Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nie mam co prawda (odpukać) problemów z samochodem, ale zastanawiam się, czy by nie wlać jakiegoś dodatku oczyszczającego silnik, do benzyny. No i nie wiem po pierwsze czy warto, po drugie jaki i ile to kosztuje? No i jakie będą skutki? Ktoś mógłby mi pomóc?

 

Z góry dziękuję.

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

jak nie masz problemów z silnikiem, to po co chcesz cokolwiek dolewać?strata kasy tylko.

 

oczywiscie możesz coś dolac, na pewno nie zaszkodzi

Opublikowano

Proponuję zastosować jedynie środek do usuwania wody z baku - STP Water Remover - cena ok.30zł.

On też ma jakieś właściwości czyszczące wtryski i cały układ paliwowy.

Jak nie masz kłopotów z silnikiem, to spokojnie możesz ograniczyć się do stosowania bardzo dobrego oleju, wymieniać go co 10tys i tankować w pewnym miejscu. Oczywiście spokojna jazda ma bardzo korzystny wpływ na kondycję silnika i całej reszty.

Pozdrawiam, marek.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Proponuję zastosować jedynie środek do usuwania wody z baku - STP Water Remover - cena ok.30zł.

On też ma jakieś właściwości czyszczące wtryski i cały układ paliwowy.

Jak nie masz kłopotów z silnikiem, to spokojnie możesz ograniczyć się do stosowania bardzo dobrego oleju, wymieniać go co 10tys i tankować w pewnym miejscu. Oczywiście spokojna jazda ma bardzo korzystny wpływ na kondycję silnika i całej reszty.

Pozdrawiam, marek.

 

Co 10 tys to nie za często? Zmieniam olej wg inspekcji.

Opublikowano

Ja mam tak w instrukcji napisane (że zmiana co 10tys). Wolę tak robić, bo mam pewność, że silnik ma ciągle dobre smarowidło :-)

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Ja mam tak w instrukcji napisane (że zmiana co 10tys). Wolę tak robić, bo mam pewność, że silnik ma ciągle dobre smarowidło :-)

Pozdrawiam.

 

No tak jasne przecież masz inny silnik

Opublikowano
Lepiej nic nie lej. Ja też kiedyś dawałem się nabierać na jakieś Cleanery do wtrysków czy ceramizery i zawsze po ich użyciu za jakiś czas sypnął się ten element co ów środek miał oczyścić lub doprowadzić do stanu "jak nowy" Także pomyśl 2 razy zanim coś wlejesz i pamiętaj że jak chodzi dobrze to przecież po co kombinować, chyba tylko po to żeby ewentualnie przekombinować
Będziesz Miał Wydatki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.