Skocz do zawartości

325TDS gdzie jest kabel - czujnika temp. w kolektorze dolot.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam prośbę :

 

Posiadam BMW 325TDS rok prod. 1998 kombi .

Nie mogę znaleźć kabla z wtyczką do czujnika temperatury powietrza który jest wkręcony do kolektora dolotowego.

Sprawdziłem już wszystkie wiąski i wtyczki. Skąd dokładnie wychodzi ten kabel do tego czujnika.

 

Przy okazji wymiany świec żarowych miałem zdjęty kolektor dolotowy i nic ani śladu po kablu. Ponoć powinien wychodzić z listwy tej pod kolektorem.

 

Proszę o pomoc :modlitwa:

Na Pierwszym zdjęciu widać kolektor a z lewej strony ten czujnik

http://img341.imageshack.us/img341/7061/bmwkolektorsscyzzaznaczmc7.jpg

Na drugim zdjęciu widać szkic listwy z której idą kable do różnych czujników i świec żarowych.

http://img230.imageshack.us/img230/1462/listwaeb1.jpg

Proszę o podpowiedź z którego miejsca wychodzi ten kabel do czujnika.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
jesli twoje auto jest z 98 roku to tez jak kolega wyzej powinienes miec kolektor dolotowy czarny (plastikowy) a w tych nie wiem czy wystepuja takowe czujniki ,ja mam 95 rok i kolektor aluminowy kabel do czujnika wychodzi z listwy, ostatnio nawet ten czujnik czyscilem i silnik zaczol ładniej pracowac zaniklo charakterystyczne cykanie
Opublikowano

Witam Ja mam kolektor ze stopu aluminiowego czarny na zdjęciu umieściłem kolektor z innego forum ale mam taki sam. I Też czyściłem przy wymianie świec żarowych.- myjką ciśnieniową . Czujnik jest ale kabla nie mam.

W czwartek będę jeszcze raz zdejmował kolektor i poszukam kabla w tej listwie pod kolektorem. Przy okazji polakieruje sobie ten kolektor.

Opublikowano
a te uszczeli pod kolektor kupowales, czy zakladales stare? mi na 3 dolotach te uszczeli przepuszczaja i mam zamiar wymienic wszystkie za razem, ile one kosztuja?? wg realoem wychodzi ok 10zl tylko nie wiem czy wszystkie 6 tyle kosztuje(byc moze sa razem pakowane) czy 1 sztuka. nie chce wydawac 60zl za kawalek dekturki
Opublikowano

Uszczelki kupowałem po 30 zł za komplet na sztuki nie sprzedają .

nowe uszczelki mają charakterystyczny wypust taki pierścień aluminiowy czy coś takiego także po jednym dokręceniu stają się płaskie. A i kolektora za mocno się nie dokręca, problem jest z ostatnią śrubą na kolektorze pod kabiną i trzeba mieć przedłużkę łamaną lub giętką.

  • 8 lat później...
Opublikowano
Witam. Temat start ale może ktoś Pomorze chodzi o ten przewód od.tego czujnika gdzie on powinien wychodzić? Jak go zlokalizować najlepiej? I czy musi być bo może ktoś.kolektor zmieniał poprostu nir ma.takiej opcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.