Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż czasami....roznie to bywa raz to jest raz tego nie ma zwykle jak samochod jest po dlugiej trasie np....300-400KM nie da sie nim plynnie ruszyc...taki dziwny efekt szarpania.. jak dodam wiecej gazu i przyslizgam sprzeglo jest ok. Ale jakbym chcial plynnie ruszyc z wolnych obrotow to tak dziwnie szarpie...- dodam ze to chyba nie jest wina wolnych obrotow i regulacji zwiazanej z przepustnica itp..... Chcialem sie upewnic czy cos nie tak moze byc ze sprzeglem??? z tego co wiem poprzednik wymienil sprzeglo....i jest na nim zrobione okolo 40 tys.....

 

2) czy moze to byc np...zalane olejem lub innym plynem sprzeglo??? czy mial ktos z was kiedys takie efekty specjalne? :D

Dodam ze sprzeglo sie nie slizga...a pedal od poczatku mi bardzo szybko bierze...wiekszosc ludzi jak wsiada i chce jechac to im gasnie , ja sie przyzwyczailem...

 

3) moze to jakis rodzaj sportowego sprzegla???

 

4) mam gdzies wyciek oleju silnikowego bo musze co jakis czas stan poprawic....nie ejst to jakas tragedia..ale nigdzie nic nie cieknie....myslalem ze moze gdzies zacieka do skrzyni....na sprzeglo i stad te efekty jest to mozliwe? (odrazu dodam ze olej nie idzie w wydech:) kompresja fabryczna , emisja spalin wzorowa. Brak plam pod samochodem...Susza na misie olejowej :) i na gorze silnika. Mozliwe ze to ubywanie oleju spowodowane jest moja jazda...bo nie jezdze niedzielnie....Pozdrawiam forumowiczy.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
ja bym szukał przyczyny w tylnym zawieszeniu jakieś gumy,czytałem o tym ale nie moge sobie przypomniec :doh:
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano

Może to kółko dwumasowe.

Czy jak gasisz samochód bez wciśniętego pedału sprzęgła słyszysz takie chrobotnięcie? Jeżeli tak, to najprawdopodobniej ono.

Opublikowano
U mnie były takie same objawy i po pół roku padło łożysko,jak rozebrali sprzęgło okazało się że do wymiany jest docisk i tarcza i koło masowe.kupiłem nową tarcze,docisk , łożysko koszt w/w częsci około 500-600 zł ,koło masowe urzywka 180 zł.I teraz jest git :cool2:
Opublikowano

Hmm...gumy odpadaja bo sa dobre...wiem jakie sa objawy jeslichodzi o gumy w tylnim zawieszeniu....mialem podobne problemy w e21...tam sobie z tym poradzilem.....Kurde..nie straszcie mnie nawet ze to bedzie problem dwumasówki.....kupa rozbierania....a samochod stoi i wlasnie bede golakierowal...a wypadaloby to zrobic przed lakierowaniem bo zawsze sie cos upacka i porysuje...Chyba zaryzukuje i pojezdze ...

Rozumiem ze wykluczacie problem jakiegos wycieku na sprzeglo?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
mysle ze plaszczyzna masowki jest przegrzana (palenie gumy) ,wierzchnia czesc pod wplywem mocnego nagrzania silnika minimalnie sie falduje co wlasnie powoduje odbijanie tarczy sprzegla.Na zimnym jest ok z reguly
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.