Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, może coś podpowiecie. :modlitwa:

 

Mam do kupienia E38, o którym wiem, że w okolicach 90 km/h coś mu telepie/trzepocze w przednim zawieszeniu. Wahacz (Querlenker) oraz tarcze były wymienione.

Oczywiście wiem że należałoby go zabrać na warsztat, itp. - kłopot w tym że auto stoi w DE i mam do niego lekko licząc 1000 km. Dlatego jeśli już bym jechał, to chciałbym wiedzieć jakie jest ryzyko że to "wada dyskwalifikująca" i wrócę z niczym.

Stąd pytanie do Was - jakie reczy mogą być przyczyną takiego zachowania? :?:

Opublikowano

Niestety szczegółów jeszcze nie znam, bo moja znajomość języka sąsiadów nie pozwala na telefoniczną pogawędkę... :?

W ogłoszeniu jest tak:

Bei 90kmh ganz leichtes flattern an der VA (trotz neuer Querlenker)

Może dziś/jutro mojemu znajomemu uda się zadzwonić, to będziemy wiedzieć więcej...

 

No ale logiczne, jeśli cała buda by się trzęsła, to sugerowałoby coś z silnikiem (lambda, albo wypadający cylinder, czy cuś...).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.