Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

chcialbym Was prosić o podeslanie fotek e36 coupe na roznym obnizeniu. zalezy mi na 60/40, 50/30, 45/30. Jezeli macie tak obnizone bmw piszcie prosze jak sie Wam jezdzi bo ja zastanawiam sie nad obnizeniem 60/40 z wymiana przednich amorow i nie wiem jak to bedzie jezdzilo. od razu zapytam bo ostatnio nie dostalem konkretnej odpowiedzi jakie jest maksymalne mozliwe obnizenie e36 coupe na seryjnych amorach?? i jeszcze jedno, jakie najszersze felgi (17") wejda do e36 coupe bez poszerzania nadkoli z tylu: 9", 9,5", 10".

Opublikowano
w moim linku na dole masz pokazane -60/-40. Co do felg to max 8,5" ET35 z opona 225/45/17. Lub 215/45/17. jezdzi sie bardzo twardo. Co do obnizenia na seryjych amorach to mysle ze max -40mm.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
czesc !!! ja mam wsadzone 60/40 przy amorkach m-technik. Amorki sa do wymiany. Jezdze na felgach 8.5 x18 i opony 215/35/18 i naprawde nie jest zle. Amorki w najblizszym czasie do wymiany jednak pierwsze co musze zrobic to zamontowac nowy zderzaczek bo poprzedni M3 ktos sobie przywlaszczyl. Jak tylko zaloze zderzaczek cykne sesyjke mojej lali ;)
Opublikowano
wydaje mi sie ze da sie spokojnie zalozyc 9 - 9,5 cala felge bo widzialem takie e36 bez poszerzen ale ET musi byc duze. co do obnizenia mysle ze zostane przy 45/30 na orginalnych amorkach chyba ze przednie beda do wymiany wtedy moze 60/40 ale boje sie tych podjazdow i kraweznikow czy tez progow. ma ktos moze obnizona e36 50/30 bo wiem ze eibach mial takie sprezyny do niej?? prosze o fotki.
Opublikowano

Jak czytam co koledzy napisali to krew mnie zalewa... przeszedlem całą drogę obnizenia mojej malej i jakie wysunely mi sie wnioski ??

1 DO OBNIżONYCH SPRężYN BEZWZGLęDNIE ODPOWIEDNIE AMORTYZATORY. Jak obniżacie i jezdzicie na serii samochod robi sie kompletnie nieprzewidywalny na nierownosciach -skacze dobija (przy nowych bilsteinach b4 ktore niby to sa uwazane jako calkiem niezla amorki)

2 Amortyzatory MUSZA byc dobrane do sprezyn chyba , ze lubi ktos druciarstwo i jak widze , ze ktos doradza na forum zmiane sprezyn bez amorkow to jest to na pewno osoba ,ktora NIGDY nie jezdzila tak skaleczonym samochodem!!!

3 Jak wymieniac , zeby obnizyc żelastwo to tylko w kompletach sprezyny + amory!!!

4 Jak wymieniac , zeby lepiej i stabilniej mial sie samochod prowadzic to najlepiej kupic same konkretne amorki np. bilstein b6 z mozliwoscia utwardzenia ich do stanu jak w b8 przy zachowaniu standardowej wysokosci.

KUPUJAC SAME SPREZYNY NARAZACIE SIE NA DODATKOWE KOSZTY (ROBOTA W KONCU TEZ KOSZTUJE)

Wystarczy spojrzec ile na allegro ludzi sprzedaje obnizone sprezyny (ciekawe czy odzyskaja pieniadze ktore w nie wlozyli) ufffffffff ale se pojechalem...

Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano
Jak czytam co koledzy napisali to krew mnie zalewa... przeszedlem całą drogę obnizenia mojej malej i jakie wysunely mi sie wnioski ??

1 DO OBNIżONYCH SPRężYN BEZWZGLęDNIE ODPOWIEDNIE AMORTYZATORY. Jak obniżacie i jezdzicie na serii samochod robi sie kompletnie nieprzewidywalny na nierownosciach -skacze dobija (przy nowych bilsteinach b4 ktore niby to sa uwazane jako calkiem niezla amorki)

2 Amortyzatory MUSZA byc dobrane do sprezyn chyba , ze lubi ktos druciarstwo i jak widze , ze ktos doradza na forum zmiane sprezyn bez amorkow to jest to na pewno osoba ,ktora NIGDY nie jezdzila tak skaleczonym samochodem!!!

3 Jak wymieniac , zeby obnizyc żelastwo to tylko w kompletach sprezyny + amory!!!

4 Jak wymieniac , zeby lepiej i stabilniej mial sie samochod prowadzic to najlepiej kupic same konkretne amorki np. bilstein b6 z mozliwoscia utwardzenia ich do stanu jak w b8 przy zachowaniu standardowej wysokosci.

KUPUJAC SAME SPREZYNY NARAZACIE SIE NA DODATKOWE KOSZTY (ROBOTA W KONCU TEZ KOSZTUJE)

Wystarczy spojrzec ile na allegro ludzi sprzedaje obnizone sprezyny (ciekawe czy odzyskaja pieniadze ktore w nie wlozyli) ufffffffff ale se pojechalem...

 

Nic dodać nic ująć :clap: Jak obniżać to z amortkami i nie robić druciarstwa. Ja mam tylko -20 mm i mam Bilsteiny B8 Sprint.

Opublikowano
60 / 40 to wg mnie kompletna gleba fajnie to wyglada ale... zastanow sie nad tym bo nasze drogi to nie tylko osiedlowe progi zwalniajace , to rowniez koleiny , na ktorych latwo zostawic miske olejowa i nie tylko... :roll:
Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano

obnizam jednak 60/30 bo chce do tylu felge 9 cali et24 wiec zeby bylo wieksze prawdopodobienstwo ze nie bede musial poszerzac. a tak na marginesie ile moze kosztowac poszerzenie tylu w e36?????

 

wracajac do sprezyny... obnizam tak i raczej sie nie boje jazdy na takim zawieszeniu bo u mnie w rzeszowie po ktorym sie tylko poruszam znam kazda dziure ale i kazdy objazd a drogi wciaz sie tu naprawia takze mysle ze warto dla wygladu. mi sie tak niesamowicie podoba wiec zostaje przy 60/30 aczkolwiek dzieki za rady.

Opublikowano
60 / 40 to wg mnie kompletna gleba fajnie to wyglada ale... zastanow sie nad tym bo nasze drogi to nie tylko osiedlowe progi zwalniajace , to rowniez koleiny , na ktorych latwo zostawic miske olejowa i nie tylko... :roll:

60/40 to jest gleba :?: to chyba jeszcze gleby nie widziałeś... ja mam taki zawias i wydaje mi sie że moge startować w rajdach enduro... :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
60 / 40 to wg mnie kompletna gleba fajnie to wyglada ale... zastanow sie nad tym bo nasze drogi to nie tylko osiedlowe progi zwalniajace , to rowniez koleiny , na ktorych latwo zostawic miske olejowa i nie tylko... :roll:

60/40 to jest gleba :?: to chyba jeszcze gleby nie widziałeś... ja mam taki zawias i wydaje mi sie że moge startować w rajdach enduro... :mrgreen:

Ja tam sie nie ścigam , ale pozostaje mi czesto taka doza niepewnosci ... czy oby zmiana pasa ruchu w koleinach nie zakonczy sie kosztownie :roll: Takie póki co mamy drogi a mam raptem obnizenie -40/-15

Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano

fakt faktem , drogi polskie jakie sa takie sa. Ja jezdzac na zestawie 60/40 i 215/35 R18 draga z koleinami musze jechac lewymi kolami na srodkowej linii a prawymi na szcziecie koleiny. Problem pojawia sie gdy z naprzeciwka jedzie TIR i wtedy musze wjechac w koleiny co czesto sie konczy tarciem podwozia o asfalt ( jednak zafundowalem sobie oslone miski olejowej:] )

 

Jak chcesz moge jutro zmierzyc jaki mam przeswit pod miska olejowa bez oslony i jaki jest przeswit pod progiem zaraz za przednim kolem

Opublikowano

Witam!!

 

Ja mam moja e36 obnizona 60 / 40 -komplet sprezyny i amory. Wysokość w najniższym punkci od asfaltu to ok 8cm. Uwazam ze jest to maksymalne obnizenie jaki mozna sobie zafundowac w polsce zeby miec tak na 95% pewności dojedzie sie w planowane miejsce be zawisniecia na koleinach.

Jesli chodzi o koleiny to z przodu mam troche weższe opony 215/45/17 ale i tak musze jezdzic albo kolami w najwyższym punkcie albo jade jak na torach. Z tylu szerokosc opony raczej wiekszego znaczenia na koleinach nie ma (przynajmniej nie zauwazylem u mnie a mam 235/40/17

 

Przy obizeniu trzeba miec pod uwaga to ze po pierwsze miska olejowa jest zagrożona a po drugie to ze katalizator można mocno uszkodzic a nie jest tani. Ja wlasnie raz tak przyhaczylem ze teraz mam caly pokiereszowaną obudowe i lata -jest do naprawy/wymiany/

 

 

Ale i tak warto :))

Opublikowano

. Problem pojawia sie gdy z naprzeciwka jedzie TIR i wtedy musze wjechac w koleiny co czesto sie konczy tarciem podwozia o asfalt ( jednak zafundowalem sobie oslone miski olejowej:] )

 

Kolego a jakie koszta twojej oslony?? :8) Chetnie cosik takiego samego bym se fundnal :idea: :wink:

Bad toys 4 Bad boys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.