Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:?: :?: :?: Witam serdecznie mam gorącą prośbę do wszystkich użytkowników E39 z silnikiem 2500 tds o pomoc w znalezieniu przyczyny występowania drgań na drążku zmiany biegów.

Pojawia sie to po dlugotrwałej jeżdzie z małymi prędkościami (w warunkach miejskich) np: w momencie zblizania sie do skrzyzowania gdy wciskam sprzęgło i zaczynam hamować.Drgania zanikaja gdy dodam gazu(dźwignia zmiany biegu w neutrum).Wielkie dzięki i czekam na odp. POZDRAWIAM

Opublikowano

Miałem u siebie podobny problem, tyle że pojawiał się on w momencie puszczenia gazu.

 

Okazało się że to wina łącznika (sprzęgła - takiego nazewnictwa użyto w warsztacie) elastycznego łączącego wał ze skrzynią.

 

W moim wypadku aż wyszły sznurki z tej gumy :jawdrop: :jawdrop:

Opublikowano

Dzieki wielkie postaram sie to w najbliższym czasie sprawdzic.

 

Jeżeli jeszcze ktoś posiadał podobne objawy poproszę o relacje z rozwiazaniami problemu.

 

 

JESZCZE RAZ WIELKIE DZIEKI

Opublikowano
Jednym z powodów może być na pewno rozregulowany lub zaśmiecony nastawnik na pompie wtryskowej. Po wymianie uszczelki pod tymże nastawnikiem goście mi początkowo źle wyregulowali i był właśnie taki efekt.
Opublikowano

HMMMM CIEKAWA SPRAWA :?: :?: :?:

NARAZIE ZBIERAM MOŻLIWIE DUŻA PORCJĘ INFORMACJI ABY MÓC PRZECIWSTAWIC SIE EWENTUALNYM USTERKĄ KTÓRE WYKRYJE MECHANIK JAK GO ODWIEDZĘ

 

DZIEKI beniek ZA INFO

 

PROSZĘ WSZYSTKICH GORACO O ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE

 

POZDRAWIAM GORACO WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW E 39 Z TDS CHOĆ CZASEM SIE ZASTANAWIAM JAK CZESTO GOŚCI UŚMIECH NA WASZYCH TWARZACH SWIADCZACY O SZCZĘCIU Z EKSPLOATACJI TEGO MODELU AUTA

 

POZDRO

Opublikowano
na 99 % nastawnik pompy- byłem na diagnostyce w serwisie boscha i wyszło cyt."mech. dawkowania/pompa wtrysk. odchyłka regulacji"
Opublikowano

jeżeli chodzi o częstotliwość występowania to nie ma reguły.Po prostu pojawia się i znika. Czasem uda sie kilka dni bez widocznych objawów.Ciekawi mnie tylko co ma pompa wtryskowa do wibracji na dzwigni zmiany biegów :?: :?: :?:

Postaram sie w najbliżym czasie to zweryfikowac.

Jeszcze raz wielkie dzieki za odpowiedzi i czekam na kolejne od wszystkich szczesliwcow posiadania takiej usterki

 

Pozdrawiam

Opublikowano
z pol roku temu padl mi nastawnik pompy tzn czasami silnik traci obroty zaczyna wydawac dziwne dzwieki i caly samochod zaczyna drzec i dygotac wlacznie z galka zmiany biegow ale jak narazie jezdze choc zuwazylem ze zaczyna coraz wiecej kopcic a przy odpalaniu potrafi zadymic z rury ale swieta coraz blizej wiec wizyta w bosch serwis niebawem
czy jestem mądrym i dobrym czlowiekem?zdarza mi sie byc.
Opublikowano
Pozdrawiam. Ja miałem dwukrotnie takie objawy........i za każdym razem musiałem wymienić ten łącznik (sprzęgło). Koszt ok 500zł. Zawsze obawiałem się czegoś gorszego. Ale to się działo w moim poprzednim aucie 525tds E-34. Teraz mam zupełnie inne problemy ... w E-39 530D w automacie :D
Memento Mori :-)
Opublikowano

Do wszystkich kolegów którzy odpowiedzieli na moje pytanie wyjaśniam bo chyba niedokladnie to zrobiłem ŻE WYSTĘPUJĄ WIBRACJE NA DRĄŻKU ZMIANY BIEGÓW A NIE W SILNIKU.

NIE MAM WAHAŃ OBROTÓW SILNIKA (TAKIE TEŻ WYSTĘPOWAŁY-WYMIENIŁEM KOŁO DWUMASOWE I STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ)

POZDRAWIAM WSZYSTKICH SERDECZNIE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.