Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem nowy na forum.

 

Szukałem na forum coś o tym, ale nie znalazłem dlatego piszę (być może źle szukałem :))

 

Niedawno kupiłem BMW E30 z gazem. Samochodzik ma reduktor umieszczony niżej silnika. Niektórzy znajomi mi mówili, że reduktor w BMW powinien być założony wyżej żeby były krótsze przewody a inni mówili że jest ok. Tak samo gazownicy ... dwie różne opinie.

 

Mam pytanie do Was, w którym miejscu jest najlepiej założyć mieszalnik, niżej silnika tak jak mam do tej pory, czy podnieść go wyżej?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez NeMeSiS
Opublikowano
Jeździł dobrze aż pękła głowica (taki niestety kupiłem). Ci co mówią żeby podnieść reduktor mówią, że właśnie niska pozycja reduktora mogła spowodować uszkodzenie głowicy, natomiast Ci co mówią że jest ok i żeby nie podnosić mówią, że to bzdura bo reduktor będzie się wtedy mroził.
Opublikowano
reduktor bedzie sie mrozil jesli na zimnym silniku bedziesz dawal mu w rure............powinien byc wyzej lub na poziomie chlodnicy -z racji na to ze wykorzystuje uklad chlodzenia a ten dziala jako uklad cisnieniowy.
Opublikowano
Właśnie dlatego że układ jest ciśnieniowy to nie ma znaczenia. Gdyby był grafitacyjny to dla mnie jest jasne (jak kaloryfery w blokach) gdzie ma być jego pozycja.
Opublikowano
a nie powinno byc tak, ze elementy podlaczone do istniejacego obiegu wody powinny byc nizej od punktu odpowietrzenia tego ukladu- aby dalo sie calosc odpowietrzyc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.