Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! od niedawna jestem posiadaczem E30 z 88roku,mam problem poniewarz od pewnego czasu na tablicy wskażników świeci mi sie OILSERWIS przyczym niepali się zadna z diod które jak mi się wydaje powinny się w takim wypadku palić,ponadto gdy silnik osiągnie temp. pracy(tzn:nagrzeje się) zaczyna migać a nastepnie zapala się INSPEKCJON(niewiem czy dobrze napisałem:-( to chyba niejest normalny objaw,napis INSPEKCJON najpierw mruga co chwila przygasdając a następnie pali się az do zgaszenie silnika,po przekręceniu stacyjki palą się 4 diody i oba napisy,diody gasna zaraz po zapaleniu silnika..........prosze o pomoć,słyszałem ze może to mieć związek z akumulatorkami czy też bateriami znajdującymi sie w "zegarach"..prosze o pomoc,kolejnym problemem chodz nietak warznym jest swiecenie się wskażnika zurzycia klocków chamulcowych ...ta lampka gasnie czasem przy rozgrzanym silniku ale mysle ze wystarczy wymienić tylko czujnik poniewarz stan okładzin i klocków jest zadowalający..tylko niemogłem znaleść czyjnika przy tylnych kołach...niewiem gdzie on się znajduje:-( prosze o radę!!
Opublikowano
sprubuje skasować inspekcje ale jak dotąd myslałem ze napis OILSERWISE zapala się dopiero po zapaleniu sie wszystkich diod na zegarach przy włączonym silniku...inspekcja paliła się u mnie od początku jak kupiłem auto
Opublikowano

witam

 

Po pierwsze to :search: .O inspekcji to było tutaj z milion postów:)

Po drugie czujniki są najczęściej w okładzinach i jak pali sie kontrolka to wymieniaj albo jeżdzij dalej na swą odpowiedzialność.

A po trzecie ...zlituj się i oprócz użytkowania e30 zacznij użytkować też słownik ortograficzny :lol: :lol: :lol: ...byk każdemu może sie zdażyć ale u Ciebie wynalazłem 6 w jednym zdaniu: :shock: :shock: :shock: :mad2: :jawdrop:

Opublikowano

witam!! a więc popierwsze:

jesli na temat inspekcji było juz milnion postów to prosze znajdz mi taki który opisuje rozwiązanie problemu w sytuacji w której była wymiana oleju a oilserwis i inspekcja resetowana była w ASO profesjonalnym urządzeniem gdzie przez jakiś czas wszystko było dobrze...a póżniej niewiadomo czemu zaczeły świecic się lampki.....po drugie jesli chodzi o scisłość moje pytanie dotyczyło lokalizacji czujnika tzn:jego położenia na okładzinie i w którym kole się znajduje,jeśli tego niezrozumiałeś...Po trzecie!!!!oprócz błędów ortograficznych niepotrafisz zlokalizować lub w logiczny sposób udzielić pomcy,więc dziekuje ci za błyskotliwe odpowiedzi ale stwierdzam ze wcale mi niepomogłeś...dziś byłem u elektryka samochodowego,ponowna próba skasowania oilserwis i inspekcji niepowiodła się a ponadto poradził mi bym sam rozebrał zegary i posprawdzał czy kostki niesą czasem zasniedziałe...i czy zegarom niebrakuje masy

Opublikowano
dokladnie mozesz tez zmienic akumlatorki w zegarach - jezeli to jakas powazniejsza usterka to nie baw sie w naprawy - uzywane, sprawne zegary kupisz za ok 50-80 pln (tylko pamietaj ze sa rozne do 4ro i 6cio garowki - chodzi o wskazania obrotomierza), czujnik zurzycia klockow hamulcowych jest przy przednim lewym kole.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

To i ja się podłączę pod temat...

Pomóżcie mi wyjąć zegary. Jest to BMW 318i Cabrio 1993 [E30]. Jak to zrobić, by nie uszkodzić czegoś? Odkręciłem te dwie śróbki na górze. Wyciągnąłe,plastikową ramkę ale niestety nie do końca, gdyż nie mogęjej wyjąć od dołu. Pod zegarami nad kolumną kierownicy jest taki plastik, który nie chce się zdemontować. Jak siędo tego zabrać, żeby niczego nie połamać. Będę wdzieczny za opis kroko po kroku...

dzięki i pozdrawiam

ducat

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
zdejmujesz solone pod kolumna kierownicy (ta czesc deski rozdzielczej), i wkladasz lapke - od dupki strony wlasnie tej listewki pod zegarami znajdziesz metalowe nakretki (z lewej i z prawej po jednej) wlasnie takie zeby je odkrecic palcami - jak juz wyjmiesz listewke znajdziesz dodatkowe 3 wkrety na dole zegarow - jak je wykrecisz masz po problemie :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Witam, jak juz przy zegarach jesteśmy - mam E32 - kupiłem ja z dość dziwną usterką:|. Licznik km-ów wskazuje mi cały czas 299960 km i ani drgnie -co może być przyczyną?? Pomóżcie, jeśli widzieliście gdzieś posty na ten temat podeślijcie link - z góry ślicznie dziękuję.

 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy germańskich potworów ;)

Opublikowano
poszukaj na forum - a podpowiem ze tak ma byc .... do jakiegos okresu wlasnie w e32 liczniki szly do tej wartosci i dalej nie .... musisz go cofnac elektronicznie w jakim zakladzie zeby zaczal chodzic :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.