Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do tej pory jezdzilem 535 z instalacja mieszalnikowa za 1500 zl i sprawowala sie idealnie. Mam plan kupic 540 lub cos podobnego i stad mam pare pytan.

 

1. Czy to prawda ze nie warto zakladac do v8 gazu? pokatnie uslyszalem ze do silnikow v8 np(540) instalacje gazowe powoduja mase problemow. Czy ktos moze powiedziec jakie mial lub ma doswiadczenia?

 

2. Czy ktos moze polecic w warszawie lub okoolicach dobrego gazownika ktory poradzi sobie z zalozeniem do silnika v8 i bierze niedrogo?

 

3. Czy do v8 tylko sekwencja czy mozna zwykla instalacje starszego typu zalozyc? i jakie sa tego konsekwencje?.

 

4. Czy warto kupic samemu instalacje np sekwencje(gdize kupic?) i dac specjaliscie do zalozenia ? Oplaca sie taki manewr ? i ile moze kosztowac samo zalozenie instalacji a ile instalacja?

 

najchetniej pogadam z kims kto moze mi cos powiedziec w tym temacie na gg 2817018

howgh!
Opublikowano
bierze niedrogo?

 

 

za mniej niż 4 tyś nie wiem czy ktoś Ci założy mówię o sekwencji innej wg mnie nie ma sensu zakładać do V8. Polecam dział "Polecane warsztaty"

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5734&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

 

Z tym sie zgadzam-4 tys to minimum za któremożna załozyć gazik do takiego wozidła inne opcje nie wchodza w gre.

Widziałem V8 na śróbce która paliła 28-32 litrów i strzelała wyrywajac gwizdki,klapy itd ale koleś juz takie auto kupił i myslał , ze bedzie ekonomicznie ale nie było :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

kumpel w 540i E-39 ma i mowi ze potrzeba było duzo cierpliwosci zeby chodziło jak trzeba ale teraz jest pierwsza klasa gaz zakładał w piasecznie

ale za to drugi kumpel w 740 E-38 ma rowniez sekwencje i mowi ze to ostatnie jego auto na gazie , jest zamulone jak cholera

ja sądze ze kazde auto da się zagazowac i bedzie jeździło tylko musi się wziąsc za to fachowiec a nie pierwszy lepszy gazownik ktory będzie uczyl sie na naszych cackach

Opublikowano
Moim zdaniem jeśli już zakładać gaz to tylko najlepszy. Miałem już dwie v8 na gazie i jestem mega zadowolony, zero jakichkolwiek problemów. Wcześniej miałem Prinsa (6400zł) a teraz mam BRC Seqent 56 (podobna cena)
Opublikowano
Moim zdaniem jeśli już zakładać gaz to tylko najlepszy. Miałem już dwie v8 na gazie i jestem mega zadowolony, zero jakichkolwiek problemów. Wcześniej miałem Prinsa (6400zł) a teraz mam BRC Seqent 56 (podobna cena)
Co do tej podobnej ceny to ładnie Cie ktoś skasował za to BRC

 

Ja upieram się, że na STAGU 300 bez problemu będzie chodziło i to bez żadnego zamulania itp. bardzo dużo zależy od montażu i strojenia, mniej od samej instalacji tyle,że nie wystarczy zakładać przez 12 lat instalacji gazowych aby umieć dobrze wystroić i zamontować sekwencję-duzo poprawiam po takich fachowcach z ogromnym stażem.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Chcesz tanio jeździć?? To kup diesla! Miałem poprzednią 540 w gazie sekwencja, chodziła OK, ale prędzej czy później pojawią się problemy i nie wiadomo czy problem od instlacji czy samego silnika. No i bujanka gazownik-servis!

540 to piękne, kultowe V8 4.0 lepiej wlać V-Power Racing i cieszyć się mocą, aniżeli oszczędzać żeby za duzo gazu nie wzęła!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.