to nie przywiazuja sie do samochodow i tylko nimi jezdza ale coz takie zycie nie kazdy woli jezdzic sprawnym i ladnym autem i oni nigdy tego nie zrozumieja

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
mam już trochę rzeczy do mojego maleństwa- a do tego chcę coś zrobić takiego: pokryć kolektory chromem :mrgreen: Tak, by po otwarciu maski ludziom gały wypadały :8)
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano

Hehehe, nie będę oryginalny, ale mam taką samą jazdę. Szukam terza roboty ze służbowym wozem, wtedy Siódema do lakieru, gaz do kosza, itd. Czasem tylko zastanawiam się skąd wezmę sos na te wszystkie renowacje. Ale co tam, trzeba mieć jakieś hobby, nie?

 

 

bardzo dobre podejscie a ci co owia o wartosci to nie przywiazuja sie do samochodow i tylko nimi jezdza ale coz takie zycie nie kazdy woli jezdzic sprawnym i ladnym autem i oni nigdy tego nie zrozumieja

 

Taaa, to jest jazda, fajne mają miny wszyscy Ci, którzy słyszą, że E32 to wóz moich marzeń, że to moja druga żona itp. Są jescze tacy, którzy nie mogą pojąć jak można woleć E32 od E38. Nie kumają jak można chcieć jeździć takim starym trupem, w którym trzeba czasem coś grzebnąć. Dobrze, że nie jestem sam.

Opublikowano
Posiadam e32 750 il i też myślę o doprowadzeniu jej do kategorii lux :) śmigam ostatnio e38 ale na pewno nie pozbędę się 750 a i utrzymana jest ok wszystko działa łącznie z nivo
Opublikowano
kurde-jeszcze się dobrze nie zaczęło a ja już puściłem 5 tys.. Uszczelniacze zaworów komplet: 240zł, pierścienie na tłoki:268 zł x 12... Chrom na głowicach-500 zł, kable WN 770zł, świece 60 zł x12...A gdzie jeszcze robocizna? Ale nic to-jaka będzie frajda przejechać się tym potworem, gdy będzie zakończony remont :twisted:
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
kurde-jeszcze się dobrze nie zaczęło a ja już puściłem 5 tys.. Uszczelniacze zaworów komplet: 240zł, pierścienie na tłoki:268 zł x 12... Chrom na głowicach-500 zł, kable WN 770zł, świece 60 zł x12...A gdzie jeszcze robocizna? Ale nic to-jaka będzie frajda przejechać się tym potworem, gdy będzie zakończony remont :twisted:

 

skąd masz te ceny pierścieni? 268 x 12???????????????????

 

komplet pierścieni REPAIR KIT na 12 cylindrów = ~200$

 

no góra 400$

 

ogólnie średnio jeden pierścień to ~40 zł

 

 

Kupowane w salonie BMW jako części BMW?

 

 

Tutaj przykłąd ceny do 2,5 TDS, komplet na jeden tłok:

 

http://autoswiat.allegro.pl/show_item.php?item=249087341

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
kurde-jeszcze się dobrze nie zaczęło a ja już puściłem 5 tys.. Uszczelniacze zaworów komplet: 240zł, pierścienie na tłoki:268 zł x 12... Chrom na głowicach-500 zł, kable WN 770zł, świece 60 zł x12...A gdzie jeszcze robocizna? Ale nic to-jaka będzie frajda przejechać się tym potworem, gdy będzie zakończony remont :twisted:

a cena uszczelniaczy to chyba przepisana z realoem!!!!!! :wink: nie mówiac już o świecach :lol: z tego co się orientuje to 10 zł świeca ! coś kolega chyba wymyśla.... :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

...a kto tu mówi o zyskaniu wartości? Ja ją zrobię dla siebie i już....

 

!!!!!!!!!!! B R A W O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Całe forum jest wypełnione treścią "ratujcie, zepsuło się, pomocy" - a potem znowu rura, hamowanie i szaleństwa...

 

A tutaj wreszcie wątek o pasji zachowania fajnego modelu BMW i utrzymania go w wersji "original"

 

Gratuluję decyzji !!!! Takiego samochodu się nie sprzedaje, bo to obraza dla jego rzeczywistej wartości (która wg mnie z pewnością jest o wiele większa niż te okolice 6, 7 albo 10tys).

Moim zdaniem to właśnie te modele (z końca '80 i 90') będą wkrótce uznane za 100%BMW w BMW

Chętnie zobaczę zdjęcia z prac remontowych, pozdrawiam serdecznie, marek.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

...a kto tu mówi o zyskaniu wartości? Ja ją zrobię dla siebie i już....

 

!!!!!!!!!!! B R A W O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Całe forum jest wypełnione treścią "ratujcie, zepsuło się, pomocy" - a potem znowu rura, hamowanie i szaleństwa...

 

A tutaj wreszcie wątek o pasji zachowania fajnego modelu BMW i utrzymania go w wersji "original"

 

:cool2: :cool2: :cool2: Jest dokładnie tak, jak piszesz-to auto zostaje ze mną i nic tego nie zmieni :8) A jak dobrze pójdzie, pierwsze fotki będą w przyszłym tyg :wink:

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.