Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Koledzy mam pytanko bo szukałem długo powodu wibracji na kierownicy przy prędkości 95-105km/h,

na przeglądzie okresowym na szarpaku wyszły delikatne stuki na sworzniu wahacza dolnego i na tulei wahacza górnego od strony silnika, czy może ta usterka być powodem wyząbkowania od wewnętrznej strony przednich opon?

Ewentualnie mam pytanie jak robić przednie zawieszenie w E34, kompletnie powymieniać wszystko czy tylko te elementy które stukają albo są na nich luzy?

Wszystkie wskazówki mile widziane.

Pozdro dla wszystkich maniaków

Opublikowano

Powodow wibracji moze byc wiele. Od krzywych felg, przechamowanych opon, braku pierscienia centrujacego na feldze po zuzycie elementow zawieszenia.

Luzy w zawieszeniu jak najbardziej moga byc powodem zabkowania opon. Tym bardziej ze w e34 luzy widoczne to juz takie ktore nalezy naprawic.

Jezeli chodzi o wymiane zawieszenia to juz zalezy od zasobnosci portfela. Mozna wymienic wszystko na raz (da to lepszy efekt) jak rowniez nie bedzie bledem naprawa tylko zuzytych elementow. Tym bardziej jezeli jest uszkodzona tylko tuleja wahacza to wystarczy wymienic tylko ja a nie caly wahacz

Opublikowano

Może masz ten nowy system, który |Cię iformuje że przekroczyłeś pasy :norty:

Na powarznie to zaczął bym od felgi i opon bo jak masz kordy rozerwane to też masz bicie

 

pozdrawaim

Opublikowano
Witam, a ja mam tak ,ale przy hamowaniu jak wciskam delikatnie pedal to kierownicawibruje jak mocniej przestaje,dodam jeszcze ze jak jade wolno nie czuc tego.
Opublikowano
Witam, a ja mam tak ,ale przy hamowaniu jak wciskam delikatnie pedal to kierownica wibruje jak mocniej przestaje,dodam jeszcze ze jak jade wolno nie czuc tego.

 

Prawdopodobnie masz skrzywione tarcze hamulcowe. Dosc typowy objaw.

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
powiedz jak to sprawdzic czy sa krzywe? ogladalem wygladaja na dobre nie zuzyte,klocki tez sa jeszcze dosyc grube,unioslem przud do gory odkrecilem kola i odpalilem bieg i ogladalem nie widac zeby wibrowaly.
Opublikowano
Najłatwiej sprawdzić jak odręcisz koło i weźmiesz jedna śrubę i przykręcisz i trzymając za nią kręcisz piastą i widać jak tarcza bije, ale trochę to on musi bić / najlepiej podjedź do pierwszego warsztatu i niech Ci zmierzą bicie, to urządzenie ma każdy warsztat bicie powinno być nie większe jak 200
Opublikowano
hardcore to twoja becia przodem napędza :jawdrop: Jak by było widać to z jazdy nie miał radości tylko ;przyjemność; a tak na temat wyząbkowanie=zbieżność + kąty a wibracje przenoszone są i z tylnych kół warto więc sprawdzić i tył bo wielu z nas o tym zapomina ze mamy 4 koła :lol:
tylko bmw od 20 wiosen
Opublikowano
ale to wylapales ,co do tematu to wlasnie tyl sprawdzalem sorki za pomylke,zapomnalem dodac ze z przodu nie dawno wymienialem
Opublikowano
hardcore to twoja becia przodem napędza :jawdrop: Jak by było widać to z jazdy nie miał radości tylko ;przyjemność; a tak na temat wyząbkowanie=zbieżność + kąty a wibracje przenoszone są i z tylnych kół warto więc sprawdzić i tył bo wielu z nas o tym zapomina ze mamy 4 koła :lol:

 

 

 

:!: :!: wlasnie pamietajmy o tylnej osi- rownie wazna :!: :!:

 

jarohugo :cool2: sluszna uwaga :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.