Skocz do zawartości

wymiana silnika 2,0 na2,8 co jeszcze trzeba zmienić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw e39 2,0i

Mam zamiar zmienić silnik na 2,8i

Moje pytanie cz wystarczy tylko zmienić oprogramowanie w kompie

cz coś jeszcze trzeba zmieniać

dziękuje za odpowiedzi[/url]

Opublikowano
Ja też się tym interesowałem i podobno wystarczy zmienić silnik i komputer, ale jeszcze niech potwierdzi to jakiś znawca tematu.
Opublikowano
komputer zmienić cz wgrać nowy program do silnika 2,8
Opublikowano
ponoć zależy to od rocznika tego 2.8 , jak masz np. z 1996 i zmienisz na taki rocznik to wystarczy wsadzić ze swojego wtryski i cewki a nowsze mają 2 vanosy i wtedy nawet chłodnica nie pasuje
Opublikowano
ponoć zależy to od rocznika tego 2.8 , jak masz np. z 1996 i zmienisz na taki rocznik to wystarczy wsadzić ze swojego wtryski i cewki a nowsze mają 2 vanosy i wtedy nawet chłodnica nie pasuje

 

a jak to ma się do różnicy w wymiarach zewnętrznych, rozstaw osi i wysokość /touring/??

Opublikowano

mam silnik M52 B20 a chcę zmienić na M52 B28

silniki te wizualnie są identyczne różnią się tylko pojemnością

pytanie czy muszę zmieniać komp czy tylko program nim

Opublikowano
ma to sens ? policz koszty silnika i przekladki i napewo cos bedzie do przerobki. i licz sie z tym ze cos sie moze niezgrac i trzeba bedzie naprawiac, nie lepiej kopic orginal
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano

silnik jest na jednym wanosie i 2,8 też będzie na jednym

A poza tym wydaje mi się że .

 

BMW 520i, 523i , 528i mają takie same podzespoły.

 

wymiana auta nie wchodzi w grę bo ta jest zbyt piękna by ją sprzedać

Opublikowano
silnik jest na jednym wanosie i 2,8 też będzie na jednym

A poza tym wydaje mi się że .

 

BMW 520i, 523i , 528i mają takie same podzespoły.

 

wymiana auta nie wchodzi w grę bo ta jest zbyt piękna by ją sprzedać

 

Nawet, jeśli wsadzisz 2,8 i "zgrasz" to z obecną skrzynią, to nie wiadomo jak długo na niej pojeździsz (520i - S5D 250G, 528i - S5D 320Z - cyfry w środku oznaczają maksymalny moment obrotowy przenoszony przez przekładnię).

Opublikowano
Co z wiązką kabli, jest taka sama? Silnik masz goły (bez osprzętu) i będziesz wszystko przekładał ze starego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.