Skocz do zawartości

Za ciasne wisco???


zielok23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

 

Koledzy mam pewien problem chociaż nie wiem czy to mozna nazwac problemem. Otóż pryz moim Bmw e36 2,0 m52 wisco chodzi cały czas tak jakby silnik był nagrzany tzn jak sie doda gazu czy na zimnym czy na iepłym to zawsze tak wieje że nie wiem. Patrzyłem wisco nie jest zblokowane jak to niektórzy robią. Jak je sie przytrzyma reką to mozna odpalić i swtedy stoi w miejscu. Mozliwe ze wio moze by uszkodzone że jest za ciasno że nawet na zimnym silniku dmucha jakby był gorący???

 

Czy moze reguluje sie gdzies tą wiskoze???

 

A moze musi tak być????

 

Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno tak być ale nie da się generalnie nic z tym zrobić prócz wymiany. Moje też wieje (i też nie jest zblokowane) ale mi to nie przeszkadza a nawet podoba mi się dźwięk taki a'la V6 :mrgreen: Dla mnie grunt to pionowa strzałka temperatury wody :D

 

 

jak zmienisz to sie dowiesz ile straciles na paliwo(uwierz nie oplaca sie) i jaki zamulony silnik miales przez nia....

mi to nie przypomina v6 tylko samolot!

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie straty paliwa na "dogrzewaniu " silnika sa ogromne...............jesli wisco dziala ciagle jezdzisz na ciagle niedogrzanym silniku..................
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie straty paliwa na "dogrzewaniu " silnika sa ogromne...............jesli wisco dziala ciagle jezdzisz na ciagle niedogrzanym silniku..................

Ale ja nie wiem czy działa ciągle!! Wiem że nie jest złączone bo można nim kręcić i zatrzymać, i wiem też że na wolnych obrotach jest niesłyszalne dopiero jak dodam gazu to wyje. A temp wody po 4 km mam na połowę i trzyma idealny pion, więc nie jest niedogrzany.

 

A palić więcej nie pali. Bo mierzyłem spalanie jak miałem padnięte wisco i jak mam to. Nie jest mu trudno kręcić tym wiatrakiem :]

 

Zmienię jak mi padnie albo się zaklinuje, tym razem wstawię nowego BEHRA (teraz mam Otsę)

 

Poza tym uważam że wisko jest źle zaprojektowane. Powinno tak to zrobić żeby wraz ze wzrostem obrotów nie kręciło się szybciej bo po co skoro jest potrzebne na postoju a na postoju zwykle mamy obroty jałowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To , ze mozesz smiglo zatrzymac swobodnie palcami na jalowym to jest dobrze, jesli przyspiesza wraz z motywem dodawania gazu to tak ma byc tyle ze predkosc jego obrotowa bedzie rozna w zaleznosci od temateratury-tak ma to dzialac. JEsli temeratura jest OK to sie nie przejmuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To , ze mozesz smiglo zatrzymac swobodnie palcami na jalowym to jest dobrze, jesli przyspiesza wraz z motywem dodawania gazu to tak ma byc tyle ze predkosc jego obrotowa bedzie rozna w zaleznosci od temateratury-tak ma to dzialac. JEsli temeratura jest OK to sie nie przejmuj

Tak ale jak otworze maskę i gazuję linką to wyje dość groźnie i dmucha równie groźnie, boje sie o łożysko pompy wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie straty paliwa na "dogrzewaniu " silnika sa ogromne...............jesli wisco dziala ciagle jezdzisz na ciagle niedogrzanym silniku..................

Wiesz pawel, raczej problemu z temperatura to tu nie ma, silnik ma obieg zamkniety i otwarty. Otwarty idze przez chlodnice zamkniety tylko w bloku wiec jak ma termostat sprawny to moze mu wiac ile chce. jedyny minus to szybsze zurzycie pompy wody i strata koni co sie rowna wieksze spalanie.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.